Foros ›
Triatlon equipos allariz
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 13:58
Asunto: Triatlon equipos allariz

Este sabado se celebra en allariz una triatlon por equipos en la que cada miembro hara una disciplina. Os pongo a continuacion la informacion que viene en la pagina del concello

O prazo de inscrición para os participantes no Triatlón por equipos, que se celebrará o sábado 8 de agosto, permanecerá aberto ata 5 de agosto. O prezo con licenza dun día serán 10€.

O vindeiro 8 de agosto celebrarase, a partir das 18:00h, a séptima edición do Triatlón por equipos de Allariz con saída dende a Alameda. Natación (400m dende o Arnado ata o embarcadoiro), ciclismo (24km en bici) e carreira a pé (10km) son as tres probas deste evento deportivo.

Se precisas máis información ou queres inscribir ó teu equipo achégate á Piscina Municipal ou chama o seu teléfono 988442083.


Yo en principio ire con el forero davidvanderbrouke que hara la bici y un colega que nadara, y yo que hare la parte de carrera. Puede servir de entrenamiento para los que vayan a hacer la triatlon completa un par de semanas despues tambien en Allariz.

En cuanto a la parte de carrera que es la que conozco porque la hice hace tres años es bastante dura debido al calor que pega normalmente a esas hora y a la poca sombra que hay en la primera parte de la carrera
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 16:14
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

eu quería liar a etuxia pra que el fixera a bici i eu o tramo a pé, pero faltounos un nadador.
Enton non vas a Cartelle, mágoa.
Sorte amigo!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2009, 20:19
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

JEFFXAVI escribió:
eu quería liar a etuxia pra que el fixera a bici i eu o tramo a pé, pero faltounos un nadador.
Enton non vas a Cartelle, mágoa.
Sorte amigo!!!!

Pois irei a esta, iba ser a semana pasada, pero o final por culpa da operacion saida pasarona para este finde. Ademais fun fai anos e quedamos con mal sabor de boca xa que estabamos bastante mal de forma, e agora que estamos os tres un pouco mellor vamos con ganas de polo menos acabar decentemente e sen que nos peguen mareos e bomitos como a ultima vez. O mellor vai ser o baño final no Arnoia.

Unha magoa o de cartelle porque tamen tiña ganas, pero a todo non se pode. Un saudo
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Ago 2009, 12:02
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

Ola.
Eu son novo no foro.
Dende Maceda acudiremos 3 Equipos do Clube Via XVIII con moitas gañas de guerra.
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 06 Ago 2009, 19:27
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

Pois benvido o foro. Eu farei a parte de carreira no equipo "Espaldins". Vemonos por ali
davidvanderbroucke

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 13:55
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

boas a todos, eu estarei alí co meu colega domarco, dicir que o outro dia que nos fomos inscribir, estivemos a mirar o recorrido en bici, e nada diciros que en un recorrido rompepernas, pero asequible xa que ten moitos descansillos, eso si os primeiros kilometros os que vamios en mountain bike perderemos unha autentica burrada xa que e terreo para que as de carreiras voen, e nada hai que deixar un pouquiño de enerxia para a ultima subidiña que ainda ten tramos de bastante pendiente. Bueno moita sorte, a pasalo ben facendo deporte que é o importante e sobretodo non se accidentar. Un saudiño e espero que asista bastante xente pese o elevado prezo da inscripción.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2009, 14:01
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

Buenas,

Es una pena haberme enterado tan tarde ya que he podido inscribir a mi equipo en plazo. La organización del triatlón muy amable, la chica de la federación ya no tanto.

Os agradecería que posteárais información sobre otras competiciones de este estilo que se celebren en Galicia.

Saludos
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2009, 11:12
Asunto: Re: Triatlon equipos allariz

Pois parece que ano a ano vai collendo protagonismo esta triatlon. Moi boa organizacion e un bo ambiente. Decir que me pareceu que hubo moitisimo nivel nas tres probas. Eramos 27 equipos, mellor 27 equipazos, porque a verdade é que para o calor que fixo a xente estivo moi fina, vaya nivelazo, con decir que facendo 38´43" nos 10 km a pe quedei 8º xa digo todo. Animar o concello de allariz e a outros a que sigan apostando por esta triatlon por equipos porque se fai moi entretida





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos