Foros ›
Carrera Popular "Festas San Paio" A Estrada
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2011, 11:47
Asunto: Carrera Popular "Festas San Paio" A Estrada

Queridos amigos.
Abro este nuevo tema, para informaros que, el proximo día 26 se va a celebrar en la localidad de A Estrada, una nueva edición de la carrera popular que se viene celebrando estos ultimos años dentro de las fiestas del San Paio.
De momento no puedo ofreceros mas informacion que la que aparece en el calendario, solo deciros que va a ser muy similar a la prueba solidaria que se disputo no hace mucho, que sera puntuable y que contara que la supervisión de Champion Chip Norte.
De momento es todo lo que sé, en cuanto pueda ofreceros mas informacion os la haré saber.
Un saludo a tod@s y nos vemos en el asfalto.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 11 Xuñ 2011, 18:14
Asunto: Re: Carrera Popular "Festas San Paio" A Estrada

que boa noticia, xa non terei que desplazarme ese domingo para correr, pois tocara volver a correr na casa, e ademais en festas
totti

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/09
0 Carreiras
226 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 14:35

Bueno amig@s.
Lamentándolo mucho, tengo que deciros que finalmente no se va disputar esta prueba.
Me acaban de llamar del concello para comunicármelo.
Estoy enormemente disgustado, me piden siempre ayuda para este tipo de cosas y me usan de cabeza de turco, yo lo hago por la ilusión que le tengo a este deporte, los que me conocéis sabeis muy bien de lo que hablo.
Os pido disculpas de corazón y lamento no poder deciros cual es el motivo por el cual no se celebra la carrera, pero es que ni yo mismo lo sé.
Para mas informacion
986.570.030
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 15:46

Moito me temo que a partires de agora haberá moitos "recortes" deste tipo.
A inmensa maioría dos políticos (de toda cor política) non deixa de ver este tipo de probas como algo "superficial" e "prescindible". A causa: non soen sacar rendabilidade política, a non ser que veña unha estrela mediática, caso no que farán o que sexa por saír na foto.
Paciencia e serenidade.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
asturtiago

Novo foreiro
Novo foreiro
1/03/11
2 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Xuñ 2011, 21:34

Ánimo totti, yo fuí a la carrera solidaria y al ver el post ya me había animado, otra vez será, no desistas!

Saludos!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
492 Carreiras
3772 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xuñ 2011, 19:32

Eu tiña pensado asistir cas rapazas, xa que nunca corrín na Estrada. Así que voltarei a ir a Ordes, que é unha carreira moi boa.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 17 Xuñ 2011, 12:19

Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Alaaaaaa, pois o final tocará desplazarse. Animo Totti

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos