Mar, 19 Out 2010, 21:42
Asunto: CALENDARIO DE ORIENTACIÓN
Hola, as datas que aparecen no calendario desta páxina de orientación non son fiables, quizais porque foron postas con moita antelación e, como soe ser habitual na Liga Galega de Orientación, e nas demais Ligas do mundo, estas datas son variadas por diversos motivos.
Como é lóxico a carreira de Santiago non vai ser o sábado día 6, dado que ese día vai estar en Santiago o Papa e, aínda que o Santo pontífice podía practicar este deporte, como eu cheguei a suxerir, non vai ser posible e ademais acarrearía moitas dificultades de acceso, posto que a carreira ía ser no Pedroso.
Por iso a data de Santiago intercambaise coa de Coruña, que van organizar os do Clube Artabros, en Canzobre (campo de fútbol de Feán), será o día 7 (seguramente será o 6 porque me extrañaría que o fixesen o domingo), ese día será a proba de Scoring e relevos campionato galego.
A proba de Santiago vai ser a finais de mes e teño novas de que non vai ser no Pedroso, posto que talaron e cambiou aquelo. Dixeronme onde ía ser, pero como non é seguro non vou dicir nada. Cando sexa seguro o direi.
Tede en conta este cambio de datas e vémonos no monte.