Foros ›
Autor
Mensaxe
ron

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/06
0 Carreiras
59 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 12:39
Asunto: Antiinflamatorios naturales

Dende hai un par de anos teño bastantes problemas musculares, especialmente contracturas, pero tamén algunha outra historia. O principio o traumatólogo recetabame antiinflamatorios do tipo: airtal, voltaren, etc. Agora ademáis de tratar de conseguir dar coa causa das lesións estou procurando evitar ese tipo de tratamentos. Por eso se algún de vos usa algún antiinflamatorio natural que non deixe efectos secundarios gustaríame coñecelos para usar se é necesario. Gracias anticipadas.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 12:46
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

así a bote pronto non recordo o nome, pero hai unhas herbas (infusión) que tiña esos efectos (antinflamatorios). Edito: tamén beneficiosos para aliviar problemas do ciclo menstrual.

se teño tempo e ganas hei por aquí o que atope, pois é interesante.

ah¡ o mel tamén.

pero non vai ser coma a metralla esa das farmacias.

-- Chámame "ghose"
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 16:33
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

Muchos usamos Traumeel, que es un producto homeopático... supongo que del tipo que tú buscas. Lo hay en pomada y en pastillas.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
mariayalbertos

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/08
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 16:52
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

yo probé el traumeel y funciona muy bien
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 16:59
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

creo que en su dia, paratuco hablo en su blog de la hierbaluisa (de la cual soy asiduo, a veces (copia esta para las machadas pipe) era entinflamtoria pero evidentemente muy suave... digamos qye ayudaba a recuperar musculo
sau2

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 22:32
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

El problema de los antiinflamatorios es que se cargan la barrera de protección del estómago, por tanto se hace muy vulnerable al pH ácido. Por eso cuando se recetan, suelen acompañarse con otro farmaco para contrarrestar ese pH agresivo. Aún así el uso crónico de estos fármacos es la causa de muchas úlceras, algo nada bueno.

Por eso yo creo que debes buscar la causa de esas contracturas y lesiones, poner todos los medios preventivos para evitar el uso de antiinflamatorios. Los naturales es una buena opción pero la mejor es anticiparse a la lesion.
Los que han nombrado otros foreros estan muy bien, yo colaboro con otro remedio natural muy rico, "la dieta antiinflamatoria" basada en fruta, grasas sanas (aceite de oliva), acidos grasos omega-3 (pesacado), frutos secos, cereales integrales, evitar la grasas "trans" (bollería industrial)...Ha demostrado el efecto antiinflamatorio en muchas enfermedades, además de mejorar el perfil cardiovascular, en fin, la panacea!
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 22:39
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

Arcilla Verde o Roja depende para lo que sea
Hielo
Linaza
Arnica
nodo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/08
100 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 10:37
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

Antiinflamatorio natural yo tengo probado con el Harpagofito en capsulas, tambien lo ahi en pomada, a mi me fue bien pero en un periodo largo fe tiempo
ron

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/09/06
0 Carreiras
59 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 10:48
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

Gracias a todos. Vou facendome unha idea. Do traumeel oira falar pero non teño ningunha experiencia. Con respecto o tema preventivo que cita lemond19 creedeme que é o que máis me trae de cabeza... reducín sensiblemente kilometraxe, escapo sempre que podo do asfalto, mellorei o quencemento pero aínda así non dou saído do tema. Será cuestión de paciencia e de asumir que os anos van pasando.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 16:54
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

ron escribió:
Dende hai un par de anos teño bastantes problemas musculares, especialmente contracturas, pero tamén algunha outra historia. O principio o traumatólogo recetabame antiinflamatorios do tipo: airtal, voltaren, etc. Agora ademáis de tratar de conseguir dar coa causa das lesións estou procurando evitar ese tipo de tratamentos. Por eso se algún de vos usa algún antiinflamatorio natural que non deixe efectos secundarios gustaríame coñecelos para usar se é necesario. Gracias anticipadas.
El mejor el hielo. Tambien cmo te comentan el arpagofito y homeopático Traumeel. Y por último el que nunca usamos ninguno de nosotros, descansar unos días. Mr. Green
enxebre

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/05
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 20:04
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

Además de lo anterior, también son antiinflamatorios naturales la papaya, la piña, el apio y la cebolla, pero lógicamente son eficaces a largo plazo y si los tomamos habitualmente. Angel
pine

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/09
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 17:54
Asunto: Re: Antiinflamatorios naturales

hola eu tiven unha contractura na parte posterior muslo, fun a un masaxista acupuntor e dixome que un dos mellores antiinflamatorios naturais e a mel. a min o tratamento das masaxes e os unguentos de mel foronme ben.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos