Foros ›
XI Carreira Pedestre Popular Concello de Ames
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 23:27
Asunto: XI Carreira Pedestre Popular Concello de Ames

Hola a todos/as.
Comentar que como es habitual, el domingo 24 de octubre se celebrará la XI edición de la carrera pedestre popular del Concello de Ames que se viene realizando con salida y llegada en el paseo fluvial de Bertamiráns. En esta edición habrá importantes novedades en cuanto al circuito, manteniéndose la distancia de otras ediciones, pero cambiando el recorrido que irá por el paseo de la depuradora en donde entrenan numerosos atletas. También cogerá un tramo de pista de tierra que irá hasta la aldea/localidad de Sisalde y volverá hasta el paseo completando los aproximadamente (pendiente de medir con exactitud) 7500 m de que consta la prueba absoluta.
Se intentará que entre en circuito la popular de Ames, pero primero se debe cerrar el reglamento con relación a la medición del circuito.
Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 8:11
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Magnífica noticia.
Esta proba corrina no 2004 e gustoume moito.
Espero que vos dé tempo a incluíla no circuíto. Moitos ánimos.
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 9:50
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

La he corrido en las dos últimas ediciones y me gustó mucho. Lamentablemente, al coincidir con la Media de Pontevedra, este año no podré acudir.
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 10:01
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

ó igual que oliveira, non irei por coincidir ca media de Pontevedra, pero recomendo esta carreira o 100%. Corrina o ano pasado e dende logo que é unha desas carreiras feitas con mimo, ben organizada e con moi bo ambente.

javiyl.blogspot.com/
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 10:34
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

moi buenas , pois eu tamen serei un dos da salida, asi que si todo vai ben contade conmigo, a verdade e que eu xa hai dous anos que non vou, e e unha das que me gustan, tanto polo ambiente coma pola xente que organiza, xa que para min chapó porque esta genial, asi que o dito vémonos na parrilla de salida un saludo a todos Bailar
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 12:20
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

e dalle con que a abuela fuma, pois eu tamen son dos que non podo ir por coincidir coa media de Pontevedra. Cambiade de fecha si podedes por favor.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 12:46
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Pois aló estaremos controlando o personal Guiño
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 14:26
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Eu penso que irei a de Parada do Sil.
Outra vez será.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
jmturnes

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
21 Mensaxes
Foz
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 14:38
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Vivo a 50 metros da saida pero non poderei ir porque a media de Pontevedra é o mesmo día. Outro ano será!!!
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 15:06
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Joder,da gusto enterarse das cousas,vivo en Bertamiráns,corro pola depuradora e por Sisalde,xunto con outros compañeiros colaboramos en outras edicions así como na "milla" e nas "solidarias",vou de vez en cando pola piscina,etc.e resulta que teño que enterarme da carreira no foro,nin siquera está no calendario,..........pero seguiremos axudando no que poidamos.
Animar a xente a correr esta nova edición,polo que vexo cambian de percorrido,é pola zona donde se fixo o ano pasado a "solidaria Saharaui" organizada polo C.A.Sar,é unha zona chan,espero que sexa un novo éxito coma anos anteriores.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 19:16
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Sintindo moito eu non irei este ano vou a decantarme por a media de pontevedra,e unha pena porque e unha carreira q me justa e ademais dou fe de q a van a organizar ven.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 20:01
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Pois eu si non hai novidade alí estarei, hai que aproveitar as boas carreiras, e desde logo que esta é unha delas!

Moito ánimo coa organización e a ver que tal ese novo tramo que andades a tramar...
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 20:19
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

KMPLO escribió:
Joder,da gusto enterarse das cousas,vivo en Bertamiráns,corro pola depuradora e por Sisalde,xunto con outros compañeiros colaboramos en outras edicions así como na "milla" e nas "solidarias",vou de vez en cando pola piscina,etc.e resulta que teño que enterarme da carreira no foro,nin siquera está no calendario,..........pero seguiremos axudando no que poidamos.
Animar a xente a correr esta nova edición,polo que vexo cambian de percorrido,é pola zona donde se fixo o ano pasado a "solidaria Saharaui" organizada polo C.A.Sar,é unha zona chan,espero que sexa un novo éxito coma anos anteriores.
Hola KMPLO. Tranquilo, non cargues contra o Concello que os de Deportes do Concello xa me chamaron para empezar a traballar no tema hay más de un mes. Os carteis xa teñen que andar por ahí porque eu xa os teño no meu poder desde a semana pasada. Igual non che coincidiu de velos. Por parte deles asegúroche que chapeau en todo. O que pasa é que estou pendente de medir con exactitude o circuito, e estes días por mor da chuvia non puiden. Tamén están empantanados en intervención co pago do canon para publicala na web da FGA. Mañá tratarei de facer a medición porque chovendo así e imposible. Agora mesmo envío o reglamento a o foro e solicito a entrada no circuito. Se queres deixoche un cartel nalgures, pero xa están feitos porque eu os teño. Un saúdo e animádevos a participar.
Co da coincidencia das carreiras, creo que Ames leva celebrándose sempre e desde hai anos na mesma data, é dicir, unha semana antes de Santiago. Ademáis é imposible coordinar a toda Galicia, porque non só están os intereses dos participantes, que sinto moitísimo que non poidan vir, e ademáis sendo de Ames, pero tamén están a dispoñibilidade municipal de datas e tamén de xuices, e moitas máis. Agora, e reitero, esta carreira desde hai anos celébrase unha semana antes da de Santiago.
Un saúdo e ata pronto.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 20:38
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES
Paseo Fluvial de Bertamiráns
Domingo, 24 de outubro
11:00 horas

Inscricións:
Email: inscricionsFGAsantiago @ gmail.com
Prazo: ata as 14:00 h do día 22 de outubro
Datos: nome e apelidos, data de nacemento, localidade de procedencia, club e nº de licenza federativa (se procede).
Información: no teléfono 981884991

REGULAMENTO

1. As probas disputaranse na localidade de Bertamiráns. A saída e chegada de cada proba farase no Paseo Fluvial e o circuíto correspondente a cada categoría estará debidamente sinalizado.
2. Poderán participar todas aquelas persoas que o desexen, con ou sen licenza federativa. O control da carreira estará a cargo do Comité de Xuíces da Federación Galega de Atletismo, Delegación de Santiago de Compostela.
3. As inscricións poderanse facer no e-mail inscricionsFGAsantiago @ gmail.com ata as 14:00 horas do venres 16 de outubro. Faranse constar os seguintes datos: nome e apelidos, data de nacemento, lugar de procedencia, club e nº de licenza federativa (se a ten). Non se admitirán inscricións fóra do prazo establecido nin se admitirán inscricións o día da carreira.
4. Os dorsais retiraranse na secretaría da organización situada no Paseo Fluvial de Bertamiráns ata media hora antes da proba correspondente.
5. Recibirán trofeos os 3 primeiros clasificados de cada categoría, masculinos e femininos e tamén os tres primeiros absolutos masculino e feminino. Os premios non serán acumulativos. A entrega de trofeos farase ao rematar a carreira.
6. Todo corredor ou corredora que chegue á meta sen o dorsal será automaticamente descualificado.
7. Os participantes deberán colocarse na zona de saída 10 minutos antes do comezo de cada proba.
8. Aos atletas que obteñan algún premio poderáselles solicitar que acrediten a súa idade coa presentación do DNI ou pasaporte.
9. Aínda que a proba sexa de carácter estritamente deportivo e popular, admitiranse reclamacións, pero agárdase un espírito e un comportamento deportivo por parte de todos os participantes. As reclamacións aos resultados oficiais formularánselle ao xuíz árbitro da competición non máis tarde de 30 minutos despois da publicación dos resultados.
10. O horario das saídas poderá ser modificado, a criterio do xuíz árbitro da proba, en función do número de participantes de cada categoría.
11. Todo o non recollido neste regulamento resolverase de acordo co Regulamento da RFEA en vigor.

Haberá servizo de duchas no polideportivo para quen o desexe.
Haberá sorteo de agasallos ao remate da carreira.
Percorrido das categorías superiores (7500 metros aprox.)

CATEGORÍA ANO DE NACEMENTO HORA
Prebenxamín 2003 e posteriores 11:00 h
Benxamín 2001-2002 11:10 h
Alevín 1999-2000 11:20 h
Infantil 1997-1998 11:35 h
Cadete 1995-1996 11:35 h
Xuvenil-junior 1991-1992-1993-1994 12:00 h
Promesa-sénior 1990 ata veteranos 12:00 h
Veterano A masculino Nados entre 1975 e 1965 12:00 h
Veterano B masculino Nados entre 1964 e 1955 12:00 h
Veterano C masculino Nados no 1954 e anteriores 12:00 h
Veterana D feminino Nados entre 1975 e 1960 12:00 h
Veterana E feminino Nados en 1959 e anteriores 12:00 h



CATEGORÍA DISTANCIAS
Prebenxamín 500 m
Benxamín 500 m
Alevín 1500 m
Infantil 2500 m
Cadete 2500 m
Xuvenil-junior 7500 m
Promesa-sénior 7500 m
Veterano A 7500 m
Veterano B 7500 m
Veterano C 7500 m
Veterana D 7500 m
Veterana E 7500 m

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 22:46
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

¡Vaia!
Eficiencia, previsión, traballo ben feito, circuíto bonito, estupendo trato ó corredor.
Un síntese a gusto nesta carreira.
Ogallá tódalas carreiras tiveran a intención de face-las cousas tan ben.
Salvo lesión ou defunción, contade comigo.
Gracias ó Concello de Ames, a Derek e tódalas persoas que están a traballar para facer posible esta carreira.
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos