Foros ›
Autor
Mensaxe
MAUROTRASTO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Abr 2010, 20:54
Asunto: MASAJE DE DESCARGA

¿Cuantos días antes de una Media Maraton, recomendarias hacer un masaje de descarga?.
Tengo previsto ir a la Vig Bay (11 abri) y tengo cita en el fisio para el miercoles 7 abril.
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Abr 2010, 17:17
Asunto: Re: MASAJE DE DESCARGA

Un masaje de descarga es muy recomendable antes de competir...y si es una media pues más que recomendable.

Ahora, lo que preguntas pues depende mucho de la caña que te den...En mi caso prefiero el masaje el lunes o martes si compito el domingo, porque si bien es cierto me quedo con poco tono muscular y no me gusta esa sensación...pero para gustos, colores. Yo te aconsejo que si te lo das el miércoles pues que el jueves o viernes hagas unos pocos kilómetros al ritmo previsto de media...para no llevarte sorpresas. Saludos
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 07 Abr 2010, 18:01
Asunto: Re: MASAJE DE DESCARGA

Ome,tanto coma ao ritmo de media??,depende do tipo de corredor que sexa,no meu caso,sempre me dou unha descarga entre o luns e mércores,neste caso fun onte martes,oxe descanso e mañá e pasado farei rodaxe sobre 12-14 km. a ritmo medio,5:00,aumentando no km.4 ata 4:30 e recuparando dende o 10,5:00-5:30,pero nunca a ritmo de carreira,que será sobre 4:05 ou 4:10,posto que logo chego esgotado a saída en Samil.
Saúdos e sorte.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos