Foros ›
C.Galego de MEDIA Maratón en PETIN el 3/9/2011
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xul 2011, 21:16
Asunto: C.Galego de MEDIA Maratón en PETIN el 3/9/2011

Ya nos podemos anotar en CHAMPION-CHIP a la MEDIA MARATON a celebrar en PETIN (VALDEORRAS) el próximo día: 3/Septiembre/2011 (Sábado)
Animo y nos vemos..... Silbar Disimulando Aplauso
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2716 Carreiras
6621 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 16 Xul 2011, 22:08
Asunto: Re: C.Galego de MEDIA Maratón en PETIN el 3/9/2011

BaoEs escribió:
Ya nos podemos anotar en CHAMPION-CHIP a la MEDIA MARATON a celebrar en PETIN (VALDEORRAS) el próximo día: 3/Septiembre/2011 (Sábado)

Habrá que organizar una quedada...

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Dom, 17 Xul 2011, 15:00

jesusb escribió:
BaoEs escribió:

Habrá que organizar una quedada...

Por supuesto....
Estamos atentos al personal que se decide venir a PETIN
Silbar Disimulando Aplauso
helsinki

Maratoniano
Maratoniano
4/04/08
680 Carreiras
264 Mensaxes
o barco
Respostar citando Envío Dom, 17 Xul 2011, 18:01

Pero Jesús... si nos encontramos corriendo en Murcia sin quedar... ¿como no vamos a vernos en Petín?
Por supuesto que quedaremos. Un abrazo
Carlos Revuelta
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Xul 2011, 15:31

duda que me surge... campeonato gallego de veteranos no? y no va a haber campeonato gallego de media por equipos?
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 11:23

Fala a xente de que esta é unha media maratón esixente, pero cómo de dura? Podería alguén unha altimetría ou explicar aproximadamente cómo de dura é esta proba? Agradeceríao, sobre todo consellos sobre se sería boa para estrearse nunha media ou aconsellades agardar á de Pontevedra en outubro que seica é moi chá.
maloquesoy

Mod.C
Mod.C
5/12/05
0 Carreiras
679 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 12:15

La altimetría de la etapa de hoy en el Tour mola más.
No se si soy yo, que estoy completamente obsoleto del atletismo actual, pero cuando leo estos comentarios me entra una risa tonta.
Sin acritud, eh. (Y si es un campeonato galego de media, no te preocupes, que seguramente el circuito esté homologado y no va a haber que subir pendientes muy duras).
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 15:29

maloquesoy escribió:
La altimetría de la etapa de hoy en el Tour mola más.
No se si soy yo, que estoy completamente obsoleto del atletismo actual, pero cuando leo estos comentarios me entra una risa tonta.
Sin acritud, eh. (Y si es un campeonato galego de media, no te preocupes, que seguramente el circuito esté homologado y no va a haber que subir pendientes muy duras).
Grazas polas túas ironías, pero non me gostan Demo , e todo dito sen acritude, eh!!!!!!

Última edición por Migueliño o Ven, 22 Xul 2011, 17:59; editado 1 vez
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 17:40

Revisando o tema que se abreu o ano pasado aparece este perfil:

E este o trazado:

É o campeonato galego de media maratón de veteranos xa que o absoluto foi en Coruña.

Según a circular do ano pasado e tal como tería que ser para que fose un campeonato oficial a distancia está homologada.

En canto o de estrenarse nesta carreira eu miraría moito o tema da temperatura e como estés de entrenado xa que o podes pasar moi mal.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 17:50

Migueliño,esperate a Pontevedra,es una buena media,bastante llana,pequeñas subidas y mismas bajadas

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Xul 2011, 17:58

E moitas grazas de corazón Sochas Satisfecho e Safardatxo Satisfecho , era a información e os consellos que precisaba, seguramente lles faga caso e esperarei a Pontevedra ou a Vigo (se non se confirma a cancelación desta) para evitar a calor, acumular algo máis de adestramentos (apenas levo uns poucos despois de retomalos) e para buscar unha media máis chá (xa vou sufrir abondo na miña 1ª media, como para facer unha de perfil peliaguda). A pena é que me dín que Petín é unha carreira de espectacular organización Aplauso .
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Xul 2011, 7:50

Migueliño escribió:
Fala a xente de que esta é unha media maratón esixente, pero cómo de dura? Podería alguén unha altimetría ou explicar aproximadamente cómo de dura é esta proba? Agradeceríao, sobre todo consellos sobre se sería boa para estrearse nunha media ou aconsellades agardar á de Pontevedra en outubro que seica é moi chá.
Como ben te dixeron, eu esperaría para debutar a Media de Pontevedra, xa que eu corrín o ano pasado en Petín, e coido que é unha media das máis duras que corrín e levo case 50 (varias de Betanzos; Ferreirua; Segovia ou a de Cangas de Onis das máis duras, xunto con Petín).
Respecto a organización; moi ben en tódolos aspectos. Pero eu non farei caso o slogan da camiseta que nos deron que era: "Eu corrín en Petín e rePetín".
Xa que obviando outros condicionantes, sigo cunhas molestias dende mediados de Maio que non consigo que pasen.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 23 Xul 2011, 8:16

Kurty escribió:
Migueliño escribió:
Como ben te dixeron, eu esperaría para debutar a Media de Pontevedra, xa que eu corrín o ano pasado en Petín, e coido que é unha media das máis duras que corrín e levo case 50 (varias de Betanzos; Ferreirua; Segovia ou a de Cangas de Onis das máis duras, xunto con Petín).
Respecto a organización; moi ben en tódolos aspectos. Pero eu non farei caso o slogan da camiseta que nos deron que era: "Eu corrín en Petín e rePetín".
Xa que obviando outros condicionantes, sigo cunhas molestias dende mediados de Maio que non consigo que pasen.
Moitas grazas pola resposta Sorriso , seguramente farei así e esperarei a outubro a Pontevedra, a ver como estou de entrenos e ánimos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xul 2011, 9:48

boas,por mor da lesión non poderei correr en Parada do Sil así que contade conmigo en Petín pra correla miña primeira media de asfalto do 2011

www.jeffxavi.blogspot.com
vodi

Maratoniano
Maratoniano
21/06/11
15 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2011, 20:20

Alguno que haya corrido Ferreirua o Ponferrada puede compararlas? me refiero a cual de las dos es mas dura y en que sentido (perfil, temperatura, etc) Estoy pensandome debutar en ella e hice los 9km de Ferreirua y los 10,5 de Ponferrada y asi podria hacerme una idea. Gracias por adelantado.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos