Foros ›
Medio Maratón de Pontevedra 2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 18:49
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Pois pa non ser menos tamen ten o meu voto positivo esta carreira.
A primeira volta fixena tanteando as miñas posibilidades e estudiando un poquiño o terreo, na segunda volta enganchinme con 2 atletas, e a miña sorpresa foi que un deles era o popularisimo LESTROVE, que ia saudando a diestro e siniestro e animando a xente, quedou descolgado no km 15, pero o final fixo unha gran remontada e entrou diante miña saudando o respetable.
No persoal fun moi ben ata o km 18, a partir de ahi a sufrir de dor nas pernas, non querian ir, o final 1h 22'23"
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 19:09
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Os meus parabens para a organización. En canto ao circuíto a min gustoume. Bastante propicio para intentar marca persoal (uns cantos o conqueriron). Saín arriscando, intentando rematar a proba por debaixo de 1 hora 30', o que significaría darlle un bo pellizco ao crono. A miña principal preocupación era atopar un grupo que me levase a tope pero sin reventar e cerca de chegar a Qm 2 o atopei Satisfecho Satisfecho Satisfecho : nel ían entre outros Nacho S1600 e Esther Pedrosa. Pegueime a Esther coma unha lapa e ao final 1 hora 27'29'' Abraiado Abraiado Abraiado . Noraboa a todos e moitos ánimos para Linkinpark e o resto de compañeiros lesionados (Montxo, Irdam...)
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1577 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 19:41
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Me encantó esta carrera. Gran participación Aplauso Aplauso y nivel, me parece una pasada lo que corren los de cabeza Avergoñado . Muy llana y rápida, aburrida en los tramos de ida-vuelta por la zona Campus pero genial el paso por el centro urbano (siempre digo que deberían de organizarse más actividades deportivas en los centros urbanos los domingos por la mañana, que apenas se organiza nada y las calles están más que dominadas por coches).

La salida y llegada en el CGTD estupenda (qué recuerdos de las concentraciones que allí he pasado), siendo mi segundo fin de semana consecutivo que finalizo una carrera en una pista. En lo personal hice un tiempazo (sobre 1h40mint), muy conento, aunque se me hizo algo larga y en los últimos 7 km, como llevaba las piernas muy cargadas, y para evitar calambres, preferí no arriesgar y bajar ritmo.

Encantado de haber participado en esta carrera. Moi feliz
epelper

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/07
0 Carreiras
94 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 20:24
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Uno mas que se suma a las felicitaciones a la organización, me gustó mucho el circuito, con alguna cuestecita y alguna curva también, pero me resulto muy atractivo, los km estaban perfectamente señalizados, nada de tráfico, buena bolsa de corredor, la llegada en el estadio es fenomenal...si llega a acompañar el día y sobre todo, si las piernas hubieran estado en condiicones!
Volví a ir de liebre con Aurora, mi mujer, y se notaron las lesiones, la falta de entrenamientos y la media maraton de Vigo el domingo pasado, llegó muy agotada y no pudo recuperar durante la semana. Total, que nos ganó nuestro amigo Banderas, Sorriso que ya había amagado el domingo pasado y en éste dio el golpe. Empezamos juntos, nos fuimos, ilusos de nosotros, a partir del km tres, pero al llegar al km 15 más o menos, cuando las fuerzas flaqueaban, nos pilló y al final nos sacó más de un minuto. Ya lo comenté el domingo pasado, como se nota el entrenamiento del maratón. Enhorabuena para él, para Esther Pedrosa, que está arrasando, para Pedro (ganó en su categoria), para Nacho (vaya tiempazo), para Javier (otro campeón en su categoría)... está muy bien esto de tener amigos campeones, lástima que no se pegue como la gripe.
Y un detalle a comentar. Mi mujer quedó 6ª de la general ¡y tercera de su categoría, de 45 a 50 años!. Finalizaron 33 mujeres ¿Como es posible que de las seis primeras mujeres en una carrera popular tres tengan más de 45 años? ¿Donde está las chicas jóvenes?
rapatundas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/05
0 Carreiras
84 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 20:48
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Fue mi primera media y me lo he pasado genial. No he hecho gran cosa (en cuanto a tiempo se refiere 1 47 22), pues me ha podido la inexperiencia. Los últimos cinco o seis kilómetros se me hicieron realmente largos y en ningún momento llegue a sentir calor en el cuerpo. Me calló una mientras bajaba por la calle real que por poco bajo haciendo surf.
En cuanto a la organización, tenía un poco de miedo por los comentarios que habíais escrito en los días previos. No obstante, tengo que decir, que yo, que no conocía nada del circuito, me he sentido como por el pasillo de mi casa, totalmente informado en todo momento, sin problemas de tráfico, y corriendo despreocupado de cualquier otra cosa que no fuera darle a las patas.

Un saludo y hasta la próxima.
dabiz

Novo foreiro
Novo foreiro
28/03/09
0 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:03
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

bueno ya paso la carrera y ahora si es tiempo de valoraciones
circuito muy bueno, un poco aburrido en el campus pero lo compesaba la parte por la ciudad... Aplauso
el tiempo, malo a rabiar, pero viendo el vaso medio lleno peor es dificil que sea en proximas ediciones, asi que si hemos hecho buena marca con frio y lluvia, la haremos mejor con algo de calorcito... Rezar
el publico ... publico? Pensando sacando los familiares y amigos de los sufridores corredores (que eran la gran mayoria) no habia casi nadie, por no decir nadie, para los que estaban un 10, por aguantar chaparrones y frio y animar dentro de sus posibilidades, una ciudad como Pontevedra deberia tener mas gente aficionada al deporte (que no todo va a ser futbol) y salir a la calle y volcarse con eventos de este tipo, que eran 21 km!! y eso no se hace todos los dias!! lo dicho la mayor pena de toda la carrera en mi opinion ... Muro
la organizacion, que si chip, que si euros ... bien al final si creo que valio la pena, o por decirlo de otra manera compenso el gasto, los avituallamientos bien (aunque alguna isotonica tampoco viene mal), los vestuarios bien, mal que no haya consignas o taquillas suficientes para dejar la mochila, esto si hay que mirarlo bien para proximas ediciones, si voy en coche dejo la mochila en el, pero si soy de pontevedra y bajo trotando? donde dejo mi mochila? o tengo que bajar ya preparado? y al acabar la carrera con que me abrigo? ... lo dicho mas taquillas o servicio de consigna como hacen en otras carreras ... Rezar y despues, lo de los voluntarios, un 11 para ellos, controlando todo y en todo momento (con la policia y demas)... de los premios no opino mucho, nunca llego tan adelante ... jeje
y para acabar dar las gracias a los foreros que han colgado las fotos, Aplauso Aplauso
un saludo
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:39
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Felitar a la organizacion por este evento, bointa carrera y bonito circuito.Lo malo el frio a mi se me congelaron los musculos, pero bien, con buenas sensaciones de carrera, agradecer a la gente de Pontevedra y de fuera de pontevedra que estuvo ahí aguantando frio y animando.Pero coincido con varios foreros, que tendria que haber mucha más gente animando a este deporte, máximo por que es la única ciudad gellega con centro de tecnificación y eso debería notarse.
Un saludo a todos los corredores y a dar vida a este deporte, que no todo se futbol.
faltrak

Novo foreiro
Novo foreiro
20/07/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:50
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Yo tambien quiero felicitar a la organización, da gusto correr sin coches, todos los cruces con voluntarios, bien situados avituallamientos y puntos kilométricos.

Enhorabuena a todos. Acabé en 1:17'
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:54
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Enhorabuena a todos. Y con una cierta envidia por no haber estado.

SALUDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 22:04
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Enhorabuena a la organizacion, voluntarios y personal de la brilat que tambien nos atendieron; animandonos en todo momento. El recorrido estuvo bien y bastante rapido. Logre mejor marca personal (1:43:52, segun mi reloj), emocionante la entrada en la pista. Ahora toca descansar, recuperarse para los siguientes objetivos. A seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 22:30
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

VEDES COMO TODOS PODÍAMOS..."WE RUN"!!!! JEJEJE Guiño
NORABOA A TODOS E A ORGANIZACIÓN.
Papabaloo

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
425 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 22:55
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Nada nuevo sobre la organización. De quitarse el sombrero.
A ver si para el año que viene se puede contar con guardarropa. Muchos lo agradeceríamos.

Perfecta en todo lo demás. Circuito, avituallamiento, cortes de tráfico (¿más tranquilo ahora, corroseguro?), voluntarios (civiles, BRILAT y ENM), etc.
Faltó público, pero a poco que en el concello lo promocionen, el año que viene las calles se llenan de gente.

Un 10
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 23:28
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Carrera preciosa. Nada que objetar a la organización. Salida perfecta, km marcados correctamente, agua de sobra en los puntos, y precioso los pasos por la zona vieja de Pontevedra. Muy emocionante acabar en la pista de atletismo. Bolsa con fruta, bebida y chocolate.
Había guardaropa, fisio al finalizar y vestuarios.
Me uno a las felicitaciones para la organización. La única pega, el tiempo lluvia y sobre todo frio, en un paso por un reloj-termómetro de la calle, marcaba 5º.
El próximo año, cita obligada en el calendario.
Gracias a la organización por esta preciosa carrera.
morfeo

Maratoniano
Maratoniano
14/06/09
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 23:40
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Me alegro de que todos los participantes hayais disfrutado con la carrera de hoy, yo, a pesar de ser de Pontevedra y entrenar diariamente por parte del recorrido, por motivos personales no he podido acompañaros, pero me alegro que todo haya salido tan bien como comentais. espero que se repita el año próximo.

También, al hilo de vuestros mensajes de felicitación para la organización por lo bien que ha salido todo me vienen a la mente las numerosas intervenciones que ha tenido a lo largo de este tema el forero "Corroseguro", la mayoría en tono destructivo o cuando menos de desconfianza hacia la organización. y encima en otro post hace alusión a que próximamente ascenderá de categoría en el foro por haber publicado dos mil y pico mensajes (si todos son como estos, mejor estaría callado...)
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 23:52
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Estou realmente emocionado coa carreira de hoxe entre outras cousas porque reafirmei a confianza nas miñas posibilidades de mellorar marcas... o fin de semana pasado na MM Cidade de Vigo fixera mellor marca na distancia gracias a que os compañeiros do C.A.R. Marisqueiro tiraron de min en todo momento e me axudaron moral e psíquicamente, pero hoxe fomo cada un ó seu e o meu temor era non ser capaz de me adaptar ó ritmo de outros corredores... a ir só e non ser capaz de manter a forza precisa durante a carreira, pero non foi así.

Cando vin ao lonxe a Epelper e a súa dona, Aurora, dixenme que adoitan levar un ritmo algo máis alto que o meu pero que podía ser asumible e a eles me peguei ata o km.4, pero iban forte demais para min e me afogaba, me doían os tibiais, tiña un punto... en fin... que baixei apenas 3 ou 4 segundos o ritmo e seguin buscando unha lebre... e non foi ata o km.6 que atopei un grupiño no que ir cómodo e a unha velocidade homoxénea... e do grupiño unha "rapaza de negro" especialmente levaba un ritmo máis acorde co meu. Con ela fun ata o remate da primeira volta, momento en que se foi quedando atrás irremisiblemente.

Outra vez "sozinho" no mundo... e volta a buscar unha referencia. Aferrome a un grupo que me acaba de pasar, e de súpeto vexo a 100 metros a Epelper e Aurora outra vez, pero vexo que non van ben... e ó cabo de pouco xa os pillamos. Ela respira mal e ainda que me gustaría quedarme levo unha marca en mentes e xa iba xusto de tempo así que os saudo e sigo adiante.

Nos derradeiros kms. vou con dous corredores e a falta de 3 un deles marcha cara adiante e quedamos só dous... baixamos a rúa Real a toda mecha e case nos levamos por diante unha velliña que saía dun recuncho co paraugas e sen ver... nos derradeiro km. subo un pouco máis o ritmo e xa na pista deixo todo o que quedaba por gastar e ainda adianto un par de corredores... o crono pasa un pouco de 1 h. 38' e comeza a cair unha verdadeira granizada e acelero o paso... alzo a vista ó ceo e acórdome do meu abó, o mariñeiro do Gran Sol que faenaba con días peores para manter ás súas filliñas... historias que che veñen á mente por culpa dos concertos dos amigos.

Agora a crítica para o meu amigo o Sr. Touza (que se preocupou por nós como un auténtico anfitrión e leva máis de dous meses sen parar para que todo saira tan ben como ó final saíu):

- Percorrido case chan de todo (dúas costas na zona nova e pouco máis que sinalar) e rápido.
- A parte do Campus faise algo máis aburrida pero como non é moi longa levase bastante ben.
- Kilómetros ben sinalados ainda que algún se me pasou.
- O peche ó tráfico PERFECTO e se os pontevedreses son capaces de aguantar media mañan de domingo sen coche esta M.M. pode ser a mellor de Galicia.
- O remate no CGTD non ten prezo... eses 350 metros finais son o soño de calquera corredor.
- A bolsa de corredor completa (dúas augas, coca cola, mazá, plántano, laranxa, kit kat) ainda que unha isotónica sería mellor que a bebida con gas.
- Camiseta técnica dun color orixinal e chamativo ben xeitosa.
- Atención na recollida de dorsais e remate de carreira perfecta.
- Duchas abondo con auga quentiña que daba gusto... sobre todo despois do frío que papamos... non conseguín desatar os cordóns das zapas porque os tiña ateridos e tesos.
- "Voluntarios" nos puntos de corte de tráfico estupendos.
- Sobre as voltas e reviravoltas non entro a falar, porque son inevitables as máis das veces.
- Sobre os premios tampouco porque como nunca accedo pois tampouco opino.

... e un detalle que aos que non tedes fillos pequenos se vos pasou... na cafetería do pavillón había un pequeno parque infantil para que os cativos que acompañaban aos seus pais/nais corredores/as puidesen pasar esa hora e pico sen aburrirse nen mollarse... unha grande iniciativa, sí señor!!! En Vigo a semana pasada montaron un inchable (en galego é sen "h") pero co vento e a choiva non se puido aproveitar... nembargantes este pequeno parque de hoxe en Pontevedra sí.

Puntuación final:9'5 e darlle moitos ánimos á organización porque lidiar ano tras ano cos políticos e a Policía Local debe ser unha laboura moi ingrata.

Polo demais, un pracer volver a atopar vellos coñecidos do foro: Marola, Aficionado, Picapiedra, Jabelo ainda que foran dar un "paseo" (bueno... o que para eles é un paseo), a outros cos que apenas crucei un sorriso, Castiñeiras, e atopar e coñecer a outros como Korrekorreketepillo ou Runnervago (que de vago non ten nada... bueno sí... porque chegou tarde Mr. Green ). Se esquezo a algún que non se moleste... xa sodes demais para a miña cabeza chorlito Silbar


Última edición por banderas o Dom, 29 Nov 2009, 23:58; editado 1 vez





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos