Xov, 21 Set 2006, 12:01 Asunto: fotos carreira de meaño
ola poderiades ser tan ambales de decirme se hai foos da carreira popular de meaño e q me gustaria moito velas. se hai unha paxina web onde as axa por favor deicdema. Gracias
banderas
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Xov, 21 Set 2006, 14:31 Asunto:
Iso, iso...que algúns gostamos de ter recordos das carreiras. Haber, houbo moita xente facendo fotografías, pero supoño que serían particulares (fillos, amigos, pais,mozas e mozos, etc.). ¿Algúen da organización ten o detalle de colgalas?. Supoño que moitos/as estamos na mesma situación... e que resulta difícil facerse unha foto mentras se corre ... en fin, xa me entendedes
bekele_junior
Novo foreiro
19/09/06
0 Carreiras
10 Mensaxes
A PONTENOVA
Xov, 21 Set 2006, 17:06 Asunto:
xa pos eche boa pena eu cas ganas de tiña verme correr weno seguirei esperando pòr si acaso gracias por respoder
Okeniata
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes
Xov, 21 Set 2006, 18:14 Asunto:
So dicir que as fotos aínda tardaran un chisco, xa que agora mesmo o responsable de poñelas esta entrenando e preparándose para outra carreira unha moito máis longa, e dura que calquera das que fixera. Espero que consiga chegar a meta e non se me quede polo camiño, xa que o regulamento pono ven claro:"... na saúde, e na enfermidade e ata que a morte vos separe...". :lol:, xa non hai volta atrás.
Pois so quero aproveitar para dar o meu pesáme jejeje é coña, é coña. Agora en serio, darlle os meus parabéns que pense que é un deportista de fondo. Non vaias a sprintar na primeira noite e che dea un paxara. jejjeeje
FELICIDADES!!!!!!!!!!
Pd.Agora sería cando tería que sonar o We are the champions?
Marcos
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Ven, 22 Set 2006, 15:00 Asunto:
Hola, hola, hola.
Efectivamente, se hai fotos (aínda non as vin, polo que non sei se valen) tardarán un pouco en estar colgadas. Coma ben di okeniata, agora ando en outros enredos
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos