Lun, 07 Mar 2011, 17:48
Asunto: CLAUSULAS SUELO DAS HIPOTECAS
case todas as hipotecas teñen unha clausula polo que por moito que baixe o euribor ti non deixas de pagar un minimo establecido en dita clausula, un exemplo, enero 2011 o euribor esta a 1,55 que ti pagarias sumandolle o teu diferencial, agora comproba canto son os intereses que che aplica o banco ou caixa no recibo e veras que pagas bastante mais.
no meu caso a clausula solo establece que pago un minimo de 3,50, cando deberia estar pagando un 2,05 posto que teño un diferencial de 0,50, nunha hipoteca media pode supor estar dandolle o banco dende 1.500 hasta 2.500E o ano de mais, vale que estan firmadas diante dun notario, pero hai que ser un experto financieiro para darse conta, por outro lado tiñan a obriga de entregarnos unha oferta vinculante con as condicions da hipoteca par poder consultalas e comparalas con outros productos similares, cousa que non fixeron.
dende a sua posicion de poder aplicaron unhas clausulas abusivas, hai unha asociacion de usuarios que xa ten unha demanda posta nun xulgado civil en madrid, calquera pode informarse e adderirse a esta demanda colectiva para pararlle os pes as entidades, informarse e gratis a paxina web e adicae.net. nela esplican ben claro todo isto
eu solo o poño aqui para a vosa informacion, canto mellor informados esteamos menos enganos, cantos mais nos adiramos a demanda mais forza teremos, tunez, egipto derrocaron un goberno, porque nos non lles paramos os pes a banca?
ADICAE.NET informate.