Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 13:21
Asunto: Adistar Ride3

Nova entrega da mítica zapatilla de gama alta de Adidas orientada pra adestrar longas distancias e pra corredores neutros algo pesados coma mín,jeje (mais de 75 kgrs). Eu tiven as Ride1 e as Ride2 e coido que nesta versión se gañou en lixereza e con ilo na velocidade en distancias dos 10 ós 20km.

Ademais dos conceptos clásicos de Adidas coma o Adiprene na media suela, o Geofit pra maior comodidade , o Adiwear no talón,etc.....a principal novidade radica nun novo material da prestisioxa firma de neumáticos Continental que garante unha mair durabilidade

Análise Ullrichrunning

16€ en Wiggle

www.jeffxavi.blogspot.com
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 14:37
Asunto: Re: Adistar Ride3

xabi escribió:

16€ en Wiggle

Pois si que está barata Moi feliz

Bo post xavi
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 14:48

Trabuqueime, 106€portes incluídos,jejej

Nas tendas valen por riba de 130€

soriano

Novo foreiro
Novo foreiro
7/04/09
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Mar 2011, 18:47

xabi escribió:
Trabuqueime, 106€portes incluídos,jejej

Nas tendas valen por riba de 130€
Yo también he usado las dos versiones anteriores, seguiremos con la familia, aunque las glide 3 tambien me interesan ya use las dos anteriores también, pero quizá para tiradas largas se quedar algo cortas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
507 Carreiras
3846 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 0:21

nikr0 escribió:
xabi escribió:

16€ en Wiggle

Pois si que está barata Moi feliz

Bo post xavi

Tamén me parecían un pouco baratas. Xa ia mercar 3/4 pares xa que se me adaptarían moi ben as miñas características.
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 13:29

Gracias por manternos informados Xabi.

Espero superar a lesión esta e probar estas zapatillas.

Saú2 de Rama desde Ponteareas
MAUROTRASTO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/09/08
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 22:44

¿Es más ligera que la Mizuno Rider 14?. Tenía previsto comprar la Mizuno, pero estoy dudando con la Ride 3.
Peso 75Kg., neutro, buscaba unas zapatillas con amortiguación, pero que permitan competir 10 y 21, con cierta chispa. Tengo unas Saucony Triump 7, pero para ritmos y competir, me resultan algo pesadas.
¿Que me recomendaríais?
Olobo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/09
20 Carreiras
75 Mensaxes
TEO
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 0:37

Las estrené está tarde, y no me gustaría dar una opinión a la ligera, quiero probarlas un poco más. Pero me han resultado un poco faltas de amortiguación para mis 93 kilos, quizá solo sea la sensación más acolchadas de las que estaba usando hasta la fecha y otras que probé ultimamente(Vomero, Structure). El hecho es que me las compré porque buscaba unas neutras de buena amortiguación, porque las que usaba hasta ahora eran para pronadores por diagnostico de Bikila Bcn, desde que las usé empecé a tener problemas con el tendón de aquiles y el soleo, acababa siempre cargadisimo y alguna vez incluso tuve que parar con pinchazos. Me he hecho la prueba de pisada previa a la carrera de Porriño(más sofisticada que la que me hicieron en Bcn) y me dijerón que era neutro con tendencia a pronar pero que en principio no lo suficiente como para usar unas de pronador. En ese sentido me he quedado muy contento porque las sensaciones han sido más que positivas, ni un problema. Ahora me preocupa que no tengan la suficiente amortiguación, aunque yo soy muy novato en el running y tal vez tenga que darle un poco de tiempo porque solo sea una sensación de amortiguación dura en comparación con otras, pero sea igual de eficaz y mis rodillas estén a salvo. No sé que pensais vosotros.
También he notado una transpiración excellente, corria una ligera brisa entre mis dedos, Sorriso

Eso si, la estética es impecable, para mi gusto.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 10:47

Buenas olobo, ten en cuenta algo fundamental, la horma: Mizuno es de horma ancha y Adidas de horma estrecha

Saludos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos