Foros ›
formar grupo entreno en Sanxenxo
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 14:35
Asunto: formar grupo entreno en Sanxenxo

Hola a tod@s,
mi nombre es Abraham Torre. Soy novato en el foro, pero no en el mundillo de carreras populares. Soy natural de Lugo, pero desde hace 3 años me he instalado en Sanxenxo.
Suelo rodar/entrenar de 3-4 veces por semana (findes no incluidos). quería formar un grupo de entrenamiento por la zona. Si a alguien le interesa iniciar grupo de entrenamiento, habitualmente salgo frente al campo de Baltar, en Portonovo alrededor de las 19:00 de lunes a viernes.
La duración, intensidad y horas de entrenamiento son variables dependiendo de temperatura/trabajo/quehaceres.... y en base a las ganas de cada uno, pero siempre se puede comenzar en común.
interesad@s, responded en foro o al mail evermoreabu @ hotmail.com
Moi feliz
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Xuñ 2011, 22:39
Asunto: Re: formar grupo entreno en Sanxenxo

Mucha suerte Abraham y que encuentres un buén grupo de entreno. Por ahí ahi algún atleta con el que puedes coincidir, también en O Grove. Saludos.
Luismi_Borrajo_GZ

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/02/09
0 Carreiras
95 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 8:23

ola abraham.
Coñecimonos na Media Maratón de Viana do Castelo. A min tb me encantaría sair a Adestrar en grupo, eu a pesar de ser de Maceda do que presumo traballo en Sanxenxo.
Eu hoxe sairei da piscina de Baltar as 20:30 a rodar sobre 50 minutos si te animas avisame.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 11:17

Ola Abraham.
Chámome Marcos e son de Meaño.
Eu soio correr a veces (ou máis ben pasar) pola zona de Baltar (fago o percorrido Reis, Sanxenxo, Baltar, Portonovo e volta, 9.100 m).
O problema é que é moi raro que o faga antes das 21 ou 21:30. E no verán... entre a conciliación familiar e os "toristas" terei vetada a zona de Sanxenxo-Portonovo.
Creo que nalgunha ocasión nos cruzamos en Baltar (ou creo que eras ti, pola foto).
Pero para a temporada que ven poderíamos facer por quedar. Eu soio saír a entrenar con outro colega (Okeniata), só que últimamente preferimos ir á Lanzada, polo paseo de madeira ou pola area (magníficos para os nocelos, xeonllos, etc.).
Estamos en contacto.
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 15:02

Moitas gracias por estas respostas tan rápidas.
Toda proposta parece interesante.
Ok, Luismi -xa me recordo de ti de Viana-, pois verémonos hoxe ás 20'30. Aínda me parece mellor horario -dixera as 7, porque en xuño xa so teño media xornada, pero parte moito a tarde.
Marcos, se non hoxe ou este mes, en calquer outro momento, sumádevos. Eu non acostumo a quedar todo o verán por aquí, pero pode que si parte de xullo e finais de agosto. avisade no foro ou cando coincidamos, e xa.
gracias polos desexos supermorais. un día con máis tempo irei a entrenar polo monte de Atoxa. A verdade e que do teu grupo, aínda nos imos vendo en carreiras. Saúdos pra Remi, Paquito e Isidro.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mér, 08 Xuñ 2011, 20:21

Hola, eu estou lexionado pero si recupero, podemos quedar, estou todos os finde semana poe ahí eu, saia a correr desde Bascuas a praia donde bou sempre, boa subida asta igrexa de Noalla e volta pola praia da lanzada. Bonito recorrido recomendado para coller fondo.
Si te gusta pesca submarina tamen bou, agora todolos Domingos,.
Ah, e terei entrear un pouco antes de quedar a correr, xa non creo siga o teu ritmo.
Veña, sorte e a ver se encontras compañia para entrear.
abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Xov, 09 Xuñ 2011, 16:59

Carajo, esa é unha subida bonita! Agora sei de moitas pola zona, gracias ao coñecemento de Doro.
O do ritmo, nun principio é o de menos. Consistiría nun rodaje suave, en común 20 minutos, e despois cada un ao seu ritmo -por si alguén quere facer algo máis específico, como as series.
En días normales, rodaje de descarga. Ten unha pronta recuperación, Santa.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 10 Xuñ 2011, 11:03

Eu ós fines de semana suelo adestrar ou polo monte da Siradella. (agora estoy especializándome en montaña) ou polo Monte Central de A Toxa, todo un luxo pra os Grovense) Se queres ficar algún día pra adestrar por alí, quedamos. Xa te deixo o meu móvil nun privado. O mesmo lle digo os demáis correlegas do foro, luismi, marcos, etcccccccccc.....

Un saudo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos