Foros ›
Autor
Mensaxe
ivan

Novo foreiro
Novo foreiro
7/08/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 8:41
Asunto: Axuda para iniciarse

Moi boas a todos. Levo xa un tempo lendo o foro, e tamén participando algo, aínda de xeito moi esporádico, polo que o máis probable é que a maioría non me coñeza.
O tema é que despois de participar durante varios anos en carreiras pedestres (con máis pena que gloria, todo hai que dicilo), estoume animando a probar esto do duatlón e triatlón. Ultimamente estou saíndo a correr uns catro días a semana, e en bici dous, e a verdade e que esto de combinar os dous deportes estame resultando moi entretido.
Agora o que me gustaría (e é neste punto no que pido a vosa axuda) é poñerme en contacto con algún clube de triatlón da zona de Vigo, para poder federarme e que me asesoren.
Eu vivo en Gondomar, polo que tamén sería estupendo atopar a alguén da zona con que poder adestrar e que me axude algo a poñerme ao día neste deporte.
Para que vos fagades unha idea da miña "calidade atlética", direivos que teño 30 tacos, e que este último ano fixen 1h21' en media maratón, sobre 37' en 10000, e 3h19' en maratón.

Perdón polo tocho, e saúdos a tódolos foreiros
tifon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
107 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Set 2009, 16:46
Asunto: Re: Axuda para iniciarse

Hola ivan,
Bienvenido a este deporte. Seguro que te va a proporcionar muchas satisfacciones. Tu "calidad atlética" es más que suficiete para competir y disfrutar de las pruebas como popular o como federado. Para esto último estás en una zona donde mayor número de clubes hay con los que federarte: Universidade de Vigo, Cormoráns, Naútico de Vigo, Mar de Vigo, Cronotec CT Vigo y Club Triatlón Porriño. De todos ellos, que yo sepa, solo tiene página web el Cormoráns www.ctcormorans.com , y del resto te pueden informar varios foristas que pertenecen a los mismos. Para federarte, en cualquiera de ellos tendrás que pagar una ficha anual de 60€ y pagar la ropa del club. Más o menos vienen funcionando todos de manera similar. Lo mejor es que antes de federarte (las fichas se empiezan a tramitar en Enero) contactes con gente de Vigo que entrene duatlón y triatlón (que hay mucha), te vayas integrando en un grupito y luego ya te pensarás en que club federarte una vez que conozcas a la gente. Yo estuve algunos años por ahí y hay mucha gente con quien entrenar, y un parque de Castrelos que es una gozada. Concretamente en Gondomar lo desconozco pero se que hay triatletas que quedan para entrenar en Samil... Ya verás, en cuanto metas un pie ya no va a haber quien te despegue de este vicio.
Saludos desde la comarca de Santiago.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2009, 8:15

pues como dice mi querido colega Tifón, no tendrás problema para encontrar colegas y clubes por tu zona. Si no quieres ir hasta Vigo nosotros tenemos una grupeta por Playa América que es dónde corremos. Con la bici vamos por todo el Val Miñor y La Guardia y nadamos o bien en Ladeira en verano o en Ramallosa en la piscina. Cualquier persona es bienvenida. sdos

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Rapidisimo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/09/09
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Set 2009, 17:02

Pues Ivan,
Estoy en una situacion y marcas parecida(s) a la(s) tuya(s), solo que ahora vuelvo a correr despues de 7 meses con una bursitis que me dejo sin correr nada de nada.
Yo estoy por Nigran, asi que seguro que me he cruzado alguna vez con lou_peto trotando por la zona.
A ver si nos vemos por ahi algun dia y acabamos federados en un club para viciarnos aun mas en el tri.
Saludos
ivan

Novo foreiro
Novo foreiro
7/08/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2009, 9:20

Pois moitas grazas a todos pola información.

Esquecinme de dicir que eu pola semana estou fóra, así que só estou na casa os venres pola tarde e os fines de semana, que serían os días que podería quedar para adestrar con outra xente.

Pois nada, Rapidisimo e lou_petó, espero que poidamos coincidir, pois polo que vexo debemos de adestrar polas mesmas zonas. É máis, creo que a lou o vin algunha vez saíndo a nadar dende a rampa que hai na praia de Ladeira, non pode ser?

Pois iso, que moitas grazas, e a ver se no 2010 debuto nalgún duatlón ou triatlón (paréceme a min que vai a ser nun duatlón, que o de nadar de momento está un pouco chungo).

Saúdos.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Out 2009, 10:08

pois Ivan, se non era eu, seguro que calqueira dos meus compañeiros. Ésa é a nosa rampa ao inferno, je je, sobre todo para os que non dominamos a auga porque mais de un paisano é un verdadeiro peixe.

Por certo, a min se me recoñece moi bem pola melena, je je. Vamos, que non teño un pelo de tonto....ejem...

Unha aperta.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos