Sáb, 08 Out 2011, 12:31 Asunto: CCNOS. Corre con Nós 2011-12
Se sabe algo ya del circuito de CCNOS? Creo que el año pasado la primera carrera fue en noviembre.
Saludos.
Betinho Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Sáb, 08 Out 2011, 14:55 Asunto: Re: CCNOS
O 1 de outubro puxeron no seu facebook, que estaban traballando no circuito deste ano e que axiña teriamos información do mesmo, pero que habería poucos cambios con respecto ó ano pasado.
Mar, 25 Out 2011, 0:30 Asunto: Re: CCNOS
Primera carrera el 20 de noviembre. A ver si abren ya el plazo para inscribirse ya que queda poco más de 3semanas.
Mér, 26 Out 2011, 10:04 Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12
Buenas!
Este año estoy pensando apuntarme por primera vez. ¿Alguien me puede dar información sobre como funciona este circuito de carreras o pasarme algún link?
Mér, 26 Out 2011, 11:21 Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12
Albergg escribió:
Buenas!
Este año estoy pensando apuntarme por primera vez. ¿Alguien me puede dar información sobre como funciona este circuito de carreras o pasarme algún link?
Sáb, 29 Out 2011, 8:26 Asunto: Re: CCNOS. Corre con Nós 2011-12
Boas compañeiros en resposta as vosas dúbidas direivos que eu escibin unha mensaxe no Facebook do CCNós con esta inquedanza e contestaronme afirmando que o circuito comenzaría o 20 de Novembro independentemente que coincida coas eleccións e as inscripcions poderánse realizar a partires do 4 do mesmo mes. En canto a Lugo Monumental e logo de moitos ir e vir parece que se vai facer inda que una das posibilidades e que a metan como unha proba máis do circuito CCNós. En concreto esta a e a reposta a unha das preguntas feitas na devandita páxina do Facebook.
"Carreira imos ter, concretamente o 18 de decembro. Non están concretados certos detalles pero unha proba haberá."
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos