BaoEs escribió: |
Ya nos podemos anotar en CHAMPION-CHIP a la MEDIA MARATON a celebrar en PETIN (VALDEORRAS) el próximo día: 3/Septiembre/2011 (Sábado) Animo y nos vemos..... ![]() ![]() ![]() |
jesusb escribió: | ||
Habrá que organizar una quedada... |
maloquesoy escribió: |
La altimetría de la etapa de hoy en el Tour mola más. No se si soy yo, que estoy completamente obsoleto del atletismo actual, pero cuando leo estos comentarios me entra una risa tonta. Sin acritud, eh. (Y si es un campeonato galego de media, no te preocupes, que seguramente el circuito esté homologado y no va a haber que subir pendientes muy duras). |
Migueliño escribió: |
Fala a xente de que esta é unha media maratón esixente, pero cómo de dura? Podería alguén unha altimetría ou explicar aproximadamente cómo de dura é esta proba? Agradeceríao, sobre todo consellos sobre se sería boa para estrearse nunha media ou aconsellades agardar á de Pontevedra en outubro que seica é moi chá. |
Kurty escribió: | ||
Respecto a organización; moi ben en tódolos aspectos. Pero eu non farei caso o slogan da camiseta que nos deron que era: "Eu corrín en Petín e rePetín". Xa que obviando outros condicionantes, sigo cunhas molestias dende mediados de Maio que non consigo que pasen. |