Foros ›
Autor
Mensaxe
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:25
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

este fin de semana hemos participado los cinco componentes del equipo y hemos conseguido un total de

1070,13 que sumados a los 7189,12 hacen un total de 8259 ,25 Bailar Bailar Bailar clasificacion viana do castelo chucho un tiempazo Aplauso Aplauso Aplauso www.mmviana.com/marato.../geral.pdf


Última edición por Extremeñeiro o Dom, 24 Xan 2010, 21:38; editado 1 vez
jaimedarriba

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/09
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 21:31
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Esta semana tocame amin felicitar a nosa capitana que segue gañando trofeos (aínda que Joro desta vez doulle un bo repaso, e ese é o seu trofeo). Esta véz foi en Rabade, como primeira da súa categoria.
Por fin despois de moito tempo corremos os cinco o mesmo fin de semana, aínda que algún foi de paseo. Aber cando coincidimos todos xuntos na mesma carreira.
Saudos.
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Dom, 24 Xan 2010, 23:41
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hola compañeiros,
vexo que hoxe cumprimos todos.. noraboa maribel, a nosa capitana eficiente coma sempre. pena que non nos acompañe mais amiudo. joro, polo que conta jaime tamen tiveches un bo dia. noraboa tamen e a ver se os exitos familiares vos animan a vir a mais carreiras.
jaime, tes agora unhas semaniñas para porte o 100%. aproveita e a proxima xa non vale que veñas de paseo, como minimo tes que pasear o ritmo do home de negro
extremeñeiro, sinto non ter esperado a tua chegada onte e hoxe, pero ese e un inconvinte de ir as carreiras coa familia... e mais cando un ten nenos cativos.
pola miñaparte un fin de semana completo ainda que eu non de todo contento. os problemas de rodilla estan superados coas novas zapatillas, cero molestias. pero a cambio, estas machacanme a planta dos pes e notoas algo pesadas. hoxe en viana a primeira parte moi ben, e eso que era costa arriba case todo o tempo pero a volta desinfleime un pouco. non fun quen de aproveitar as vaixadas. logo tamen me pasou factura a carreira de moaña... hoxe cheguei a meta extenuado ca fame e a estos so se lles ocurre darnme unha botella de viño e nada de comer. pa matalos.
bueno, aproveitade estos dias de relax para repor forzas que falta nos fai. eu vou a ver se acompaño ese viño cum bo chuleton, queo bacallau non e o meu
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 12:10
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

chucho escribió:

jaime, tes agora unhas semaniñas para porte o 100%. aproveita e a proxima xa non vale que veñas de paseo, como minimo tes que pasear o ritmo do home de negro...

Ola chucho, Nono Nono Nono faime o favor, faime o favor, Parar Parar Parar e non lle metas presion a jaime, Silbar Silbar Silbar que tarde o que teña que tardar en recuperar, se e un mes, pois que se lle vai facer, se son dous, pois eche o que hai, pero ti non mo ajobies, vale rapas... Muro Muro Muro

E ti Jaime, Silbar Silbar Silbar nada tranquiliño a recuperarte despasiño e con boa letra, que estes do teu equipo o que queren e que te reventes Muro Muro Muro .

Un saudo a todos, e alejrome que che vai mellor ajora as carreiras chucho. Satisfecho

www.casadebrea.com
maribel

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 28 Xan 2010, 16:42
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Hola a todos
Grazas por as felicitacións ainda que a verdade, desta vez non as merezco, pois pinchei e casi non din chegado á meta e fixen un tempo malísimo (por eso Joro me dou o repaso, sinon non e capaz) Ríndose Ríndose Ríndose Jaime, a ti Martin si que che dou un repaso Bailar Bailar A ver si espabilamos. O de ir de paseo sería por ti, non Pregunta (e broma, home) Bueno, compañeiros, a enhoraboa a todos, creo que o tamos facendo moi ben Exclamación
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 18:25
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Dende a casa IRMANDIÑA

FELIZ CUMPLEANOS CHUCHO
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Xan 2010, 19:26
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Ni me había enterado, felicidades campeón www.youtube.com/v/4KZg0RbRHEs Aplauso Aplauso Aplauso
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 1:09
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

gracias polas felicitacions... e un pracer cumprir anos rodeados de tan boa xente. a pena e que este fin de semana non podamos vernos no asfalto, pero por outra banda asi podollo adicar plenamente a familia a que tantos fins de semana hipoteco para poder correr con vos
veña, gracias montxo e todos os irmandiños. gracias extremeñeiro, e gracias a todos por todo o que me aportades carreira tras carreira.
maribel

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Xan 2010, 18:53
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

ola Chucho Exclamación
MOITAS FELICIDADES Exclamación Exclamación de parte de Joro e Maribel Bailar
e a seguir tirando do carro porque sinon.... sí que vamos a quedar de ÚLTIMOS na clasificacion por equipos Exclamación Ríndose Ríndose Mr. Green
e a ti extremeñeiro sigue puntuando que levas un bo ritmo
ATA LOGO AMIGOS Exclamación Exclamación Exclamación
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 01 Feb 2010, 22:45
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hola joro e maribel. gracias polas felicitacions
o de tirar do carro fago o que podo ainda que por sorte nunca tiro so. a veces coincido con vos ou con jaime... e sempre con extremeñeiro. eu por ter a metade de vitalidade os seus anos xa firmaba hoxe. e incombustible
por outra banda decirvos que jaime segue tocado e bastante preocupado. a perna non acaba de andar. asi que vos toca a vos arrimar o hombreiro para que os ultimos non fagamos honor o noso nome.
e a falta de jaime temos o seu fillo, o novo campeon provincial de campo a traves na sua categoria. NORABOA MARTIN
vemonos
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 01 Feb 2010, 23:30
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

Eu paso polo voso post para felicitar a Martín polo seu campeonato, vaia maneira de correr, parecía que levaba un fojete, impresionante. NORABOA MARTIN. Animar a Jaime, ainda que estou seguro que está a disfrutar como un enano vendo o cativo, e os outros a descansar que a segunda parte do circuito vai ser dura e non todo e como empeza, ainda que os Jastazocas están feitos doutro material. Vémonos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
maribel

Novo foreiro
Novo foreiro
27/07/09
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Feb 2010, 18:46
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

NORABOA MARTIN, eres todo un campeon. A seguir así. Ánimos Jaime, xa verás como o da perna non e nada. Relaxate e ten pacencia. Ata logo amigos.
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Feb 2010, 12:48
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

El sábado fui a pasear el mono a la carrera de san Blas y allí me encontré con mi pareja jesusrañaplatas y compañeros de equipo Maribel y joro y como de costumbre Maribel 1ª en la carrera además de sus hijos Marcos 2º en infantiles y Laura 3ª en cadetes enhorabuena Aplauso Aplauso Aplauso Y muchos otros compañeros de circuito tara,yomismo,amador,home de nejro,oliveira,maria,taurus2005, Bernal padre e hijo,y otros tantos ..........También felicitar a Martín que compitió en Ourense Aplauso Aplauso Aplauso www.atletismogalego.co...070210.pdf
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Xov, 18 Feb 2010, 20:56
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

boas compañeiros.. este domingo acabansenos as "vacacions". toca volver a faena e espero veros a todos en ordes. este mes so hai duas carreiras puntuables e non podemos fallar. pola miña parte levo desde viana sen poñer as zapatillas asi que non sei como me respondera o corpo. pero vexo que vos non perdechedes o tempo e fuchedes todos a san blas, agas jaime que estaba no periodo final da sua recuperacion. eu preferin reservarme para o circuito. e broma.. quixen ir a san blas pero unha gastroenterite non me deixou.o dito, vemonos en ordes.
P.D. O MEU APOYO PARA LESTROVE E CHACAL... ESTO NO E O MESMO SEN VOS.
chucho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/07/08
0 Carreiras
88 Mensaxes
milladoiro-ames
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 21:51
Asunto: Re: LOS ULTIMOS

hola compañeiros. onte por fin todos xuntos despois de moito tempo. vese que vos gustan os retos dificiles.. choiva, lama, pedras, toxos, silvas, rios. a verdade que foi divertido, e mais despois de saber que ninguen se mancou. noraboa capitana, na tua linea, primeira muller... ainda que joro deute un repaso. jaime, vese que no paron non perdiches o tempo e xa vas mais rapido que antes, e se non que llo pregunten o home de negro. extremeñeiro, non poideches co suso rañas... e eu tampouco. eu que entrei no 20 puxeronme no 25, e a rañas no 21.. este seguro que vai enmarcar a clasificacion. e o peor, para unha vez que "gaña", 1º na cartegoria mais de 50, colle e vaise antes dos trofeos. non estamos preparados para gañar.
bueno, a ver se en domingo volvemos a facer pleno. vemonos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos