Foros ›
Autor
Mensaxe
lukish

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/09
0 Carreiras
134 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 14:10
Asunto: I Triatlón Concello de Bueu

El 27 de septiembre seguramente se hará el :


I TRIATLON CONCELLO DE BUEU.

Ya os iré informando sobre horarios, distancias , etc...
juanchette

Novo foreiro
Novo foreiro
26/08/08
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 14:40
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

GENIAL!!!!!!

Habría que hacer un monumento a toda la gente que organiza y colabora y se moja en la organización de estos eventos. Tanto a los de la federación como al resto, sobre todo sabiendo el trabajo y problemas que da organizar algo así, yo les sigo aplaudiendo y animando.

MUCHAS GRACIAS A TODOS!!!!!!!
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 14:57
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Xenial, cada vez mais, pois noraboa e que sexa un exito de participación e organización, seguirei o foro para animar e dar opinión.
Un saludo

www.cristobalrodriguez.es.tl
koki

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/08
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 15:27
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Se sabe si será de montaña o de carretera?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 15:45
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

popular o solo para federados?

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 17:02
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Yo tb me sumo a todos los q felicitan a los organizadores d este tipo d pruebas,sobre todo si permiten a gent no profesional disfrutar d esta maravilla q es el triatlón y q tantas alegrías nos dío y nos sigue dando a todos los gallegos.Por todo ello querría agradecer a todas las personas q se aventuran con la preparación d pruebas así.
Yo tuve la suert d participar en los triatlón populares d Esteiro (Muros), Cambados y este domingo lo haré en Lugo dond Poka y compañía no quisieron dejar pasar la oportunidad d sumarse a esta ya, gran demanda d triatlón populares. Por cierto,era mi debut y quedé totalment prendado. En serio,recomiendo q lo probeis algún día.
Enhorabuena y gracias d verdad.
Joselui

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/08
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 17:40
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Me sumo a las felicitaciones.

Javicho yo debuté en Cambados, despues de hacer una travesía a la mañana en Villagarcía..Y aunque quede mallao!! fue una experiencia muy recomendable. También a punto estuve de enloquecer porque a falta de 1 hora para el comienzo, y con las ganas que tenía de debutar, me di cuenta que no tenía casco.. Así que iba dispuesto a correr sin casco aunque me eliminasen..Por suerte no hizo falta porque no era obligatorio el uso del casco..

Yo también voy a Lugo, dispuesto a terminarlo cueste lo que cueste.
Llevaré bici de montaña con unas llantas mixtas. Y por si acaso un casco comprado para la ocasión.

Un saludo a todos debutantes. Nos vemos en Lugo.
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 20:59
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Pois que dicir....¡ GRAZAS !.

E unha ledicia ler novas coma esta. Tendo en conta que vivo en Marín, e xoguei uns 6 anos no Bueu Atlético Balonmán, ofrézome para botar unha mán se fai falla en algo.

Se non xurden inconvintes, e ainda que xa daba por rematada a miña primeira tempada de debut no triatlón ( agora tócame o maratón de Penedos do Lobo o día 13 ), estarei en Bueu para tentar rematalo.

Deica logo.
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Set 2009, 21:54
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Que ben!!! Súmome na felicitación para aquelas persoas que se esforzan en organizar este tipo de competicións. Tamén é a miña primeira tempada de triatlón e fíxoseme algo curta, así que cantos máis mellor. Moitísimas grazas e ánimo. Vémonos en Bueu.
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 7:53
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Hola. Dende logo que isto esta moi pero que moi ben. Dende eiqui mi mais sincera felicitación, que salgo todo ben, e que o disfruteis..enhoraboa e todo mi apoyo para todas as probas que se organizen deste tipo.. Eu, de momento, non podo participar, non me atrevo y en casa xa non me "deixan "de lo mal qu elo paso Moi feliz Moi feliz
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 10:44
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Esta moy ben que se añadan novas probas, pero ¿Por que non se respectan os calendarios? o 27 e a carreira da festa do marisco no Grove, que xa e unha das fixas do calendario.
Joselui

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/08
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 11:25
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Non creo que sexa unha cuestión de respectar, xa que unha cousa en unha carreira popular e outra moi distinta un triatlon popular.
Ademais coido que canto maior sexa a oferta máis xente animarase a participar das actividades deportivas que se propoñan.

As coincidencias das fechas das probas son inevitables, e para min fomentan a practica do deporte, o cal e moi beneficioso para todos.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 11:45
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Brasillas escribió:
Esta moy ben que se añadan novas probas, pero ¿Por que non se respectan os calendarios? o 27 e a carreira da festa do marisco no Grove, que xa e unha das fixas do calendario.
É practicamente imposible que non coincidan varias probas no mesmo día.
Ademáis O Grove e Bueu non son concellos limítrofes precisamente. O realmente jodido sería que houbese unha no Grove e outra en Sanxenxo o mesmo día.
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 12:01
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Perfecto. Que alegría...
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 02 Set 2009, 14:04
Asunto: Re: I TRIATLON CONCELLO DE BUEU

Yo creo que el triatlon de Bueu, debería ser el sábado 26...no debería de coincidir. Que traten de areglarlo por que si no es una pena...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos