xabi escribió: |
Boas tardes: No fío da carreira quedou ben claro que no Regulamento por ningures se mencionaba límite de inscritos. Daquela, todolos que nos quixemos inscribir dentro de plazo pero que polo peche "sopresa" quedamos "fora", atopámonos claramente perxudicados. Desta xeira debo propoñer que a carreira non puntúe. Coido que se non rectificades e non a eliminades todolos afectados estaremos sendo perxudicados de xeito arbitrario |
montxo, sintoio, non entendo a túa mensaxe Imos ver, os feitos son os feitos: houbo xente que non se puido incribir porque a organización pechou as mesmas antes do prazo fixado no regulamento da proba, o mesmo que por ningures citaba límite de inscritos. Podedes estar dacordo ou non con que continúe a puntuar, neste sentido admin/kndepalleiro razoaron e polo tanto acepto a súa decisión aínda que discrepe da mesma. Montxo, una reflexión: ¿ se che houbera pasado a ti ? Unha aperta |
Boas tardes: No fío da carreira quedou ben claro que no Regulamento por ningures se mencionaba límite de inscritos. Daquela, todolos que nos quixemos inscribir dentro de plazo pero que polo peche "sopresa" quedamos "fora", atopámonos claramente perxudicados. Desta xeira debo propoñer que a carreira non puntúe. Coido que se non rectificades e non a eliminades todolos afectados estar emos sendo perxudicados de xeito arbitrario |
montxo escribió: |
Moi facil o prazo finalizaba as 24 horas do dia 23, pois ata duas horas antes ainda era posible facela inscripcion. |
Kurty escribió: | ||
Pois para estar lesionado, vaia carreira que ias correr, 21Kms. durisimos. |
postada: se se borra a miña última mensaxe que se borre tamén a de kurty, eu tan soio resposto os que me atacan |