corvo escribió: |
Hai xente que está metida na cárcel por delitos menores, as veces por descoñecemento das leis ou obrando sin mala fé; moitos con penas desorbitadas para delitos ridículos.. pero claro, desa xente, normalmente sin recursos, non se acorda ninguen. Si teño a alguen así na miña familia tamen manifestaria, pero para que o enviasen o máis lexos posible ETA mantense non solo polos seus membros activos, senon polo apoyo que ten na sociedade. Mentras siga con ese respaldo social seguira existindo. Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? que mania de defender o indefendible |
Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? que mania de defender o indefendible |
Cheetos escribió: |
Non creo que firmar baixo un lema tal que "Los presos vascos a Euskal Herria con todos sus derechos, demos un paso adelante" sexa un acto de apoio a unha banda terrorista. Apoiar a ETA ou a outra banda de semellantes sería delito. E moi moi asqueroso. P.D. Á hora de buscar adxectivos, non atopo un que signifique ter uns collóns moi grandes. Eu tamén iría a esa manifestación. |
Imaxino que por propia coherencia cas tuas palabras, se por mala fortuna algun dos mortos polos que cumplen condea fose un familiar moi apegado a ti, tamen participarias nesa manifestación, ¿non ? |
1) Hai xente que está metida na cárcel por delitos menores, as veces por descoñecemento das leis ou obrando sin mala fé; moitos con penas desorbitadas para delitos ridículos.. pero claro, desa xente, normalmente sin recursos, non se acorda ninguen. Si teño a alguen así na miña familia tamen manifestaria, pero para que o enviasen o máis lexos posible 2) ETA mantense non solo polos seus membros activos, senon polo apoyo que ten na sociedade. Mentras siga con ese respaldo social seguira existindo. 3) Varios policias ou gurdias civis (non recordo ben)foron condenados por presuntas torturas os responsables do atentado de Barajas: ...quen falaba de distinta vara de medir??? que mania de defender o indefendible |