Foros ›
XXII CARREIRA POPULAR MEAÃ?â??O 2006
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Set 2006, 12:09
Asunto:

Lo siento, al final me caigo de la lista Avergoñado . Ayer decidí hacer el entrenamiento de calidad y el domingo prefiero un rodaje más calmado y un poco más largo.
Disculpas y desearos toda la suerte a los que vais a participar.

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Ven, 08 Set 2006, 12:34
Asunto:

Pues no estaré en Meaño, andaré por Cerdido metido en otras cuestiones, pero suerte y animo a todos. SALUDOS
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 18:37
Asunto:

También estuve en Meaño, y tuve la suerte de ir en un coche en cabeza de carrera. Os voy a comentar lo sucedido.
Muchos corredores y muchas caras conocidad, buen nivel personal y atlético entre los participantes,Manuel Penas, Luis Sá, José Correira, Daniel de la Torre, J.B.López Pastoriza (último ganador), Ramón Serantes, Antón Aomedo Giménez y mujeres Leonor Carneiro, Patricia Pereira, Julia Vaquero(la estoy empezando a ver más fina), Ingrid Rodríguez, Mª Carmen Penas Blanco, etc, a la vez que veía caras conocidas de toda Galicia, que no desaprovecharon la oportunidad de ver una "clásica" de las populares gallegas. Dio el pistoletazo de salida Elisardo De La Torre Allariz, ganador de dos ediciones en los años 90 e internacional en la final olímpica de 3000 obstáculos de Atlanta 96. La salida fue explosiva, como ya esperábamos todos. En cabeza de forma sorpresiva se puso un atleta que salió como un verdadero Spunik, y que llegó a sacar unos 40 metros al grupo perseguidor. Cuando llevaban más o menos 700 u 800 metros, desapareció del panorama y se empezó a hacer la selección. Penas, Luis Sa, J.B., Serantes, otro atleta muy joven portugués, Amoedo, etc. Más tarde la cosa quedó en cuatro cuando J.B. pegó un hachazo en una bajada, quedándose solo con Penas, Luis Sa y Serantes, Luego el que atacó fue Penas y se quedó Serantes. Más tarde tranquilidad en el trio de cabeza (Penas-Luis Sá-J.B). Cuando quedaban 500 mts aproximadamente ocurrió lo que mucha gente esperaba. Ataque definitivo de Manuel Penas haciéndose con la victoria con un margen de unos 70 u 80 mts de ventaja sobre Luis Sá y unos pocos segundos más sobre J.B.
En mujeres victoria de la portuguesa Leonor Carneiro, seguida de su compatriota Patricia Pereira y de Julia Vaquero(buena carrera la de A Guarda), y cuarta Mª Carmen Penas Blanco (Arzua ?) y 5ª Ingrid Rodríguez (Ourense).
Bonita entrega de premios con pesaje incluido de Lolo Penas y Leonor Carneiro, llevándose su peso en vino Alvariño. Trofeos originales y buena organización , a mi juicio.

saludos cordiales.
jabelo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/01/06
0 Carreiras
238 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 10 Set 2006, 23:37
Asunto:

de todas las carreras que se celebraban hoy elegi esta y confirmo todo lo bueno que se ha dicho de ella, organizacion, participacion, afluencia de publico ... ademas acompaño el tiempo y conoci a nuevos foreros asi que jornada completa

Xoise, U y Lubo encantado de conoceros y enhorabuena a todos por conseguir vuestros objetivos, podio incluido en el caso de Lubo.
nos vemos en pontevedra
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 11 Set 2006, 15:50
Asunto:

Me queda por nombrar por olvido en mi comentario de la carrera dos atletas que estuvieron arriba como Ramallo y Dani de la Torre que finalizaron 4º y 5º, que también realizaron una buena carrera. Enhorabuena a la organización que se ve que es veterana en estos menesteres.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3863 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 11 Set 2006, 21:02
Asunto: NUEVOS COMPIS

BUENAS TARDES.

XOIXE TAMBIEN HA PARTICIPADO EN LA CARRERA POPULAR DE MEA�O Y DECIROS QUE ESTE FORERO ESPORÁDICO CADA A�O LLEVA MEJORANDO MARCAS EN ESTA PRUEBA Y ESO QUE CADA A�O ME SIENTO UN POCO MAS VIEJO.

HE CONOCIDO A OTROS COMPONENTES DEL GRAN EQUIPO DE ESTE FORO, TALES COMO LUBO, JABELO[b] Y SUSO? PERDON ,PERO YO PARA LOS NOMBRES SOY UN AUTENTICO DESASTRE, ASÍ COMO PARA OTRAS COSAS...

ESPERO VEROS MUY PRONTO EN OTRAS CARRERAS Y ESTOY ENCANTADO DE HABEROS CONOCIDO Y MUCHAS FELICIDADES A LUBO
QUE CONSIGUIÃ? EN SU CATEGORIA EL SEGUNDO PUESTO QUE YO CREO QUE LE SUPO A POCO ¿VERDAD QUE SÍ LUBO? EN LA PROXIMA SEGURO QUE ESTARÁS EN LO MAS ALTO DEL PODIO. UN SALUDO AMIGOS. NOS VEMOS EN LA PRÃ?XIMA Y YA DIREIS CUAL...



Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Set 2006, 12:29
Asunto:

Encantado de saludaros :wink:.
A pesar de que no me encotnraba nada bien ese día, la carrera me gustó mucho (por lo menos lo que se veía desde el final :D).
La organización muy bien. Muchas gracias :wink:.

Una reseña en la prensa:
www.lavozdegalicia.es/...TO=5098194

Saludos:
Suso
sergio

Novo foreiro
Novo foreiro
31/08/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Set 2006, 16:44
Asunto:

para cuando los resultados?donde se van a poder ver?
LUBO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/11/05
0 Carreiras
237 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 12 Set 2006, 19:46
Asunto:

Hola a tod@s, con un poco de retraso hago la crónica de la carrera de Meaño, que para mí es una de las más animadas musicalmente hablando. A la llegada a eso de las 10 de la mañana está sonando a toda pastilla Fito y los Fitipaldi, para seguir más tarde con un variado reportorio digno de la mejor disco. Enhorabuena al "pinchadiscos". Recojo el dorsal y me voy a calentar a la zona de salida y !!!sorpresa¡¡¡ NO VEO NINGUNA CAMISETA DEL FORO. (Leches, me han dejado mangado) Salimos y en el lado opuesto al mío se producen varias caídas en cadena, no me fijo mucho porque sino el próximo iba a ser yo. (Está claro que al salir a toda leche y muy juntos ....pasa lo que pasa).
Iniciamos la cuesta y la subo con moderación para guardar combustible, con el fin de emplearlo en la segunda parte que también tira algo para arriba. Intento avivar el paso cuando el terreno es favorable y ya en los 2 últimos km. a tope. No sé en que puesto llegué de la gral. pero hice 34 sg. más que el año pasado (los años no perdonan). Al ir a recoger el agua se identifica Xoixe, charlamos un rato y me voy a duchar. A la vuelta me reuno otra vez con él, que me presenta a Jabelo y a ¿¿Xan??¿Suso? (lo siento, no recuerdo tu nombre) Avergoñado Ah el comentario que haces que me supo a poco Confuso para nada. El que me ganó me sacó alrededor de un minuto y bien ganado está. Además Guiño al quedar segundo me entregó el trofeo un ex-atleta olimpico (Elisardo de la Torre), lo cual me hizo ilusión saludarlo. Además ya pesaba bastante el mío Abraiado como para coger aún más pesado.. Muy bien la organización menos en el tema del agua. A pesar de que había avituallamiento en la mitad de la carrera, al final hay que llevar un vale para que te den medio litro y ¡¡no hay más!!. Hay gente que se le hace poco, y además los últimos no la huelen. Desde mi punto de vista, seria mejor no regalar tanto vino y tener 100 botellas más de agua. Lo de las 3 duchas es normal al estar en obras el pabellón y no es achacable a ellos. Al final tenía pensado conocer a Marcos, pero se me olvidó. Lo siento y otra vez será. Saludos
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 12 Set 2006, 20:28
Asunto:

Hola a todos.

Unha rápida reseña para indicarvos que xa están colgadas na páxina web as clasificacións (de xeito provisional, espero poñelas máis "guapas" cando teña un pouquichiño máis de tempo).
Unha vez que pase esta semana espero poder facervos unha crónica extensa desde o punto de vista do organizador e do corredor (contestareivos a todos). Pero esta semana non vai a poder ser, xa que estamos a pasa-lo estres postcarreira.

Moitas gracias polos comentarios, de verdade que nos axudan a moito a mellora-la carreira.

Antes de despedirme quero facer publico o agradecemento do GAM a Elisardo de la Torre pola súa disposición para da-la saída e a entrega de preimos e a Eduardo Morais por facer de reporteiro en primeira liña de carreira.

Gracias e ata a vindeira semana.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Set 2006, 9:31
Asunto:

xoixe escribió:
SUSO? PERDON ,PERO YO PARA LOS NOMBRES SOY UN AUTENTICO DESASTRE,
[quote="LUBO"]¿Suso? (lo siento, no recuerdo tu nombre) :oops:[/quote] Suso, es Suso. Va a ser que no es culpa vuestra :wink:, sinó que me presento mal. Bueno, eso y que no vocalizo bien :lol:.

Marcos escribió:
xa están colgadas na páxina web as clasificacións
Ola Marcos. Vexo que actualizáchedes a páxina da organización (www.asociaciongam.org) onte, pero non atopo a clasificación deste ano. ¿Ou é que está noutra web? Grazas por todo.

Saúdos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 9:38
Asunto:

Bos días a todos. Son un forista novo do trinque, e case novo no de correr por ahí. O meu curriculo pedestre cosiste nunha media marathón (Cristo da Victoria en Vigo), e as carreiras de Arteixo, Baiona e Meaño (de máis a menos... 12, 10 e 6,5 Kms) ainda que xa me apuntei á de O Grove. A miña experiencia non da para opinar moito, pero en xeral estou moi contento coas diversas organizacións das carreiras. En Meaño solo fallou o tema das duchas, ainda que deu para cachondeos diversos Moi feliz Moi feliz . Espero que o ano que ven estean as obras rematadas Sorriso
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 15 Set 2006, 18:21
Asunto:

Hola amigos.

Despois de case unha semana de "descanso" xa vos podo facer unha crónica dende o interior da carreira.
Pois coma tódolos anos, ás 8 en punto da mañá comeza o día co movimento de vallas, un bo exercicio para quenta-los músculos. Despois dunha hora facendo traballos múltiples (arco hinchable, ordenadores funcionando, ordenar trofeos, mesas de dorsais, megafonía, etc., etc., etc.) ás 9 quedaron instaladas as mesas para entrega de dorsais.
Unha vez que empezástedes a retira-los dorsais empezan os primeiros problemas: corredores que non aparecen no listado, idades mal postas, apelidos mal postos....., este é un intre estresante para o informático que ten que introducir tódolos datos antes do inicio.
Finaliza o prazo de entrega e esperamos polos corredores máis remolóns (enténdoos, eu tamén soio chegar xustiño....). O que supón que quedan só 20 min. para face-la reunión previa cos aproximadamente 25 colaboradores cos que contamos este ano. Danse as últimas consignas. Cada un ten un cometido moi concreto. Aínda así, a miña cabeza non deixa de pensar no que pode fallar.
Chegan as 11, hora da saída e aínda estamos na reunión. Buscamos correndo a Elisardo de la Torre para a saída e a Eduardo Moráis para ir no coche informándonos da situación de carreira.
Xa na saída, doume conta de que non teño a pistola. Saio correndo deica o local. Pasan uns 7 minutos das 11 e os nervios están a flor de pel. 11 e 10 (aproximadamente), dase a saída.
Unha vez que vos saístedes, temos sobre 3'30'' para montar a zona de meta, antes de que cheguen os primeiros corredores (inconvintes de ter doble paso por meta). O corazón acelérase, a tensión respírase no ambiente, pero finalmente queda instalado o ordenador, a mesa de toma nanual de dorsais e a cámara de vídeo... ufffffff.
Ã?s 3'30'' aproximadamente, pasan os corredores que van a face-la segunda volta, sen problemas, e ós 6'06'' entra o primeiro rapaz do circuíto pequeno. A partir de aquí máxima tensión. Hai que identificar os corredores que que teñen que acabar, os que teñen que facer a segunda volta pequena e os que fan o circuíto grande, e encauzar a cada un pola súa rúa. Todo vai ben. A partir de aquí, 40 min. nos que "case te relaxas".
Chega o coche escoba. A carreira finaliza. Vós descansades, e nós empezamos a carreira contrareloxo para prepara-la clasificación. Chego ó posto de informática, saen as clasificacións e ¡horror! saltan as alarmas, un dos datos non pode estar ben. Comezamos a revisa-las anotacións manuales e a cinta de vídeo. O tempo pasa a unha velocidade espantosa, os nervios atenázante, a tensión sube. Despois de máis de media hora atopámo-lo erro: un dorsal foi mal entregado. Collo a clasificación de premios e salgo correndo para o palco. Doulle a lista ó locutor e comeza cun retraso espantoso a entrega. Todo vai ben ata que chegamos á categoría na que se producira o erro ¡olvidáronse correxila! As atletas dinme que non pode estar ben.... ¡terra trágame!. Déixase esa categoría sen entregar e continuamos. Despois de algún que outro erro, conseguimos chegar ó final, dun xeito máis ou menos digno. Teño a sensación de que perdín un par de anos de vida.

Dende aquí, pídovos disculpas polos retrasos. Ã? unha das nosas señas de identidade, e este ano non cumprimos moi ben con ela.

Unha vez máis quero agradecer a Elisardo de la Torre e Eduardo Moráis a súa desinteresada colaboración.
Polos vosos comentarios, e porque eu tamén son corredor aficionado, sei que vos fai ilusión que unha figura como Elisardo dé a saída ou entregue os premios.

En canta ás augas, tés razón Lubo. Ã? algo que temos que correxir. Así queda anotado para o ano que ven.

En canto ás duchas, pouco podemos facer. Foi un caso de forza maior, ó estar o pavillón en obras (menos mal que polo que contades, soubéchedes encontrarlle a parte de humor).

Bueno, non creo que vos aclarara moito, pero o que quero que entendades é que o que está detrás da carreira é algo moi complexo, que o que se pode ver a simple vista, e que moitas veces non é entendido por algúns corredores. As miñas disculpas ós que poideron levar unha mala contestación.

Bueno amigos, vémonos nas carreiras da nosa Galicia.

Marcos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos