Foros ›
pistas atletismo Campus Ourense
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xul 2010, 12:16
Asunto: pistas atletismo Campus Ourense

Meus, as pistas de atletismo ó carón do polideportivo do Campus Universitario xa se atopan rematadas. Comentarvos que por tratarse o interior de herba sintética realizarase unha homologación claseB

En principio, polo que me comenta o representante de atletas na delegación da FGA, a apertura terá lugar en Setembro.

Posibremente a I carreira popular Casa da Xuventude escomenze e remate no tartán.

Apertas
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 28 Xul 2010, 14:28
Asunto: Re: pistas atletismo Campus Ourense

xabi escribió:
Meus, as pistas de atletismo ó carón do polideportivo do Campus Universitario xa se atopan rematadas. Comentarvos que por tratarse o interior de herba sintética realizarase unha homologación claseB

En principio, polo que me comenta o representante de atletas na delegación da FGA, a apertura terá lugar en Setembro.

Posibremente a I carreira popular Casa da Xuventude escomenze e remate no tartán.

Apertas

gracias pola info Xabi.
Sera de libre acceso o hai que cumplir algun requisito?
este ano igual me federaba pero hai que estar nalgun club senon sangranten os da federacion non si?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xul 2010, 14:46

OSCAROURENSE escribió:

gracias pola info Xabi.
este ano igual me federaba pero hai que estar nalgun club senon sangranten os da federacion non si?

Pois en principio exisitirán os típicos convenios pra estudiantes e pra os socios da piscina/ximnasio do Campus.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 28 Xul 2010, 15:23

xabi escribió:
OSCAROURENSE escribió:

gracias pola info Xabi.

Pois en principio exisitirán os típicos convenios pra estudiantes e pra os socios da piscina/ximnasio do Campus.
A PISCINA E A DO AQUA?
eu son socio ca miña filla do aqua a piscina do aqua, xa que era a nica que tiña clases os sabados... mm igual poido usala
falamos

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Xul 2010, 20:14

OSCAROURENSE escribió:
xabi escribió:

Apertas

gracias pola info Xabi.

Si uno reclama sus derechos no lo pueden "sangrar", el problema es que hay que reclamarlos, nadie te puede cobrar más por ser independiente que por estar en un club, eso es totalmente anticonstitucional, es un abuso que año trás año se esta permitiendo... lo escrito , el que quiera que no lo estafen que pague, pida el correspondiente recibo y con el mismo que se dirija al juzgado más próximo y presente la correspondiente denuncia por estafa.
A mi entender ese es un tema del cual los representantes de atletas en la "Asemblea", debieran cuando menos exponer.... me parece que será que no.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Ven, 13 Ago 2010, 23:11

Hola

Las he probado ayer, ya que fui a Orense. Estan bien, pero con un poquito de aire la contrarecta se te hace eterna. Buen tartan, no como en el CUVI. el único punto negativo es que la hierba del medio es sintética y para descargar... no es lo mismo.

Ahora falta que hagan una pista de 1000 metros como en Vigo, .... ok, 1078 m como en Vigo.
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Ago 2010, 1:15

Un 10 para la UVIGO que fue la que se "cascó" la pista allí, es de la Universidad, asiq no pidamos explicaciones a federaciones, clubes ni nadie más, es su instalación: tienen "sus" normas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 21:48

moñoko escribió:
Un 10 para la UVIGO que fue la que se "cascó" la pista allí, es de la Universidad, asiq no pidamos explicaciones a federaciones, clubes ni nadie más, es su instalación: tienen "sus" normas.

No estoy de acuerdo, cuando quieras de explico el acuerdo de uso que se ha firmado
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 13:52

xabi escribió:
moñoko escribió:

No estoy de acuerdo, cuando quieras de explico el acuerdo de uso que se ha firmado

Dime, por privado mejor, ok?
Sau2
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Set 2010, 14:35

Si es un acuerdo de "uso" lo más lógico es que sea público.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 10:45

moñoko escribió:
xabi escribió:
moñoko escribió:

Dime, por privado mejor, ok?
Sau2

¿Acuerdo de uso? Yo como usuario y miembro de la comunidad universitaria no tuve ningún problema. Supongo que para el resto de los mortales será como en el CUVI, con bonos. Saludos
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 11:07

alguien sabe si tiene algo que ver con el aqua? las piscinas de al lado

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
rubenas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
29/07/09
0 Carreiras
422 Mensaxes
Polígono de San Cibrao das Viñas
Respostar citando Envío Mar, 21 Set 2010, 13:15

A min tamén me inetersa cal é ese acordo de uso, así aforro o ter que pasar por alí Sorriso
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mar, 30 Nov 2010, 16:15

Dicen no foro de GaliciaAtlética que non se pode homologar para competicións de lanzamentos nin carreiras Confuso Nono . O parecer tan solo vale para saltos . Sona un pouco a "chapuza"
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2011, 13:38

xabi escribió:

Hai que joderse. Moi complicadas de abrir deben ser esas portas Confuso . Máis de 6 meses despois de estar terminada sigue ahí sin poder darlle uso Muro

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos