Foros ›
Autor
Mensaxe
MAQUI

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 13:55
Asunto: subida a castro de beiro

O dia 1 de xaneiro as 12,30 horas celebrase outra vez mais a subida a Castro de Beiro subindo a Calzada Romana, e unha proba na que salen xuntos corredores e ciclistas, e unha xuntanza que desde fai 12 o mais anos a fan Saturnino subindo na bicicleta cunha bandexa e 12 copas e outros "tolos" que empezan o ano como o acabaron xa que todos seguro que correron o 31 algunha San Silvestre, pois o dito o Saturnino esperanos de novo a todos o dìa 1 as 12,30 horas, e o acabar o de sempre o brindis co champan e algún agasallo que fai o propio Saturnino.
PD) Pros que non conocen, direi que a subida e corta (sobre 2 Km.) pero durilla, pois ten algunhas rampas do 23%.
Felices festas e bo ano 2009 a todos.
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 16:54
Asunto: Re: subida a castro de beiro

No conocía esta prueba. Sólo sé que es un tramo en el rally de Ourense, pero 2 Km es muy poca distancia y con el 23% de desnivel ni siquiera llega a kilómetro vertical. Pero bueno, a lo mejor me apunto Pensando


Saludos
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2008, 18:36
Asunto: Re: subida a castro de beiro

Bufff...!! eu bastante vou a ter con subir as escaleiras da casa ese día Muerto

Parece moi apetecible pero vai ser que non me apuntarei... Sorte aos que vaiades Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Dec 2008, 0:10
Asunto: Re: subida a castro de beiro

É na costiña de Canedo???



www.jeffxavi.blogspot.com
davidvanderbroucke

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Dec 2008, 3:23
Asunto: Re: subida a castro de beiro

si me imagino que es la costiña de canedo, yo no ire porque es finde año y ya se sabe.. aparte el dia anterior toca la san silvestre de allariz.

Si para los que no la conozcais dura es muy dura, la media total de esos 2 km ronda el 14% y con rampas del 21, y lo que decis que es corta.. pues creo que se os hara larga.

Un dato yo la subo 3 o 4 veces a la semana en bici un par de veces cada dia que voy, y hago una media de 7km por hora, para hacer un tiempo de unos 17minutos en esos 2 km cosa que indica su dureza.

No se como será corriendo pero en bici subirla sin descanso y sin hacer eses no esta al alcance de todo el mundo.
MAQUI

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Dec 2008, 11:58
Asunto: Re: subida a castro de beiro

Jeffxavi, estas no certo e xustamente esa, a saida xusto antes do tunel que esta no fondo, esperamoste, un saudo e bo nadal.
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 17:37
Asunto: Re: subida a castro de beiro

Realmente es una aberración de subida, durisima. Son 2 km, pero parecen 10. La subi esta semana en bici con mi correlega davidvanderbroucke y llegue con la cara desencajada.
La verdad es que es una carrera apetecible, pese a la dureza. Pero al ser ese día no se si tendra mucho exito. Si me levanto con poca resaca, allí intentare estar, con ese gran personaje saturnino.
GINO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/12/08
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Dec 2008, 20:36
Asunto: Re: subida a castro de beiro

yo siempre q voy en bici me rajo y subo por la suave, pero corriendo......la subiria encantado.lastima q no esté ese dia, aunq dudo q ese dia a esas horas estuviese en condiciones de nada,xDD
GINO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/12/08
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Dec 2008, 14:34
Asunto: Re: subida a castro de beiro

para quien pone en duda q yo pueda subir la costiña de canedo corriendo, decirle (él sabe bien x quien lo digo) q peores cuestas he subido corriendo cientos de veces durante casi 8 meses en un sitio al q él aspira a llegar (una pista:aceite xDD).cuando las veas me darás la razón jeje
MAQUI

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 20:57
Asunto: Re: subida a castro de beiro

Un ano mais e cun dia explendido se fixo a subida a Canedo acompañando a Saturnino, ali estaban os de sempre, dos corredores, os Susos, Os Pepes, Amador,. Chicho, Jaime, Luis, Antonio Folgoso, Pirri, Pesca, etc.,etc., ciclistas, Fenando Carbajal, Celso Bombeiro e outra decena mais que por nomes non sei decir, o bo e que tanto a pe como en bici uniuse xente nova que nunca a subira, o caso de Rosendo ou de Gonzalo Jacome (TV. Auria) e algún outro que non lle sei o nome, en en bicis o mesmo con participación duha rapaza que o fixo como digo en bici (ole tus .....) e que creo e a primeira muller que a fai tanto en bici coma correndo. Coma sempre arriba a boa camaraderia entre todos e o brindis co champan e a lambetada que Satur lle entrega o que ali chega. Espero que pro ano seamos mais, a prueba mereceo e po la ilusión que ten Saturnino con esto tamen. Agradecer a Antonio (Peares) que desinteresadamente todos os anos se brinda para subir roupa e avituallamento no seu coche.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 19:16
Asunto: Re: subida a castro de beiro

Northern escribió:
No conocía esta prueba. Sólo sé que es un tramo en el rally de Ourense, pero 2 Km es muy poca distancia y con el 23% de desnivel ni siquiera llega a kilómetro vertical. Pero bueno, a lo mejor me apunto Pensando


Saludos

No es exactamente el tramo que dices que, por cierto ya no se hace en el rally. Es la subida a Castro de Beiro pero,en vez de por el trazado del rally, por la Costiña de Canedo que, justo desde la salida de los coches, se desvía a la izquierda y sube, llegando al mismo sitio que la otra carretera, A Cima da Costa, en dos km. lo que por el otro lado son seis. Es decir, hablando de forma aproximada, pendiente mínima un 15%, pendiente máxima un 23% o sea una, locura de pendiente. Como ves, lo de la "Costiña de Canedo" que es como se llama en realidad, no deja de tener su guasa.

SALUDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 19:20
Asunto: Re: subida a castro de beiro

GINO escribió:
para quien pone en duda q yo pueda subir la costiña de canedo corriendo, decirle (él sabe bien x quien lo digo) q peores cuestas he subido corriendo cientos de veces durante casi 8 meses en un sitio al q él aspira a llegar (una pista:aceite xDD).cuando las veas me darás la razón jeje

En absoluto dudo que la puedas subir corriendo.

Lo que ya me contarás es cuales son esas peores cuestas.

SALUDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
davidvanderbroucke

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 23:12
Asunto: Re: subida a castro de beiro

toledano escribió:
GINO escribió:
para quien pone en duda q yo pueda subir la costiña de canedo corriendo, decirle (él sabe bien x quien lo digo) q peores cuestas he subido corriendo cientos de veces durante casi 8 meses en un sitio al q él aspira a llegar (una pista:aceite xDD).cuando las veas me darás la razón jeje

En absoluto dudo que la puedas subir corriendo.

Lo que ya me contarás es cuales son esas peores cuestas.

SALUDOS.

Eso lo decia por el mensaje que deje yo... pero hace ya un año!!!! fijate en la fecha xd.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Dec 2009, 23:15
Asunto: Re: subida a castro de beiro

davidvanderbroucke escribió:
toledano escribió:
GINO escribió:
para quien pone en duda q yo pueda subir la costiña de canedo corriendo, decirle (él sabe bien x quien lo digo) q peores cuestas he subido corriendo cientos de veces durante casi 8 meses en un sitio al q él aspira a llegar (una pista:aceite xDD).cuando las veas me darás la razón jeje

En absoluto dudo que la puedas subir corriendo.

Lo que ya me contarás es cuales son esas peores cuestas.

SALUDOS.

Eso lo decia por el mensaje que deje yo... pero hace ya un año!!!! fijate en la fecha xd.

estamos tratando este tema en este post:

www.correrengalicia.or...amp;t=5446


pero voy a abrir uno nuevo.

www.jeffxavi.blogspot.com
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2009, 1:45
Asunto: Re: subida a castro de beiro

Tendes razón. É un fío do ano pasado. Perdoade.

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos