xabi escribió: |
Meus, as pistas de atletismo ó carón do polideportivo do Campus Universitario xa se atopan rematadas. Comentarvos que por tratarse o interior de herba sintética realizarase unha homologación claseB En principio, polo que me comenta o representante de atletas na delegación da FGA, a apertura terá lugar en Setembro. Posibremente a I carreira popular Casa da Xuventude escomenze e remate no tartán. Apertas |
OSCAROURENSE escribió: |
gracias pola info Xabi. Sera de libre acceso o hai que cumplir algun requisito? este ano igual me federaba pero hai que estar nalgun club senon sangranten os da federacion non si? |
xabi escribió: | ||
Pois en principio exisitirán os típicos convenios pra estudiantes e pra os socios da piscina/ximnasio do Campus. |
OSCAROURENSE escribió: | ||
gracias pola info Xabi. Sera de libre acceso o hai que cumplir algun requisito? este ano igual me federaba pero hai que estar nalgun club senon sangranten os da federacion non si? |
moñoko escribió: |
Un 10 para la UVIGO que fue la que se "cascó" la pista allí, es de la Universidad, asiq no pidamos explicaciones a federaciones, clubes ni nadie más, es su instalación: tienen "sus" normas. |
xabi escribió: | ||
No estoy de acuerdo, cuando quieras de explico el acuerdo de uso que se ha firmado |
moñoko escribió: | ||||
Dime, por privado mejor, ok? Sau2 |
xabi escribió: |
Meus, as pistas de atletismo ó carón do polideportivo do Campus Universitario xa se atopan rematadas. Comentarvos que por tratarse o interior de herba sintética realizarase unha homologación claseB En principio, polo que me comenta o representante de atletas na delegación da FGA, a apertura terá lugar en Setembro. |