Foros ›
Autor
Mensaxe
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Mar 2010, 10:47
Asunto: Re: Falta de motivación

Gracias a todos por el apoyo, sigo peleando conmigo mismo jejejejee, lo cierto es que volveré, eso lo tengo claro, el tema es cuando
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Mar 2010, 17:33
Asunto: Re: Falta de motivación

Sei o que é sentir esa sensación de falta de motivación. Aconteceu fai por estas datas dous anos. Por unha arroutada desas que se fan sin pensala moito, apunteime á Marató de Barcelona. Entrenar en inverno, con choiva e frío e moi duro e eu nunca fun -nin serei- de adestramentos estrictos. Unha lesión a falta de un mes para a carreira, arruinou aínda máis aquel horrendo adestramento. Cheguei a Barcelona coxeando. Había por ahí unha crónica daquel exemplo de "estupidez humana", na que se relataba que corrín cun billete de metro no bolsillo para retirarme en calquer momento. Pero non. Pudo a cabezonería. Arrastrándome, acadei a Font Máxica de Montjuic. Díxenlle ó compi Banderas que si me volvía a ver apuntado para unha maratón, tiña permiso para borrarme directamente Mr. Green
Despois daquela -marzo/2008- aborrecín salir a correr. As zapatillas colleron telarañas nun curruncho do trasteiro. Non me obsesionei co tema. Simplemente non pensaba. Pero todo é cíclico...e un día volves a trotar para baixar os kilos que se che acumularon. Outro, apúntaste a unha carreira. Unha mañan de domingo quedas cun compañeiro para trotar. E sin darte conta...volves a disfrutar salindo a correr. Non te obsesiones...como as anduriñas, volverán as ilusións!!!
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Abr 2010, 1:16
Asunto: Re: Falta de motivación

A ver si de esta va


Última edición por josedebon o Mar, 04 Mai 2010, 19:46; editado 1 vez
josedebon

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/07
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 19:45
Asunto: Re: Falta de motivación

Bueno bueno bueno, parece que la cosa poco a poco empieza a enderezarse. La semana pasada empecé un entrenamiento que pillé en la web de sport life. Son 4 días a la semana y espero que me valga para poder volver a cger el hábito. Saludos y gracias por el apoyo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos