Foros ›
Resultados Andaina Santiago???
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
elnitoxt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/07
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 10:50
Asunto: Resultados Andaina Santiago???

Buenas: EL sabado participe por primera vez en una andaina la de 50km de santiago y me gustaria saber donde puedo encontrar las clasificaciones para ver como andan de tiempo los primeros pero no la encuentro por ninguna parte, sabeis donde la puedo encontrar???

gracias
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 11:30
Asunto: Re: rRESULTADOS ANDAINA SANTIAGO???

Home, penso que non a atopas nin a atoparás!!
As andainas son, polo xeral, non competitivas non rexistrándose os tempos dos participantes.
Que eu sepa solo hai unha que publicita tempos e gañadores, pero todo o resto de andainas non publicita -nin rexistra- esos datos, sendo considerados "insustanciales" a este tipo de actividad.
O cal me parece perfecto, e aplicable a esa máxima de "competir contra un mesmo, non contra os demais!!" Aplauso Aplauso Aplauso
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 15:06
Asunto: Re: rRESULTADOS ANDAINA SANTIAGO???

URKO escribió:
Home, penso que non a atopas nin a atoparás!!
As andainas son, polo xeral, non competitivas non rexistrándose os tempos dos participantes.
Que eu sepa solo hai unha que publicita tempos e gañadores, pero todo o resto de andainas non publicita -nin rexistra- esos datos, sendo considerados "insustanciales" a este tipo de actividad.
O cal me parece perfecto, e aplicable a esa máxima de "competir contra un mesmo, non contra os demais!!" Aplauso Aplauso Aplauso

... Aplauso Aplauso Aplauso

..para eso ya estan las carreras,no?

www.desnivelpositivo.com/
elnitoxt

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/07
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Mai 2010, 7:47
Asunto: Re: Resultados Andaina Santiago???

si estoy de acuerdo, pero como decian que puntuaba para el campeonato gallego y como no tengo ni idea de como funciona pense que habria una puntuacion en funcion de la clasificacion de llegada.....

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos