Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 22 Mai 2006, 8:47
Asunto: CARREIRAS EN OURENSE

E fermoso ollar o "noso" calendario de "correrengalicia" e comprobar as ducias de carreiras - longas, curtas, chairas, de montaña, masivas ou recollidas - que temos na nosa terra casi todo o ano.
Isto supón que haxa que priorizar, seleccionar, e por tanto discriminar ao non ser posible participar en todas as que nos gustaría a todos.
Permítome recomendarvos que durante o vindeiro mes de xuño fagades buraquiños nos vosos plans e "veñades" duas veces a Ourense: O domingo,4 de xuño a Carballiño; e o sábado 24 a Celanova.

1ª. En canto á de Carballiño, ten moitos aspectos a favor:
* Vila ben comunicada desde toda Galiza, perto da A-52, de Lalín, de Santiago, etc.
* Tradición atlética desta vila.
* Percorrido, esencialmente chairo.
* E sobre todo un excelente reconstituinte posterior á carreira: O mellor polbo do mundo (refírome ao que se coce na pota.... non pensedes mal).

2ª. A carreira de Celanova do sábado 25, é nocturna, de 7 quilómetros, e discurre polas ruas do casco vello da vila. Ten lixeiras costas, e algúns dos foreiros disfrutaron dela o ano pasado. Celanova está a 15 minutos da A-52 (saida de San Cribrao das Viñas), e a experiencia dinos que a temperatura a esa hora é excelente, ademáis de ter a maioría os biorritmos afeitos a correr de tarde ou de noite, máis ca de mañán.
Tanto o amigo Celanova coma eu, estamos á vosa disposición para vos informar sobre a carreira desta vila.

... en xullo espéranos a fermosísima Carreira de Leiro, pero isto xa é outro cantar.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 22 Mai 2006, 11:46
Asunto:

Amigo Bubela...

Por nuestra parte sentimos no poder acudir a esas dos citas, la de Carballino y la de Celanova.

A mi, mi trabajo me lo impide, mas te digo que me gustaria muchisimo ir a Celanova y correr alli, conocer a la gente esa vuestra de Pato Blanco, y pasar el dia entre vosotros...

Pese a todo Animo a los Foreros en Pleno a que se desplacen y corran alli, estoy completamente seguro de que merecera la pena... ademas el circuito no tengo ni idea... pero seguro que promete... el casco historico de Celanova es impresionante...

Animo...

Salud y Kilometros
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 22 Mai 2006, 12:15
Asunto:

Lo siento, aunque tienen muy buena pinta, tengo boda el día 3 y boda el día 24 de junio, otro año será, y eso que le tenia muchas ganas a Carballiño, por ser un 10000, pero lo que no puede ser, no puede ser y ademas es imposible.

Todos temos unha leiriña en Conxo
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Mai 2006, 15:20
Asunto:

Pois eu a carreira de Carballino tiña pensado ir. Ainda non osei seguro pero é un sitio no que me gustaría correr, lembro que de cativo ía a menudo por motivos familiares e xa fai anos que non vou por alí. Espero poder ir.

Unsaudo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 5:51
Asunto:

Se todo vai ben acudirei a Carballiño pois isa finde 'toca' Lalin e a compañeira comprometeuse a facerme de taxista para o evento... Coido que iremos todos para que os avós vexan ó neto correr e inviten logo a ese Polbo tan ben feito.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 8:05
Asunto:

Otro año sera amigo Bubela el mes de junio sera un mes de descanso para mi (esta asi programado este año) ,pero espero que otro año pueda disputar de alguna de estas hermosas carreras por las tierras que me vieron nacer .

un saludo amigo
SIN-CHAN

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
140 Mensaxes
Coiano
Respostar citando Envío Mar, 23 Mai 2006, 23:53
Asunto:

Ya la liamos Avergoñado Avergoñado yo tenia pensado descansar,¡¡¡¡¡¡¡ peeeero !!!!!! LO HARE DESPUES DE CARBALLINO Razz Razz Razz ISTO Ã? UNHA ENFERMEDADE......................
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 14:22
Asunto:

Teño q falarvos da carreira do meu pobo,levamos pouco con ela, esta será a segunda vez que a fagamos nocturna, ilusion non nos falta para q todos os q veñades vos sintades moi a gusto e disfrutedes da carreira e do marco por onde discurre a carreira. Por iso animovos a todos que fagades un esforzo para que acudades, xa estou ata pensando si dunha vez por todas vos coñezo,xa q nas outras quedadas non vos din visto.O dito animaivos e correi a voz de acudir a CELANOVA O 24 DE XUNIO, un saudo a todos .
Cancinho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/06
0 Carreiras
9 Mensaxes
O Carballiño (GALIZA)
Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 19:17
Asunto:

Moi boas de novo foreiros,

xa facía tempo que non me pasaba por estes lares pero e que mudei de casa e agora estou á espera de que me volvan polo internete este dichoso, por iso teño que aproveitar uns poucos momentos na xornada laboral pa ir póndome ó día no calendario e nos foros.

Meu amigo Bubela, xa fai tempo que teño estas citas na miña axenda e espero ansioso o momento. Sobre todo a carreira de Celanova que para min e máis novidade e tamén por ser a terra do equipo â??Pato Blancoâ?. Con isto non resto valor a carreira do Carballiño, pero e que como son de alí xa corrín moitas veces polas suas rúas.

Cambiando un pouco, onte fun correr e estuven intentando respirar co diafragma porque algo escoitei fai tempo. Polo visto, é como se debería respirar e non co peito ou torax, ou todo a vez, que debía ser como facía eu normalmente.

A verdá e que non sei se é ventaxoso para algo, por iso me gustaría que me aconsellarades ou me deades agunha ligazón a páxinas web ou a este mesmo foro se xa se comentou algo sobre este tema.

Coma sempre, GRAZAS e vémonos en Carballiño.
Cancinho

Novo foreiro
Novo foreiro
1/02/06
0 Carreiras
9 Mensaxes
O Carballiño (GALIZA)
Respostar citando Envío Mér, 24 Mai 2006, 19:41
Asunto:

Hola outra vez,

con respeto a pregunta que fixen antes sobre o tema da respiración acabome de dar conta que se abriu un foro novo que se chama técnicas de respiración, por certo, menuda coincidencia, o que pasa e que por ahora non ten moito miolo, pero pouco a pouco irá quedando mais claro. Eu seguirei buscando máis relacionado co tema pero de todas formas se me podedes dar unha ligazón (ou link como din por ahí) a algunha páxina ou algo non o dudedes.

Eu todo o que atope ireino actualizando no novo tema de foro que comentei (Tecnicas de respiración).

Ah!! O equipo "Pato Blanco" xa esta inscrito o completo en ambalas duas carreiras.

Abur
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 14:24
Asunto:

Haber amigos nos vos animades a vir a Celanova o 24 de xunio?Facei un esforzo digovos q merece a pena vir, para os q desexades dormir tendes 3 casas rurais onde durmir 1 a dous km de Celanova( Rectoral de Ansemil),outra a 10km (Cexo-A Grova), e outra en Bande a 12Km (Casa Marina) e en todas fabulosa cociña caseira, xa vedes que temos boa oferta.
Primeiro empezamos en Carballiño,o día 4 ,e o 24 en Celanova no vos esquezades. Saudo a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos