xan Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Xov, 13 Xan 2011, 16:45 Asunto: Analise de sangue
Ola,
Proximamente voume facer unha analise de sangue rutinaria xa que fai tempo que non ha fago.
A miña pregunta e si teño que pedirlle algunha variable determinada nesa analitica a parte das normais.
Gracias
Xov, 13 Xan 2011, 17:55 Asunto: Re: Analise de sangue
xan escribió:
Ola,
Proximamente voume facer unha analise de sangue rutinaria xa que fai tempo que non ha fago.
A miña pregunta e si teño que pedirlle algunha variable determinada nesa analitica a parte das normais.
Gracias
sds
Ola Xan, tes que decirlle que fas deporte e xa che mira outros parametros (a lomeno o meu medico faino), pidelle "UN COMPLETO"
Saudos
dabiz Novo foreiro
28/03/09
0 Carreiras
42 Mensaxes
Xov, 13 Xan 2011, 20:18 Asunto: Re: Analise de sangue
seria bueno que ademas del hemograma habitual te dijesen los depositos de hierro, la ferritina, la transferrina y la vitamina B12 ...
un saludo
Ven, 14 Xan 2011, 7:38 Asunto: Re: Analise de sangue
Xan... seguro que son CUATRO tubos!
Yo soy muy pupas y cuando veo más de dos, ya me entra un sudor frío que ni te cuento. Yo hago una revisión una vez al año. Por cierto, me tocaría este mes... ya estoy empezando con el sudor frío... "El que no corre, vuela"
xan Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2363 Mensaxes
vigo
Ven, 14 Xan 2011, 8:36 Asunto: Re: Analise de sangue
Ola,
Pipe si medo non teño , xa que son doante, será por sangue.
É por iso para ver si teño que pedir algun parametro especifico a hora de pedir a analitica.
Ven, 14 Xan 2011, 9:06 Asunto: Re: Analise de sangue
Cuando pides una analítica, lo normal es que te pregunten el por qué o el para qué... con lo cual, el médico sabrá pedir la más adecuada. Dile que practicas deporte, que corres y, como bien comentó Montxo (este sabe mucho!) te harán una completita. Yo sólo informaba de la duración del evento "El que no corre, vuela"
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos