Foros ›
Autor
Mensaxe
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 06 Feb 2009, 10:20
Asunto: NIKITO " TA MALITO "

Desde hace dos semanas tengo una sobrecarga en el tibial anterior de la pierna izquierda, creo que fué a raiz de la carga de entrenamientos para la preparación de la Vig-Bay. Ya he ido a dos fisios, he tomado antinflamatorios, he puesto emplastes de pomada y ahora estoy probando con emplastes de hierbas ( como las de Torrado ) pero apenas consigo bajar la inflamación y el dolor... Se que tengo que tener paciencia, pero precisamente eso, no es mi punto fuerte, y con las ganas que tenía de correr la Interrunning me estoy comiendo por dentro...
Supongo que alguien lo ha pasado ya, algun consejo ademas de paciencia ?? Un saludo y Gracias.... Disimulando
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 06 Feb 2009, 15:37
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

Decirte que acabo de pasar en estos dos meses por lo mismo. Al principio no lo tome en serio y force hasta que me salio una tendinitis tibial anterior. No contento con ello despues de reposar unos dias volvi a correr y tuve una microrutura fibrilar por forzar.
Es fastidiado todo esto pero yo estuve 2 meses con ello y mis consejos son frio en la zona, 10 minutos, cuantas mas veces mejor, emplaste de una buena crema antiinflamatoria. Si quieres acelerar el proceso vete a un fisio que los rayos y el ultrasonido a mi me fueron bien.
Y lo mas dificil la paciencia que te aconsejo porque en mi caso lo que se podria haber solucionado en unos 10 dias lo alargue en 2 meses.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Feb 2009, 17:06
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

Ola NIKI

Faille caso o TINTIN, pero ademas ponte un vendaje de compresion que te sujete o tibial.

isto e pa perna esquerda

PA CABEZA, ou ven un tarraso contra a mesilla de noche, ou jascalla TINTO PAIS.

Miramonos na BODEJA ou na tenda de mobles.

un BICO.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 06 Feb 2009, 17:51
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

gracias TINTIN, despois de sair onte a correr xa me dín conta de que hay que parar e o carallo!!

Montxo... prefiero tinto pais que non deixa marcas, e as que deixa nos beizos banse cando metes a cabeza no retrete pa soltar a carja de mais... Mr. Green Mr. Green Guiño

Moitas gracias amigos...
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Ven, 06 Feb 2009, 18:16
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

Xa vexo que che ven mal a lesión, xusto cando tes a carreira do teo pobo e queres lucirte diante dos teos paisanos, pero como che dixerón o correlegas, mellor parar agora e non alongala por máis tempo.
Eo tamén che recomendo algún fisio a min tenme ido ben, e ánimo que quedan 1 millón de carreiras
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 07 Feb 2009, 22:24
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

Hola nikito.
Creo que che teño unha solusion para non perder a forma nestes dias
o primeiro son estiramentos do tibial dolorido despois unha masaxe de
descarga que te podes facer ti mismo, agarras o tobillo cas duas mans
e apretando puxas cara a rodilla para masaxear o tibial iso deberia
aliviarche a dor ,polo dia ponte unha vendaxe que che sujete o tibial
e despois prova a andar na bicicleta que seguro que non che molestara
tamen podes facer spinnin ou rodillo ca bici se che siguen as molestias
tendras que parar
Osproblemas do tibial case sempre veñen por zapatillas con pouca
amortiguacion, ogolpear o pe no chan producense unhas vibracions
que suben polos tibiales e estes o glopear coa tibia repetidamente
producen unha pequena inflamacion da funda que cubreo musculo
por iso e bo a vndaxe.
Xa sabes,estiramentos, masaxe, venda e proba coa bici tal vez non teñas
que parar de todo
ESPERO QUE NOS VEXAMOS NA CARREIRA. BIQUIÑOS
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 11 Feb 2009, 13:02
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

Hola compañero

He sufrido la misma dolencia, pero en mi caso he aplicado la siguiente técnica:
1. Descanso de 10 días, para reducir la inflamación usé bolsas de hielo comprado en farmacia (15 minutos dos veces al día). NO usé ni inflamatorios ni pomada (lo primero para no viciar el hígado y no acostumbrarme a ellos).

2. Una vez que la zona estaba restablecida, inicié el estudio de mi pisada por que el dolor venía condicionado a un apoyo de mi pie al correr. Las plantillas las usé y las uso para la vida diaria, y lo cierto es que me descargan mucho las piernas.

3. Hago dos veces por semana (corro 5 días) sesiones de técnica de carrera (pisar de puntillas con las rodillas rectas y levantando la cadera, de talón, de lado y todo el pie) acabando con un progresivo de unos 40-50 metros (3 veces el juego de 4 formas de pisadas). Esto me ha dado más fortaleza en el tobillo y ha dado más resistencia al trabajo mis tibiales.

4. No dejo de hacer el masaje que indica runrunpabli cada vez que estiro (lo cierto es que lo hago en casa y bien cómodo) puedes ver las siguientes imágenes de estirar el tibial anterior:
www.runners.es/rcs/les...nitis2.jpg
www.runners.es/rcs/les...nitis3.jpg
www.runners.es/rcs/les...nitis4.jpg
www.runners.es/rcs/les...nitis6.jpg
y en la ducha los contrastes de agua fria y agua caliente.

5. Existe unos ejercicios para fortalecer la zona, y creo que sería bueno que mirases esta dirección, si el administrador me da su permiso, copio y pego el enlace:

www.elatleta.com/foro/...hichpage=2
(busca el comentarios de Garabitas).

En caso de lesiones, solo tener paciencia y buena cara, que la recuperación es lo que tiene.


Saludos
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 13 Feb 2009, 13:44
Asunto: Re: NIKITO " TA MALITO "

gracias amigos ...tomo nota dos vosos consellos e sobre todo graciñas French_mondariz polos links que me foron de gran axuda pois non tiña nin idea dos estiramentos dos tibiais...nin das vendaxes... Confuso
Sodes uns CRAKS... UN MILLÓN DE GRACIAS !! Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos