Foros ›
Autor
Mensaxe
potato

Novo foreiro
Novo foreiro
13/04/10
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Set 2011, 23:32
Asunto: para la carrera de rios

me gustaria saber si alguien me podria indicar de donde puedo pasar la noche en visperas a la carrera de rios,me da igual dormir en verin,o si hay algo en rios,o cerca,por aqui e visto algo,pero agradeceria ayuda,gracias
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 9:23
Asunto: Re: para la carrera de rios

bos días: de bo roio coméntoche que poderías haber formulado esta pregunta no fío aberto pra carreira senón saturamos o foro, pero repito, non é unha reprimenda, trátase dun consello.

En Verín seguro que atopas onde durmir, a na Gudiña tamén

www.jeffxavi.blogspot.com
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
903 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 14:00
Asunto: Re: para la carrera de rios

potato escribió:
me gustaria saber si alguien me podria indicar de donde puedo pasar la noche en visperas a la carrera de rios,me da igual dormir en verin,o si hay algo en rios,o cerca,por aqui e visto algo,pero agradeceria ayuda,gracias

En la N-525, km 446 tienes el Hostal CATRO VENTOS está en As Ferreiras (Riós), lo tienes a unos 2 kms de Riós y de la salida. Tiene tambien restaurante.
Es lo mas próximo que conozco a Riós.
Si vas por la A-52 dirección Benavente, Salida 143 (Ventas da Barreira, Riós), sales a la derecha vas a Riós y a la izquierda a las Ventas o As Ferreiras.
Coge a la izquierda pasa una gasolinera y a los 800 metros ya lo ves a la derecha con una gran explanada de aparcamiento.
Hostal CATRO VENTOS, tfno:988425049.
Espero que te sea de ayuda.
Suerte

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos