Foros ›
Autor
Mensaxe
powerbeade.

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 22:31
Asunto: Compatibiliade do atletismo

Ante o gran éxito que están a cosechar os triatletas, sobre todo en categorías inferiores, dentro do ámbito do atletismo(concretamente en probas de fondo)gustaríame saber se pensades que e compatibel o atletismo coa bicicleta,coa natación ou con outro deporte de tipo aeróbico?cal e a vosa opinión tanto a nivel popular como profesional?e no caso da xente que realiza natación saber cal e a súa opinión da apnea pois non ai moito tempo lin nunha reportaxe no periódico na que un corredor galego dicía que a prácticaba.





non sei se este e o lugar axeitado de abrir este tema en caso de non ser neste apartado agradecería o administrador que o resituase.grazas
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 8:25
Asunto: Re: Compatibiliade do atletismo

Hola Powerbeade, eu o que te podo é falar da miña experiencia persoal. O mito da incompatibilidade do ciclismo, carreira e natación está xa superado hai mais de 15 anos. Mesmo os equipos profesionais de ciclismo adican parte da su tempada invernal á carreira. Eiquí temos o excepcional caso de Oscar Pereiro a quen lle encanta correr e te podo dicer que o home vai lixeiro lixeiro (nas populares vai a 3 35 o km). O propio Lance Armstrong procede do triatlon e os dous últimos anos non parou de ir a Maratons e con moi boas marcas. Respecto a natación eu comencei a nadar o ano pasado un pouco mais en serio para fazer este ano os triatlons. Con casi 40 aniños que teño, a sorpresa maior que me levei e que comencei a correr moitísimo melhor baixando por exemplo no San Martiño de 38´a 35´30", e o mais curioso e que estiven correndo menos que nunca por causa das horas adicadas á natación (soamente corro 2 días á semana e nunca mais de 10 kms). Así de claro, provavelmente as miñas pernas pouco gañaron pero o que sí notei este ano e que de respiración e cardiovascularmente vou moitísimo mellor, e todo gracias á natación obviamente. A semana pasada estiven falando cum olímpico galego adicado á marcha (xa imaxinades quen é) e comentando esto mesmo díxome que eles no CAR de Barcelona adicabam unha sesión semanal a nadar 1000 metros na piscina (o obxetivo era precisamente a melhora e adestramento do sistema respiratorio e cardiovascular) . A hipoxia obriga aos pulmóns e corazón a trabalhar mais eficientemente, e por tanto entendo que a práctica da Apnea tem tamén os mesmos beneficios. Un abrazo.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 20:58
Asunto: Re: Compatibiliade do atletismo

Estimado poverbeade, bien es cierto que el agua te saca chispa en la carrera eso los que fuimos triatletas y somos multideportistas, lo sabemos, pero tal como te comenta el compañero en el apartado anterior es un mito superado, se trabajan mas ciertos aspectos y a funcionar.
Yo actualmente soy deportista de Pentatlón Moderno en Galicia es la misma federación que la de triatlón.
Y por ejemplo en mi pretemporada me dedico bucear lo cual me beneficia mucho, atención tambien yo, soy buzo titulado de cuatro estrellas, y no se debe bucear solo siempre en compañia sobre todo si pasas de los 20 metros.
Yo creo que la apnea si puede ayudarte, ami personalmente si, a ojo si eres asmatico debes tomar ciertas precauciones.
Si tienes alguna duda me lo dices y te lo aclaro es que soy nuevo en el foro y tengo miedo a estirarme mucho.
saludos

www.cristobalrodriguez.es.tl





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos