Ven, 01 Set 2006, 8:59
Asunto:
Ben, eu si estiven en Allariz "competindo" e hai que dicir que a malloría dos presentes son unhas "nenazas"
O temperatura do rio no estaba tan fria como para que a metade dos participante levaran o neopreno coa devandita ventaxa sobre os que non o levavamos (eu ainda que levase o neopreno o unhas aletas sería capaz de facer menos de 15 minutos
). A bici, coma sempre, dura e sen fume (polos incendios do ano pasado). A carreira a pe, bastante dura sobre todo despois da bici.
Por certo, que foi o "Fitipaldi" que me adiantou subindo xa de volta para Allariz coa camiseta de CORRER EN GALICIA? Menudo Oscar Pereiro se perdeu o ciclismo, como subia o condenado
En resumen, no se pode ir a os triatlons sen entrenar algo mais durante a temporada pero eu, ainda que sufrin e cheguei dos últimos, paseino moi ben, antes, durante e despois da proba.
Ferreiro, sinto moito que non puideses participar, este ano seguro que saiamos xuntiños do rio
Un forte abrazo a todos e espero que algun se apunte o Triatlon de Vigo. Ali acabarei esta "tempora de triatlon". Espero non afogar....