Foros ›
Autor
Mensaxe
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 11:36
Asunto: Sapatilhas pronadora

Fago a minha primeira consulta de novata Chupete

Levo tempo correndo, mas sempre fum um pouco inconstante. Tenho os pes planos e umhas deportivas um pouco "cutres" e isso esta-me passando várias facturas. A última foi que se me puxo umha unha preta.

Alguem poderia recomendar-me umhas deportivas para pronadora? Peso 48kg e fago uns 30 e pico km à semana
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 12:10
Asunto: Re: Sapatilhas pronadora

Eu son bastante novo nesto tamén, pero xa teño unha lista de zapatillas para pronadores, por si che sirve de algo aquí cha deixo

Estabilidad Básica (Sobrepronación Leve) Adidas: A3 MegaRide. Asics: Gel Tempo II. Brooks: Vantage 2. New Balance: 681. Nike: Air Perseus II, Run Dual D; Air Zoom Percept (para mujeres); Air Althea 5 (para mujeres); Air Coos (para mujeres). Pearl Izumi: Push Plus. Reebok: Premier Road Plus III. Rika: Element. Saucony: Grid Omni 5 Moderate; Grid Phoenix. Spira: Vortex II.

Estabilidad Media (Sobrepronación Moderada) Adidas: SC 2; Response Extra; G. F. F. Revenge. Asics: Gel Kayano XII, Gel Kinsei; Gel Empire; Gel GT 2110; Gel 1110. Brooks: Trance 5; Adrenaline GTS 6. Diadora: Mythos Road. Ecco: Receptor RXP 6010. Etonic: Jepara SC. Fila: Flow Sanctuary. Mizuno: Wave Nirvana 2; Inspire 2. New Balance: 719; 766; 857; 1050. Nike: Air Structure Triax 9 (con una versión especial para mujeres); Shox FSM. Pearl Izumi: Vis IQ; Vital Plus. Puma: Complete Tenos III; Complete Theron. Reebok: Premier FSM DMX II; Premier Road Lite DMX III. Ryka: Km 7. Saucony: Grid Trigon 3 Guide; Grid Omni 5 Ultimate; 3D Grid Hurricane 8. Spira: Genesis II.

Control del Movimiento (Sobrepronación Severa) Adidas: Supernova Control; AdiSTAR Control II. Asics: Gel Evolution II; Gel Foundation VI; Gel Fortitude. Avia: 2051; Atlas II; Isis (para mujeres). Brooks: Beast; Addiction 6; Ariel (para mujeres). Fila: Flow Reckoning. Mizuno: Wave Renegade 3; Alchemy 5. New Balance: 587; 816; 1010; 1122. Nike: Air Kantara II; Air Stasis; Air Zoom Cesium. Pearl Izumi: SyncroGUIDE; Element. Puma: Complete Phylas. Reebok: Premier Control DMX II. Saucony: Grid Resolve; Stabil MC 5.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 12:37

Mariquinha escribió:
Fago a minha primeira consulta de novata Chupete

Levo tempo correndo, mas sempre fum um pouco inconstante. Tenho os pes planos e umhas deportivas um pouco "cutres" e isso esta-me passando várias facturas. A última foi que se me puxo umha unha preta.

Alguem poderia recomendar-me umhas deportivas para pronadora? Peso 48kg e fago uns 30 e pico km à semana

O da uña pode ser por ter unha talla demasiado pequena.

Coa zapatilla posta empuxas o pe cara adiante e tes que poder meter un dedo pola parte traseira. Si non entra é que é demasiado pequena.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 13:04

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 1:44; editado 1 vez
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 13:13

Mima.... que rapidez e precissom!!

Agradecida por toda a ajuda e pola lista de deportivas! Moi feliz

A verdade é que este é um tema que fum deixando passar até que chegarom os problemas... como suele passar. Desde que me dixerom que tinha os pés planos e me fixerom as plantilhas nom voltei polo podólogo e fum-me despreocupando... mas agora vai sendo hora de mudar as ferraduras e de fazer umhas plantilhas novas para o resto do dia!!
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Nov 2010, 23:26

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 1:30; editado 1 vez
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 19:10

Nom entendo... supon-se que nas deportivas para pronadora nom precissas as plantilhas porque ja som para isso nom? eu nom as ponhia porque para correr eram-me incomodas, ja que som dessas rigidas, como de plastico... de todas maneiras o luns vou a visitar ao podologo a ver que me conta para voltar a fazer um estudio da planta...

Agradecida a todo o mundo pola ajuda!
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2010, 22:02

Pois nada.. que ao fim tenho que correr com as plantilhas. Mas amoldou-nas para que quepam bem e nom me molestem... assim que ao fim colhereime calzado neutro...

Agradecida por todo!
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 09 Nov 2010, 9:30

Mariquinha escribió:
Nom entendo... supon-se que nas deportivas para pronadora nom precissas as plantilhas porque ja som para isso nom? eu nom as ponhia porque para correr eram-me incomodas, ja que som dessas rigidas, como de plastico... de todas maneiras o luns vou a visitar ao podologo a ver que me conta para voltar a fazer um estudio da planta...

Agradecida a todo o mundo pola ajuda!

Se tes plantillas o normal é usar zapatillas neutras coas plantillas que che fixo o podólogo.

En caso de que non pudeses utilizar as plantillas para correr é cando terías que buscar, no teu caso, zapatillas para pronadoras.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Mariquinha

Novo foreiro
Novo foreiro
3/11/10
0 Carreiras
34 Mensaxes
Alhariz - Galiza
Respostar citando Envío Mar, 09 Nov 2010, 17:01

sochas escribió:
Se tes plantillas o normal é usar zapatillas neutras coas plantillas que che fixo o podólogo.

En caso de que non pudeses utilizar as plantillas para correr é cando terías que buscar, no teu caso, zapatillas para pronadoras.

Un saúdo

Sim.. ao fim merquei umhas neutras (as Nike Air Pegasus +27) e o podólogo fixo-lhes um "tuneado" as plantilhas para poder ponhe-las nos tenis sem problema (que antes eram mui anchas e sem acolchado). Se nom nom iva a dar corrido este domingo na Sam Martinho. A parte ensinou-me a fazer umha pequena vendagem de sujecçom entre os dous primeiros dedos do pé para correr evitando rozaduras, mui interesante para quem tenha o problema de que se superponhem.
Também descubriu que tenho umha desviaçom da espalda, assim que agora toca-me visitar a um osteopata.

Um saudo!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos