Xov, 01 Set 2011, 7:40 Asunto: Volar barato a Valencia
Estoy preparando el próximo maratón de Valencia, pero a 3 meses vista me encuentro que volar en esas fechas desde Galicia es carísimo (150-200€ según horarios). En febrero de este año fuí al maratón de Sevilla y pillé billete por 40€. ¿Alguien sabe de alguna buena oferta? También estaría dispuesto a compartir viaje en coche o algo similar.
Saludos
Xov, 01 Set 2011, 9:07 Asunto: Re: Volar barato a Valencia
Podes mirar si che vai ben con Ryanir dende Santiago a Alicante e logo combinar en bus/tren ou o que sexa, é barato pero non hai vuelos todos os días.
Seguramente consigas ida e volta por 40€ e logo sumar o tren/bus.
Xov, 01 Set 2011, 10:10 Asunto: Re: Volar barato a Valencia
raynair oporto valencia o bus alicante valencia non e moi barato e o tren menos claro esta...
busca oporto valencia a ver que tal te sae ou santiago vlaencia,pero soen estar máis caros
Xov, 01 Set 2011, 10:14 Asunto: Re: Volar barato a Valencia
nose que fecha es la maratón de valencia, pero por ejemplo santiago valencia he buscado al azar en raynair y si te vas el miercoles 23 de nov y vuelves el miercoles siguiente te sale a 26 euros sin contar el seguro qe creo qe son 5 euros y luego si quieres facturar...
Erik Novo foreiro
1/09/11
0 Carreiras
3 Mensaxes
Lun, 12 Set 2011, 16:18 Asunto: Re: Volar barato a Valencia
Al final la paciencia tiene su recompensa. Encontré vuelo asequible (con escala en Bilbao) para esas fechas. Gracias por los consejos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos