Foros ›
Autor
Mensaxe
nodo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
100 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 18:51
Asunto: Garmin Forerunner 405?

HOLA, estoy mirando un pulsometro y me aconsejaron este por prestaciones. Si alguien me pudiera aconsejar donde lo puedo encontrar para verlo, ya que este es un modelo nuevo y si alguien lo tiene o sabe si vale la pena precio calidad. Y donde puede ser mas barato, o uno similares caracteristicas. Gracias.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 20:38
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

Hola, eu non o teño pero teño un compañeiro que sí, e tenmo prestado. O aparatejo está moi ben, ten un milleiro de funcións e de axustes, ademáis dun tamaño digamos que normal(non é coma un reloxio de calle pero tampouco é enorme). Existe a versión con pulsómetro ou sen él. En xeral creo que está ben, ademáis últimamente vese a bastante xente con él nas carreiras.
O sitio máis barato sen dúbida neste momento é ebay.co.uk, é dicir en ebay en Inglaterra, co baixa que está a libra sae moi ben de prezo e os portes son baratos.
Un saúdo

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
JuanCarlos

Montañés
Montañés
30/03/08
0 Carreiras
162 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 22:35
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

Eu, ainda que no o teño, creo que ten un inconvinte, i é que a batería non se pode cambiar, o que implica que ó cabo dun tempo, coma todas acabará perdendo efectividade. Eu estaba decidido a mercalo e cando me enterei decidín esperar a máis adiante.
Un saudo.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 11:27
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

Yo ya lo tengo y estoy francamente contento; y lo que más me gusta es llegar a casa y transferir los datos al Garmin Sport Track de forma inalambrica y ver mis entrenamientos de bici y carrera con todo detalle; luego los pasas a Google earth y ya es la bomba. Muy recomendable

Todos temos unha leiriña en Conxo
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 14:59
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

easywind escribió:
Yo ya lo tengo y estoy francamente contento; y lo que más me gusta es llegar a casa y transferir los datos al Garmin Sport Track de forma inalambrica y ver mis entrenamientos de bici y carrera con todo detalle; luego los pasas a Google earth y ya es la bomba. Muy recomendable

¿Te funciona directamente con el SportTracks? A mi si no los tengo previamente transferidos al TrainingCenter no me los transfiere al SportTracks.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 16:03
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

Cales son as diferenzas respecto ó modelo 305? O tema da conexión inalámbrica e que máis? Grazas anticipadas...
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 13 Xan 2009, 17:48
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

alber escribió:
easywind escribió:
Yo ya lo tengo y estoy francamente contento; y lo que más me gusta es llegar a casa y transferir los datos al Garmin Sport Track de forma inalambrica y ver mis entrenamientos de bici y carrera con todo detalle; luego los pasas a Google earth y ya es la bomba. Muy recomendable

¿Te funciona directamente con el SportTracks? A mi si no los tengo previamente transferidos al TrainingCenter no me los transfiere al SportTracks.

No, primero han de pasar por el Training Center, pero al tranferirlos el Garmin Sport Track se inicia inmediatamente, es decir el paso previo es visto y no visto.

Cheetos, al margen de la conexión inalambrica tambien creo que hay que considerar el tamaño.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 23:34
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

easywind escribió:
alber escribió:
easywind escribió:
Yo ya lo tengo y estoy francamente contento; y lo que más me gusta es llegar a casa y transferir los datos al Garmin Sport Track de forma inalambrica y ver mis entrenamientos de bici y carrera con todo detalle; luego los pasas a Google earth y ya es la bomba. Muy recomendable

¿Te funciona directamente con el SportTracks? A mi si no los tengo previamente transferidos al TrainingCenter no me los transfiere al SportTracks.

No, primero han de pasar por el Training Center, pero al tranferirlos el Garmin Sport Track se inicia inmediatamente, es decir el paso previo es visto y no visto.


Pues eso a mi no me lo hace. A mi, nada más entro por la puerta, se me sincroniza automáticamente con el Training Center, pero despues, tengo que abrir el SportTracks y seleccionar la opción de Importar del Forerunner 405. Pensando

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 0:34
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

¿Sabéis si el cacharro ese ya es compatible con Mac?
Decían que para el último trimestre del año pero no sé...
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Xov, 15 Xan 2009, 11:42
Asunto: Re: Garmin Forerunner 405?

Hola runnervago, en las instrucciones pone que será compatible con con Mac en el primer tercio de 2009.

Todos temos unha leiriña en Conxo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos