Foros ›
ZAPATILLAS COMPETICIÓN PARA CORREDOR 75-80 KG
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1062 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Lun, 29 Ago 2011, 19:11
Asunto: ZAPATILLAS COMPETICIÓN PARA CORREDOR 75-80 KG

Buenas. ¿qué zapatillas recomendaríais para unas zapatillas de competición de pruebas entre 10 - 21 kms para un peso de entre 75 y 80?

Saludos.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mar, 30 Ago 2011, 9:51
Asunto: Re: ZAPATILLAS COMPETICIÓN PARA CORREDOR 75-80 KG

Eu o que che recomendo é que para os 21Km non te obsesiones moito co peso das zapas e utilices unhas que teñan un mínimo de consistencia para evitar lesións. Fíxate que sexan firmes pola zona do talón. Si vas a mirar unhas das lixeiras de todo verás que é de risa.

En asics (marca da que podo falar con criterio xa que son as que utilizo) recomendoche as Stratus son unhas zapatillas moi polivalentes, eu úsoas para entrenar e tamén corrín algunha media con elas. Xa levan tempo no mercado así que podes mirar si as encontras aínda de rebaixas sobre uns 80€ en tendas físicas.

Para os 10km sí que podes ir a por unhas máis lixeiras.

Para os 10Km recomendoche as DS-Trainer que son o modelo de entrada á gama lixeira. Este modelo useino pouco debido a que elexín mal a talla pero teñen boa pinta. Penso que o precio é o mesmo que as Stratus.

Si soamente vas a mercar un par terás que optar polo modelo "pesado" que sirve para todo.

Eu agora peso uns 67Kg pero penso que che poden valer estas zapas para 75-80.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
bike

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/11
10 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 20:03
Asunto: Re: ZAPATILLAS COMPETICIÓN PARA CORREDOR 75-80 KG

Quero mercar unhas zapatillas lixeiras para competir en distancias de 5000 e 10.000, o meu peso e de 72 kg. ¿Alguén me pode aconsellar algún modelo?. Gracias.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos