Foros ›
¿club necesita fichar triatletas e ofrece axudas económicas?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vedra

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/11/06
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2012, 18:03
Asunto: ¿club necesita fichar triatletas e ofrece axudas económicas?

O club Olímpico de Vedra ten por obxeto aumentar o seu número de licencias, coa finalidade de aumentar as súas participacións, e mellorar o seu posto no Ranking nacional de triatlón.

Deste xeito, o obxetivo principal para o 2012 e a participación na liga de clubes, tanto en homes coma en mulleres.

Necestita un mínimo 3 TRIATLETAS FEMININAS, a preferentemente das categorías cadete e junior, pois así tamén completaría os equipos destas categorías, pero tamén se admitirán rapazas doutras franxas de idade. Do mesmo xeito tamén está aberto á fichaxe de deportistas masculinos.

OFRECENSE AXUDAS ECONÓMICAS PARA SUFRAGAR GASTOS DE COMPETICIÓN.

Información no correo electrónico olimpicodevedra@hotmail.com , mais información en www.olimpicodevedra.blogspot.com .

O clube ten un cupo máximo de plazas que pechará tan pronto se cubran as prazas. Date presa!!!!
irissoto

Novo foreiro
Novo foreiro
18/10/11
30 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2012, 23:58
Asunto: Re: ¿club necesita fichar triatletas e ofrece axudas económicas?

vedra escribió:
O club Olímpico de Vedra ten por obxeto aumentar o seu número de licencias, coa finalidade de aumentar as súas participacións, e mellorar o seu posto no Ranking nacional de triatlón.

Deste xeito, o obxetivo principal para o 2012 e a participación na liga de clubes, tanto en homes coma en mulleres.

Necestita un mínimo 3 TRIATLETAS FEMININAS, a preferentemente das categorías cadete e junior, pois así tamén completaría os equipos destas categorías, pero tamén se admitirán rapazas doutras franxas de idade. Do mesmo xeito tamén está aberto á fichaxe de deportistas masculinos.

OFRECENSE AXUDAS ECONÓMICAS PARA SUFRAGAR GASTOS DE COMPETICIÓN.

Información no correo electrónico olimpicodevedra@hotmail.com , mais información en www.olimpicodevedra.blogspot.com .

O clube ten un cupo máximo de plazas que pechará tan pronto se cubran as prazas. Date presa!!!!
Hola me llamo Iris Soto Blanco, soy una chica de Redondela y tengo 20 años.
Me encanta el deporte; hace dos años empecé a correr en carreras populares, y poco a poco me fuí metiendo con la bici de montaña y carretera y también a nadar. el 25/09/2011 me anote en el “Triatlón da amizade” para probar, y la verdad quede fascinada, me encantó la experiencia, por lo que me metí en cursos de natación, hago muchas rutas en bici,, y sigo compitiendo en cross y carreras populares. mi problema es que no tengo entrenador y me hago mis entrenamientos según como me voy encontrando, llegando a entrenar muchas horas semanales.
El triatlón es un deporte que me llama mucho la antención y la verdad creo que podría llegar a hacerlo bien.
Me pregunto si os interesaria hacerme una prueba para ingresar en vuestro club.
Un saludo
mi correo: irissoto_sotoma @ hotmail.com
irissoto

Novo foreiro
Novo foreiro
18/10/11
30 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2012, 23:58
Asunto: Re: ¿club necesita fichar triatletas e ofrece axudas económicas?

vedra escribió:
O club Olímpico de Vedra ten por obxeto aumentar o seu número de licencias, coa finalidade de aumentar as súas participacións, e mellorar o seu posto no Ranking nacional de triatlón.

Deste xeito, o obxetivo principal para o 2012 e a participación na liga de clubes, tanto en homes coma en mulleres.

Necestita un mínimo 3 TRIATLETAS FEMININAS, a preferentemente das categorías cadete e junior, pois así tamén completaría os equipos destas categorías, pero tamén se admitirán rapazas doutras franxas de idade. Do mesmo xeito tamén está aberto á fichaxe de deportistas masculinos.

OFRECENSE AXUDAS ECONÓMICAS PARA SUFRAGAR GASTOS DE COMPETICIÓN.

Información no correo electrónico olimpicodevedra@hotmail.com , mais información en www.olimpicodevedra.blogspot.com .

O clube ten un cupo máximo de plazas que pechará tan pronto se cubran as prazas. Date presa!!!!
Hola me llamo Iris Soto Blanco, soy una chica de Redondela y tengo 20 años.
Me encanta el deporte; hace dos años empecé a correr en carreras populares, y poco a poco me fuí metiendo con la bici de montaña y carretera y también a nadar. el 25/09/2011 me anote en el “Triatlón da amizade” para probar, y la verdad quede fascinada, me encantó la experiencia, por lo que me metí en cursos de natación, hago muchas rutas en bici,, y sigo compitiendo en cross y carreras populares. mi problema es que no tengo entrenador y me hago mis entrenamientos según como me voy encontrando, llegando a entrenar muchas horas semanales.
El triatlón es un deporte que me llama mucho la antención y la verdad creo que podría llegar a hacerlo bien.
Me pregunto si os interesaria hacerme una prueba para ingresar en vuestro club.
Un saludo
mi correo: irissoto_sotoma @ hotmail.com
enrique2696

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/09/11
12 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Xan 2012, 20:18
Asunto: Re: ¿club necesita fichar triatletas e ofrece axudas económicas?

hola yo queria saber cuanto me costaria
tengo 37 años





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos