Foros ›
Algunas soluciones para la lumbalgia
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Antonioamaro

Maratoniano
Maratoniano
11/12/10
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2011, 14:22
Asunto: Algunas soluciones para la lumbalgia

además de la medicación propia (que trato de evitar por sistema), si alguien me puede decir alguna solución no médica (ejercicios, etc).
gracias
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 27 Xul 2011, 20:13
Asunto: Re: algunas soluciones para la lumbalgia

eu non son médico nin nada deso, e dende que empecei a correr e pillala bici pois non me doe o lombo; e tampouco sei moi ben que é a lumbalxia, pero entendo que é dor muscular no lombo.
A este respecto rutinas sinxelas e cortas pero constantes no tempo como as dos exercicios de pilates axudan de xeito claro. Hai ducias de webs qeu falan diso así como libros con exercicios específicos.
Seguramente algún compañeir@ che poderá aconsellar pero sobre todo o primeiro sería facer un diagnóstico correcto e averiguar as causas de dito dor (malas posturas, desgaste, desviacións,....)
Sorte Guiño

-- Chámame "ghose"
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 28 Xul 2011, 22:01
Asunto: Re: Algunas soluciones para la lumbalgia

eu padezo vastante das lumbares e sobre todo en inverno e cando fago esforzos ,despois de ir moitas veces a urgencias e que me pinchen o cu ,e meterlle trapayada o corpo ,un dia por telefono ofreceronme uns sacos de semillas que se quentan no micro e man de santo en un par de dias sa me podo mover ,espero que che poidera asudar e que te recuperes pronto
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xul 2011, 8:45

pOIS O QUE DEBERIAS FACER E EXERCICIOS DE ABDOMINAIS E LUMMBARES E SOBRE TODO OS ESTIRAMENTOS , dE VEZ EN CANDO SI DOE ALGUN ANTIINFLAMATORIO NON VIRIA NADA MAL
O PILATES EXCELENTE
melgarson

Novo foreiro
Novo foreiro
12/11/10
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xul 2011, 9:37

La espalda está dotada de músculos principalmente tónicos, que mantienen la postura. Si la espalda está muy trabajada muscularmente pierde funcionalidad, no soporta bien el peso y su movilidad se ve limitada. Aquí es cuando el sistema comienza a gripar. Tendrías que descartar primero lesiones mayores como hernia o desgaste vertebral lumbar.
Como solución: masaje con cierta frecuencia en fase semiaguda de dolor y estiramientos (yoga, pilates, Mezieres...).

la espalda no debería trabajarse muscularmente a menos que tengas un problema a mayores. Si que que es aconsejable el trabajo de abdominales y cuádriceps para aliviar las cargas de la espalda

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos