Foros ›
Autor
Mensaxe
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 0:46
Asunto: Noraboa a Coia

Unha impresionante media, percorrido bonito e agradable pese a súa dureza, moi boa participación, gran ambiente popular, boísima organización, e este ano climatoloxía "divertida" facendo a carreira aínda máis amena. Aínda hai quen dubide de cal é a mellor media de Galiza (excusando a Ferreirúa ) ?
Comparando prezos, e sobre todo como se volcan cos atletas da terra (e de portugal ) comprobamos ano a ano que é moito máis bonito esto que traer a catro keniatas descoñecidos a sacarlle todo o mérito e interese a proba. Penso que importa máis a participación autóctona que os records, que para iso xa están os campionatos internacionais.
Noraboa a Coia e a seguir crecendo ano a ano.
Agardamos no 2007 a participación de todos os atletas desta páxina.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 8:01
Asunto: Re: Noraboa a Coia

42195 escribió:
Unha impresionante media, percorrido bonito e agradable pese a súa dureza, moi boa participación, gran ambiente popular, boísima organización, e este ano climatoloxía "divertida" facendo a carreira aínda máis amena. Aínda hai quen dubide de cal é a mellor media de Galiza (excusando a Ferreirúa ) ?
Comparando prezos, e sobre todo como se volcan cos atletas da terra (e de portugal ) comprobamos ano a ano que é moito máis bonito esto que traer a catro keniatas descoñecidos a sacarlle todo o mérito e interese a proba. Penso que importa máis a participación autóctona que os records, que para iso xa están os campionatos internacionais.
Noraboa a Coia e a seguir crecendo ano a ano.
Agardamos no 2007 a participación de todos os atletas desta páxina.

Corroboro las palabras del amigo 42195 ,es para mi una de las mejores carreras organizadas y con mayor atencion al atleta popular que conozco de la geografia gallega ,un referente del trabajo bien hecho y el enorme empeño de un grupo humano para que siga siendo su carrera sin grandes aspavientos,ni publicidad , en pocas palabras "nuestra carrera" y la de todos,atletas locales y foraneos de nuestra comunidad.

un saludo y nos vemos el proximo año .
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 8:22
Asunto: OIDO.... COCIÃ?A

Falei con 3 amigos que correron a Media de Coia, e todos coinciden:
- A pesar do vento
- A pesar do perfil
- A pesar de ser circuito (3 voltas)
A carreira é fermosa, ben organizada e co calor do publico perto dos atletas.

Oído cociña.... para o vindeiro ano.
indicio

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/06
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 9:44
Asunto:

Penso o mesmo e teño que darlles a noraboa tamén @s voluntari@s que aguantaron o chaparrón (literalmente) cunha alegría que non tiña eu, mentres repartían auga e esponxas.

Ã? a primeira vez que corro a media de coia, pero seguro que repito Razz
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 8:54
Asunto:

REITERO todo lo dicho sobre la organización y si M.... se enamoró de la chica de negro, yo me enamoré de la Media entera.


Saludos y ahora a sufrir en Betanzos, aunque si es de los Caballeros, va a ser difícl que me enamore.



Fema
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Xov, 25 Mai 2006, 2:14
Asunto:

Estimados amigos! No suelo opinar mucho en este foro, pero me parece muy interesante leeros. Tb. estuve en Coia e hice 1:34, fue una carrera bastante dura, pero me gustó. Felicidades a todos: corredores, organización y a todos los demás. Lo único que no puedo compartir con el autor de este foro (42195) es lo de "Galiza" que no existe en ningún lado y espero que nunca exista que suena mal. A ver si dejamos de lado este nacionalismo absurdo y dejamos de hacer el ridiculo pareciendonos al señor Carod Rovira. Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos