Foros ›
Autor
Mensaxe
edwardsfer

Novo foreiro
Novo foreiro
15/03/10
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Xul 2010, 15:14
Asunto: cabeza peroné

Desde que corri la ultima media maratón tengo molestias en el hueso de la cabeza del peroné, he descansado dos semanas y aunque me permite correr noto alguna molestias mi duda es si tiene que ver mas con la rodilla o con el peroné, es el lado externo un poco más abajo de la rodilla, alguna sugerencia además de hielo...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 13 Xul 2010, 7:12
Asunto: Re: cabeza peroné

probaches con ibuprofeno? É un antinflamatorio (entre outras cousas) "lixeiro".

NON É UNHA SOLUCIÓN, só che alivará a dor, para poder estar o resto do tempo sen dor. Si descansando e con antinflamatorios non che pasa, quizás deberías ir ó médico pois estás arriscando a quedar coxo a medio plazo.

Ten pinta de ser no punto de inserción da cintilla iliotibial. Dígocho eu que non son nin médico, nin fisio ni ná, pero corro e teño xeonllos Razz e interné para automedicarme

No meu caso soe deberse a zapatillas gastadas con entrenamentos de longa duración e relativamente intensos.

Axúdame moito cando realizo uns estiramentos axeitados despois de correr (vistos en interné e revistas, pois é un mal común a moita xente), e o de manter as zapatillas en bo estado . Hoxe en día é raro que me doia, pero hai un par de anos tíñame frito.

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos