Foros ›
Circuíto CEG: límite inscritos Betanzos
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 16:04
Asunto: Circuíto CEG: límite inscritos Betanzos

Boas tardes:

No fío da carreira quedou ben claro que no Regulamento por ningures se mencionaba límite de inscritos. Daquela, todolos que nos quixemos inscribir dentro de plazo pero que polo peche "sopresa" quedamos "fora", atopámonos claramente perxudicados. Desta xeira debo propoñer que a carreira non puntúe.

Coido que se non rectificades e non a eliminades todolos afectados estaremos sendo perxudicados de xeito arbitrario

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 16:17
Asunto: Re: Circuíto CEG: límite inscritos Betanzos

O Medio Maratón de Betanzos puntúa no Circuíto como estaba anunciado, a menos de 48 horas da celebración da proba sería menos serio sacala ás presas.

Lamentamos que o peche anticipado das inscricións afecte aos participantes do Circuíto, pero tedes que entender que se tratou dunha medida excepcional para garantir a seguridade dos corredores o día da proba.

Como todo haberá a quen non lle goste, pero dada a situación non vexo unha solución "xusta" que agrade a todos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 17:15

Hai probas con límite de inscritos que incluímos "definitivamente" no prazo mínimo indicado e non pasa nada sempre que a inclusión se faga (como dí o regulamento) co prazo de inscripción aberto e prazas dispoñibles.

A min puido pasarme perfectamente porque me inscribin o 23 pola mañan mentras esperaba que a xefa se despertase... si chego a traballar ese día o tería deixado para a tarde e estaría fora... xa sei que dirás que é moi doado falar pero che aseguro que vería a situación exactamente igual.

De feito non me enterei da polémica ata as 23 h do día 24 (e antes xa che respostara no fio de mellora contínua ás 16h sen saber de que iba o tema).

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 17:17

xabi escribió:
Boas tardes:

No fío da carreira quedou ben claro que no Regulamento por ningures se mencionaba límite de inscritos. Daquela, todolos que nos quixemos inscribir dentro de plazo pero que polo peche "sopresa" quedamos "fora", atopámonos claramente perxudicados. Desta xeira debo propoñer que a carreira non puntúe.

Coido que se non rectificades e non a eliminades todolos afectados estaremos sendo perxudicados de xeito arbitrario

Dentro de que plazo Xabi, aqui tes una proba que hasta duas horas antes do peche do dia 23 ainda se podia facela inscripcion

499 PEREZ LAGO PABLO 23-11-2011 22:06

e eiqui o enlace

www.championchipnorte....perez+lago
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 17:34

montxo, sintoio, non entendo a túa mensaxe

Imos ver, os feitos son os feitos: houbo xente que non se puido incribir porque a organización pechou as mesmas antes do prazo fixado no regulamento da proba, o mesmo que por ningures citaba límite de inscritos.

Podedes estar dacordo ou non con que continúe a puntuar, neste sentido admin/kndepalleiro razoaron e polo tanto acepto a súa decisión aínda que discrepe da mesma.

Montxo, una reflexión: ¿ se che houbera pasado a ti ?

Unha aperta

montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 17:39

xabi escribió:
montxo, sintoio, non entendo a túa mensaxe

Imos ver, os feitos son os feitos: houbo xente que non se puido incribir porque a organización pechou as mesmas antes do prazo fixado no regulamento da proba, o mesmo que por ningures citaba límite de inscritos.

Podedes estar dacordo ou non con que continúe a puntuar, neste sentido admin/kndepalleiro razoaron e polo tanto acepto a súa decisión aínda que discrepe da mesma.

Montxo, una reflexión: ¿ se che houbera pasado a ti ?

Unha aperta

Moi facil o prazo finalizaba as 24 horas do dia 23, pois ata duas horas antes ainda era posible facela inscripcion.

En canto a si me houbera pasado a min, pois foderiame... e punto...

veña una aperta e ainda podes ir tocar a outra festa Ríndose Ríndose Ríndose
ex_chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/08
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 22:05

O prazo non finalizou as 24h do día 23, porque eu intentei inscribirme cando cheguei a casa de traballar (sobre as 23h ou 23'10h) e xa non puiden.

Sau2

elcaserondenosferatu.blogspot.com
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 23:09

Xabi, si el problema son los puntos, siempre existía la posibilidad de inscribirse en la prueba de Vedra para aquellos que no lo pudieron hacer en Betanzos, pero "castigar" sin puntuar a los que sí se inscribieron no tiene sentido, pues también saldrían perjudicados. Utilizando ese razonamiento ,¿por qué no pedir que no puntúe ninguna prueba de las que se celebran el domingo?... Es una humilde opinión (espero que no te lo tomes a mal Guiño Guiño Guiño ), aunque entiendo el enfado de los que se han quedado fuera de la prueba. Saludos.
manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 9:59

Lo siento mucho por todos los que os quedáis fuera. La verdad es que pensé que íbamos a ser sobre 200, ya que cuándo me apunté, había 189...

Yo tampoco sabía que había un límite de inscriptos. Y que las limitaciones siempre eran temporales, para que la organización tuviera tiempo de hacer cambios, pero... al final he de decir que esta carrera es un éxito...

Algunos pensamos que había que anotarse, para que esta carrera siguiera en el calendario... debo deciros que es mi primera media... ¡ufff¡

Pero al final quizás establecer el pago progresivo, según se acerquen la fecha, sea la mejor solución...

Lo malo es que este año, tiene difícil solución...

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 11:13

xabi escribió:
Boas tardes:

Coido que se non rectificades e non a eliminades todolos afectados estar emos sendo perxudicados de xeito arbitrario

Pois para estar lesionado, vaia carreira que ias correr, 21Kms. durisimos. Silbar Silbar Silbar
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 13:03

montxo escribió:

Moi facil o prazo finalizaba as 24 horas do dia 23, pois ata duas horas antes ainda era posible facela inscripcion.

Te equivocas, el plazo, según el reglamento y lo que iba indicando Championchip eran las 24h del día 24. De hecho el 23 por la mañana en championchip aún ponía lo de "queda 1 día" y no lo de "último día" que pone cuando acaba. Y de ahí surgió todo, por que se cerró la inscripción 26 h antes de lo previsto, no 2.

Andrés.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 13:30

Kurty escribió:
xabi escribió:
Boas tardes:

Coido que se non rectificades e non a eliminades todolos afectados estar emos sendo perxudicados de xeito arbitrario

Pois para estar lesionado, vaia carreira que ias correr, 21Kms. durisimos. Silbar Silbar Silbar

tamén vos vai a parecer mal que corra lesionado da fascitis?

Hai que ser ben fodidos pra alegrarse dse que alguén leve dous meses , dende Penedos, fodido pola fascitis, sufrindo os domingos nas carreiras e rillando os dentes pola semán o pasares 8 horas de pé no curro.....

Agardo que non vos moleste que xa que non podo correr aló menos faga pesas pola semana

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 13:31

postada: se se borra a miña última mensaxe que se borre tamén a de kurty, eu tan soio resposto os que me atacan

abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 15:42

Sinto que non puideras inscribirte en tempo Xabi, se me sucedera a min tamén me fastidiaría, pero sería inxusto para os que formalizamos a inscrición en tempo que a proba no fose puntuable. Eu ía correla de todas todas, pero teño que dicir que os puntos son un incentivo-se non, non me apuntaría na liga. Sorte para a próxima vez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 16:12

xabi escribió:
postada: se se borra a miña última mensaxe que se borre tamén a de kurty, eu tan soio resposto os que me atacan
Ti coma case sempre sacas as cousas de contexto. Respecto a tua petición de eliminación da proba, pareceume exaxerada, xa te contestaron o Admin e Kandpalleiro. Polo que tema rematado.
E respecto o da tua inscripción en Betanzos, o día 17 de novembro noutro mensaxe, estabas a botar en contra da Media de Betanzos por non estar incluida e que a ian a meter a derradeira hora, en vez de alegrarte de que a incluisen, (o día 27 so temos en Galicia 2 carreiras, non hai moito onde elixir).
Contestación por parte do Admin. de que todo se fixo conforme o reglamento.

E se sei de que estás lesionado, é por que de vez en cando sigo teu blog, e por eso sei da tua fascitis, escordaduras creo que pubalxias etc.
Épico foi o teu relato da maratón de Penedos, co nocello averiado, leina toda. E xamáis me alegrarei da lesión doutro corredor, por que xa tiven unhas cantas tendinitis, incluida a fascitis.
Un saudo e que te recuperes, pero se saes 2 horas seguidas polo monte pouco vas recuperar, ainda que a fascitis nalgúns casos é o que ten, que como aparece, desaparece.

P.D.: Non te tomes o do circuito como algo personal.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos