Xov, 26 Ago 2010, 8:00 Asunto: Maratón de Oporto
Estou pensando en debutar na distancia de Filípides. Estou pensando no maratón de Oporto porque me cadran as datas no meu entrenamento, e tamén por proximidade.
Agradecería a quen xa correse esta maratón que comentase a dureza do perfil, en comparación con outras maratóns como a de Madrid ou Barcelona, das que teño máis referencias.
PD. Perdoade por abrir un novo asunto, pero o anterior sobre a maratón de Oporto leva "morto" dende xuño.
Xov, 26 Ago 2010, 15:22 Asunto: Re: Maratón de Oporto
animo . . . .
a mi me gustaría saber cuantos participantes hubo en el 2009 . . . y tambien si hay alguna forma de conseguir el perfil de la carrera, tambien es mi primera maraton , y me gustaría primeramente llegar a meta bien, y si puedo bajar de las 3h 15´
Kandpalleiro Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Xov, 26 Ago 2010, 15:28 Asunto: Re: Maratón de Oporto
Xa había outro fio sobre esta proba, por favor escribide alí para que o foro se poda seguir de xeito doado. Fas exercicio ou deporte? acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Sáb, 28 Ago 2010, 13:26 Asunto: Re: Maratón de Oporto
Grazas Kachimcangas,
Tes o perfil da carreira en www.maratonadoporto.com. Eu xa o consultara, o que pasa é que prefiro as opinións de corredores que a corresen que o gráfico, que por non estar acostumado ao seu uso, se me fai un pouco dificil de facerme unha idea da dureza real da proba.
En canto ao tempo, penso que tamén eu podería intentar 3h15min, pero tal vez prefira ser conservador e ir a 3h20 ou 3h30 min e rematar cun sorriso e con gañas de mellorar o crono.
Anomo nos entrenos. Eu onte xa fixen unha tirada de 27 Km.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos