Foros ›
Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xan 2011, 22:38
Asunto: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

hola,

alguien tiene el recorrido de la segunda carrera de corre con nos? qué distancia tiene?

saludos.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
520 Carreiras
1599 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xan 2011, 23:11
Asunto: Re: CCNos II

La distancia es de unos 5.000 metros, todo llano. Es un circuito al que creo que le damos 3 vueltas.

Es una carrera muy participativa y que merece la pena correr porque es nocturna, además animan mucho y el recorrido es urbano.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xan 2011, 23:38
Asunto: Re: CCNos II

pietropuki escribió:
La distancia es de unos 5.000 metros, todo llano. Es un circuito al que creo que le damos 3 vueltas.

Es una carrera muy participativa y que merece la pena correr porque es nocturna, además animan mucho y el recorrido es urbano.

Eso espero, estoy apuntado en el circuito y si nada me lo impide voy a asistir pero no sé el recorrido y me interesaría para hacerme una idea.

Pues casi prefería alguna subida y bajada porque, si el pie me lo permite, en las bajadas me dejo ir y adelanto bastante. Lo malo será el día que me la pegue Muro Ojo morado jaja

Supongo que con tanta gente apuntada participarán muchos de ellos, lo cual por una parte me hará quedar más retrasado pero por otra seguro que será muy divertida.

Saludos.
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Dom, 09 Xan 2011, 23:50
Asunto: Re: CCNos II

Angelus, será muy divertida, es muy raro que vayas solo en carrera en los ccnos
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 7:40
Asunto: Re: CCNos II

angelus escribió:
hola,

alguien tiene el recorrido de la segunda carrera de corre con nos? qué distancia tiene?

saludos.

¿Miraches en 'Mapa de Carreiras'? Creo que tes alí o percorrido...
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 9:45
Asunto: Re: CCNos II

La distancia no llega a los 5 Km, son unos 4,2 +-, y prácticamente llanos. Si no cambian lo del año pasado serán dos vueltas a un circuíto por la Avda. Ramón Ferreiro y por la Avda. Rodríguez Mourelo.Para que os hagáis una idea la Avda Ramón Ferreiro es por la que se pasa en la Monumental poco después del inicio antes de subir y rodear la Muralla.
Lo malo es que es un recorrido muy corto para todo el mogollón que vamos a esa carrera.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 13:33
Asunto: Re: CCNos II

xiamenfroi escribió:
angelus escribió:
hola,

alguien tiene el recorrido de la segunda carrera de corre con nos? qué distancia tiene?

saludos.

¿Miraches en 'Mapa de Carreiras'? Creo que tes alí o percorrido...

Si he mirado, es por saber si lo han cambiado o no. Es que miré en la página de ccnos y sale información de la monumental en lugar de la segunda carrera de ccnos (de adultos).

Por cierto, ¿después de esta carrera ponen una clasificación según las categorías y los tiempos?

Saludos
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 16:10
Asunto: Re: CCNos II

angelus escribió:
xiamenfroi escribió:
angelus escribió:
hola,

alguien tiene el recorrido de la segunda carrera de corre con nos? qué distancia tiene?

saludos.

¿Miraches en 'Mapa de Carreiras'? Creo que tes alí o percorrido...

Si he mirado, es por saber si lo han cambiado o no. Es que miré en la página de ccnos y sale información de la monumental en lugar de la segunda carrera de ccnos (de adultos).

Por cierto, ¿después de esta carrera ponen una clasificación según las categorías y los tiempos?

Saludos

A ver, eu falei con eles a mediados de Novembro e me dixeron que, a menos que surxa calquer inconveniente (de obras ou algo as), en todas as probas o percorrido será o mesmo que o do ano anterior, polo que si vas entrando no 'Mapa de Carreiras' podes facerte unha idea moi aproximada do percorrido, distancia e características.

Polo que respecta ás clasificacións, tes disponibles as mesmas que na maioría das carreras que cronometra CChN.

Saúdos.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 18:22
Asunto: Re: CCNos II

xiamenfroi escribió:


Polo que respecta ás clasificacións, tes disponibles as mesmas que na maioría das carreras que cronometra CChN.

Saúdos.

Me refiero a que en la clasificación de championchipnorte aparece la clasificación general y otra clasificación por categorías. Por ejemplo quedé en el puesto 209 de la general y en el 25 de mi categoría. Por eso me pregunto si además de la emitida no hay otra con los puntos acumulados en cada categoría según se van celebrando las pruebas, o lo hacen al finalizar todas las pruebas? No sé si me explico bien.

Saludos.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 19:08
Asunto: Re: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

Sí, entendo. En principio o que aparece en cada carreira é a clasificación (xeral, e por categorías) así:

Clasificación Corre con Nós Pistas.

Vaise facendo unha clasificación por categorías segundo as normas do regulamento. Vanse sumando puntos según o teu posto en cada carreira (gañador: 1 pto; o segundo, 2 ptos.... o nº 100; 100 puntos), de forma que gaña o circuito, en cada categoría, quen menos puntos teña. Das 7 carreiras pódese descartar 1 só resultado (é dicir, hai que completar 6 como mínimo).

Non sei si me expliquei ben. Tes o regulamento completo e todas as respostas aquí, e tamén o PDF co percorrido da Nocturna de Reis, que xa o subiron.

Ata sábado.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 20:14
Asunto: Re: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

Si el procedimiento de quien gana, los puntos... lo he visto pero, ¿se va a mostrar la clasificación por categorías después de las próximas carreras? Si al final puedo ir a al menos 6 carreras me gustaría saber cómo voy en comparación con los de mi categoría.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 21:07
Asunto: Re: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

angelus escribió:
Si el procedimiento de quien gana, los puntos... lo he visto pero, ¿se va a mostrar la clasificación por categorías después de las próximas carreras? Si al final puedo ir a al menos 6 carreras me gustaría saber cómo voy en comparación con los de mi categoría.

Lembro que o ano pasado se podía ver cómo ías na clasificación xeral carreira a carreira, non lembro ben si tamén o podías ver na túa categoría (creo que sí).

Mándalles unha mensaxe aos de CChN e seguro que cho aclaran. Saúdos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Lun, 10 Xan 2011, 21:51
Asunto: Re: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

Por mi forerunner la distancia es de 4.300 m., está entre las 2 carreras mas rápidas de mi calendario.

Es aconsejable ir muy abrigados y hacer un buen calentamiento, porque a la hora que se corre, la temperatura baja considerablemente.

A partir de esta carrera ya se pueden ver también las clasificaciones por categorías.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 10:58
Asunto: Re: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

Senón recordo mal o ano pasado a carreira inicialmente tiña 4 kms pero por algún problema de obras ou non sei q circunstancia tiveron q xirar máis adiante en Ramón Ferreiro de onde tiñan previsto e por iso a distancia aumentou a 4,26 kms. Este ano van manter ese recorrido ou van voltar ao q tiñan previsto o ano pasado de 4 kms?

www.24gramos.blogspot.com
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 11 Xan 2011, 12:36
Asunto: Re: Corre con Nós II - Nocturna de Reis 2011

anarky escribió:
Senón recordo mal o ano pasado a carreira inicialmente tiña 4 kms pero por algún problema de obras ou non sei q circunstancia tiveron q xirar máis adiante en Ramón Ferreiro de onde tiñan previsto e por iso a distancia aumentou a 4,26 kms. Este ano van manter ese recorrido ou van voltar ao q tiñan previsto o ano pasado de 4 kms?

Creo que este año se vuelve a la distancia prevista:

www.lugo.es/ws/deporte...a_reis.pdf

www.facebook.com/jesus.bernalgomez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos