Ven, 15 Xul 2011, 11:37
Asunto: Re: Diario de Anarky
Xoves 14 de Xulio
Entrenamento suave en bici: 16 kms en 1h20min acompañando (cando podía
) a GasMan, él correndo
. Notei bastante cargados os cuadriceps nas subidas.
Venres 15 de Xulio
Intento de tirada larga polo paseo marítimo saíndo dende a zona do porto, pasando por adormideras e a Torre ata o millenium e volta.
Distancia: 18,4 kms
Tempo: 1h55 (6:15 min/km)
Pulsacións medias: --- (o pulsómetro marca unhas pulsacións moi raras)
Entrenamento de mañá despois do paseo case nocturno de onte na bici. Saída con temperatura agradable (17º) e nublado pero pouco despois abriu, empezou a pegar o sol e facer calor e nin gota de aire para ventilar, así q me acabei atufando. Sensacións:
No Comments.
Cousas q fixen moi mal e q me acabaron pasando factura:
Facer a tirada larga despois de 4 días sen parar, sempre facendo algo aínda q fora a baixa intensidade, noteime canso dende o principio. Pero non kedaba outro remedio se keroi saír venres e sábado por Salamanca a dar GAS, a outra opción era deixala para o luns pero non me acabo de ver facendo 20 kms o luns
Non levar cinturón de hidratación. O día amaneceu nublado e pensei q non ía facer calor pero logo ía con sede todo o camiño de volta, parei nuha das fontes fronte o cross da Torre pero non me deu auga así q me crucei aínda máis do q ía e cando cheguei a Solana parei pa beber pero entre a panzada q me metín de auga e q me doía todo xa decidin parar a falta de 2 kms para completar o entreno.
Facer a tirada larga por asfalto. Teño os músculos das pernas hipercargados pero non me apetecía dar voltas polo cross e tiña q ir en bus ao Burgo
Perdón polo tostón, pero o entreno de hoxe deu para moitas cousas
www.24gramos.blogspot.com