Foros ›
Autor
Mensaxe
SPEEDY

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/08
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 19:08
Asunto: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

abro este tema porque he leido por ahi de que tenemos que correr con las camisetas que ellos nos mandan para publicitar sus patrocinadores, y que más? me parece bochornoso, por otra parte aun encima tenemos que pagar por eso, 3€ y 5€ OTRO BOCHORNO, porque si no tienen dinero, ¿como dan premios en metalico?
he mirado los premios en metalico y ascienden a 12900€ con ese dinero se pagarían la inscripcionde mas de 4000 corredodes, esto quiere decir que con NUESTRO DINERO estamos pagando los premios de los primeros
acabemos con estes pagos , que no nos engañen
recomiendo desde aqui que nadie se ponga esa camiseta que nos imponen a llevar, y en segundo lugar a los que todavia no nos hemos inscritos, NO LO HAGAMOS Y NO CORRAMOS, tampoco pasaría nada por no correr la pedestre y por otra parte hariamos fuerza para acabar con estas organizaciones que nada mas lejos de hacer carreras para populares lo que que PRETENDEN es quitar beneficios a costa de nuestro sudor , ACABEMOS CON ESTO ,ESTÁ NUESTRAS MANOS,

YONO CORRO EN SANTIAGO
GERMAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 19:13
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

estoy de acuerdo
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 19:19
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Por desgracia,es lo de siempre,por mucho que 500 personas decidamos no correrla,habra 1000 personas que decidan correrla por 1ª vez,por lo que ya puedo anticipar la portada del Correo Gallego del lunes siguiente
Exito Rotundo de la Pedestre de Santiago
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 19:34
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Vaya, no se había hablado nada de esto, gracias por abrir un nuevo hilo.
Tenor

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/10
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 19:54
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

ME APUNTO A NO CORRERLA, HAY CARRERAS DE SOBRA, TAN BONITAS Y MENOS MASIFICADAS POR TODA GALICIA.
serafin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/04/08
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 20:20
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

O meu entender e algo imposible que nos fagan correr coas suas camisetas, xa que a igual que sucede a min e a outros moitos debemonos a club, e a tal efecto debemos de correr coas nosas equipacions reglamentarias. En canto o feito de ter que pagar por correr, mais ben correr e pagar pero non por correr senon mais ben pa pagarlles a estancia, a viaxe e os premios dos que veñen contratados pa darlle mais relevancia a unha carreira que xa de por si e o suficientemente coñecida entre os corredores populares e os q corremos polo feito de pasalo ben e por compartir unhas horas coa xente que comparte os nosos memos gustos e que sempre estamos ahi, faga o tempo que faga e que non esperamos nada mais que pasalo o mellor posible, e inda se nos din que temos que pagar pa correr, non pomos moitos reparos a non ser nalguns casos coma neste, no que os nosos cartos non van a verses reflexados nin nos servicios os que imos a ter dereito polo feito de pagar nin nos premios que imos a levar, se non que fan caixa a conta dos que pagan papagar os premios en metalico e facer caixa co que desgraban, etc., negocio redondo. Esperemos que non suceda coma noutros casos que por cousas desta natureza acabaron por desaparecer.
Por outra banda o que se pode facer en plan protesta e correr coas nosas camisetas e sen inscribirse, non poden impedirche nin que tomes a saida nin que corras o longo do circuito, sempre baixo a tua responsabilidade.
Ata a proxima, moita sorte a todos tomedes a decision que tomedes.
ankara

Novo foreiro
Novo foreiro
31/12/08
0 Carreiras
35 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 20:40
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Eu xa estou inscrito, fíxeno antes de saber nada do tema da camiseta.
Aínda así, vou correr a Pedestre de Santiago, coma todolos anos, e NON vou levar posta a camiseta do Correo/Cortinglés.
Vémonos na saída!
damuralla

Novo foreiro
Novo foreiro
17/06/10
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 20:44
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Estou de acordo con vos, é unha vergoña que cobren por participar na carreira, canto máis en época de crise e facendo que lles saia redonda ós patrocinadores!... gañan publicidade a costa da ilusión dos atletas por correr en Santiago. Unha mágoa! Muro
hadrianweb

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 21:11
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Xa hai un tema aberto sobre todo esto, con bastantes comentarios, tanto a favor como en contra

Aqui vos deixo o enlace

correrengalicia.org/in...sc&start=0
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 21:20
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Bueno, a min conste que precisamente ahora son un dos que mais me fastidia ter que pagar... pero por outra banda, tamen coñezo das dificultades economicas que estan a pasar moitos Concellos ( non sei si este é o caso do de Santiago ) e ó mellor para poder manter esta carreira a flote e que siga tendo o empuxe que ten fai falla a nosa aportación económica, que ó final como en todo somos os que temos que sacar o barco das pedras...
Por outro lado tamen recoñezo que dentro dun ano cando cheguen as eleccións, volverán a despilfarrar cartos en catro mariconadas que non facían falla ningunha.... Enfadado
marito

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/10
350 Carreiras
24 Mensaxes
BRION
Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 21:38
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

Silbar Bueno yo creo desde ni mas humilde opinion, deberiamos darle un voto de confianza a la organizacion por que hasta la fecha creo fue bastante bien. Hay infinidad de carreras que cobran una cuota por inscribirse y bastante mas caras que esta "Por que tiene que ser esta peor que otras". si al finalizar la carrera esta cuota de 5€ no supone una mejora en algo para el popular, entonces si que tendrimaos que hacer un debate sobre los 5€. Hay que recordar que los peques llevarán chip y no pagan, esto cuesta.
Con casi total seguridad voy a correrla por que me gusta correr y si hay que ponerse la camiseta como en las San Silvestres que hay en muchas ciudades pues bueno, al menos nos cuesta menos que a ellos y si la calidad de organizacion mejora Mejor.
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 22:08
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

mirade esta ben que cobren os 5 euros nun pobo pequeno donde hai que sacar os cartos de debaixo das pedras pero por favor que cobren 5 euros nunha cidade que por encima e a capital de galicia ah que en moitos pobos nin sequera cobran un centimo mais merito ainda.Eu vou a ir correla porque me gusta correr que si supera que o dos 5 euros iba a ter tantas protestas non iba nin anque me pagaran eso pasame por anotarme tan rapido que pro ano se cobran xa veremos se ir ou non xa non habera outras cousas en galicia pero carreiras hai de sobra
lume

Novo foreiro
Novo foreiro
29/09/09
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 22:47
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

No entiendo que algunos pongan el grito en el cielo por tener que pagar 5 euros por poder participar en una carrera, que no por correr; el problema es que estamos muy mal acostumbrados y queremos tenerlo todo gratis y aún así protestamos cuando no me dan gatorade o porque la camiseta que me dieron no era de mi talla; a día de hoy se paga por todo y no protestamos, pero si es por ir a una carrera, madre mía!!!. Y desde luego cuando se paga por un evento así también en ello va implícito el poder demandar algo a cambio.
Por cierto, el tema de la camiseta no es obligatorio, el que quiera ponérsela se la pone y el que no pues no.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Out 2010, 23:48
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

O feito non é pagar 5 euros, senón pagar (aínda que só sexa 5 céntimos). Ahí está a cuestión...

Eso sí, si queredes todos os que estades dacordo en pagar ou non vos parece mal, podedes pagar tamén a miña inscrición e a do resto de 'desafectos'. Silbar Silbar Silbar

PD: E non falemos xa da organización (algún dos que escribe ou non foi o ano pasado, ou chegou entre os 100 primeiros). Ah: Lume, eu, na vida, protesto cando entendo que teño razón, non só nas carreiras (e con mais razón si me costa cartos).
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 8:02
Asunto: Re: PEDRESTE DE SANTIAGO, UN ABUSO

lume, el tema de la camiseta, tal y como figura en las bases, es obligatorio. Otra cosa es que no se pongan a descalificar a los que no la lleven, porque posiblemente seamos mayoría y se montaría una buena.
Por mi parte, espero que la inscrpción sirva para mejorar por fin la organización de esta carrera, que año a año va a peor. Si es así, considero bien invertidos los 3 euros.
Salud y kilómetros!

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos