Foros ›
XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 17:03
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

La verdad es que es una pena que por no haber medido bien, de una carrera estupenda, como ésta, solo se comente la distancia. Lo mismo pasó con la nocturna de Ferrol. Pensando
Ya sabíamos todos que no eran 10 km, pero bueno. Yo me quedo con lo bien que me lo pasé, con haber mejorado un poquito y con haber llegado de la mano con el amigo Coke. Me lo pasé pipa, la camiseta es chula, el recorrido me gustó y hubo aquarius y fanta para todos. Satisfecho
Para el año que viene, que midan bien. (o que digan que es un 9250 y ya está)
Lo de marcar los km sería un puntazo.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5659 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 17:21
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

Me gustó mucho la carrera, todo muy bien. Era más o menos dura, con algunas "cuestecillas", y el viento q daba a veces casi de cara te frenaba lo suyo. Lo de la medición no me cogió por sorpresa gracias a este foro, yo iba avisando a todo el que podía para que administrase mejor el esfuerzo. Evidentemente es un fallo MUY corregible, y entiendo q haya gente molesta con el tema, pero bueno, tampoco pasa nada. Otra crítica constructiva es la señalización de los kms, siempre se agradece. El resto, muy bien.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 17:26
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

Cabañés escribió:
La verdad es que es una pena que por no haber medido bien, de una carrera estupenda, como ésta, solo se comente la distancia. Lo mismo pasó con la nocturna de Ferrol. Pensando
Ya sabíamos todos que no eran 10 km, pero bueno. Yo me quedo con lo bien que me lo pasé, con haber mejorado un poquito y con haber llegado de la mano con el amigo Coke. Me lo pasé pipa, la camiseta es chula, el recorrido me gustó y hubo aquarius y fanta para todos. Satisfecho
Para el año que viene, que midan bien. (o que digan que es un 9250 y ya está)
Lo de marcar los km sería un puntazo.

Yo también quedé contento de esta carrera. La Organización fué perfecta y en cuanto a la distancia, se podía ajustar hasta los 10.000 m. en la zona de Caranza, prolongando un poco mas el recorrido por la Av. de Castelao para girar en la siguiente manzana hacia la Rúa Lepanto, desde donde se iniciaría el retorno.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 17:26
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

Podese entender que para un Organizador non resulte atractivo anunciar unha proba cunha distancia de 9.200 metros, para os que corremos as de Santa Cruz, Arteixo, Gran fondo Olmo, ou Cambre danos igual. Agora ben, que che den un chip e digan que fixeches un determinado tempo exacto nos 10K, e un ritmo por Km mellorado nun 10%, non aporta nada a quen corre sin ver tempos, pero si que pode molestar a quen loita por mellorar segundos na sua marca. Agardo que o próximo ano marquen os kms, e non sei si foi despiste meu pero agás un neno cunha botella nunha curva pechada non vin avituallamento. En resumen boa carreira con detalles a mellorar.
luiso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/08/09
0 Carreiras
161 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 17:46
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

Los errores en carreras son frecuentes, algunos son fácilmente subsanables y es cierto que aquí no lo quieren hacer, supongo que razones tendrán, algunos se lo hemos dicho en varias ocasiones y nos hemos ofrecido para ayudar pero.... eso, sus razones tendrán
pero bueno, en otras ocasiones ocurren cosas peores, y en carreras mucho mas importantes, y no pasa nada.

Ejemplos:
año 88, 1ª maratón de galicia en villagarcía (homologada por cierto) le faltó más de un km. Imaginaros lo que supone para el que hizo 2h 6m y para todos los demás.
Año 88 maratón de toral (con una ola de calor) no hubo agua hasta el km 14, unas chicas de corricolari nos dieron el agua con una manguera que sacaron de una casa.

Año 96, media maratón de vigo, la policía se confunde y hacemos mas de un km de mas

Toral años 2001, 2007 y 2009, error al pasar por ponferrada (algunos se pierden y otros acortan sin saberlo)
Santiago la larga de hace años, decían 15km y no pasaba de 14,3km, y este año lo mismo, tenía 200m mas pero media lo mismo que la del año pasado.

Ano 2010 Campeonato gallego de 5000m en ruta (carreira do facho de hércules) homologada también pero por error de alguien le faltaron 150m (que curioso no aparecen los resultados en la FGA).

Y así podríamos seguir que se me olvidan muchas.


en este caso, y ojalá me confunda, el año siguiente será lo mismo, pero quedémonos con lo bueno , que es cierto que lo hubo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 18:35
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo.

Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras.

O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc....

A vindeira semana toca en.......Boborás (co can )

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 18:39
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

guti290971 escribió:
O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo.

Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras.

O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc....

A vindeira semana toca en.......Boborás (co can )

Me agradó el saludarnos y Felicitaciones porque, a mitad de recorrido me adelantaste y aunque puse empeño, no pude alcanzarte. Nos vemos en Boborás.

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 18:49
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

guti290971 escribió:
O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo.

Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras.

O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc....

A vindeira semana toca en.......Boborás (co can )

Ola Guti

Con ese tempo e esa distancia 4'21'' o km.,

Non te trabucarias en aljuna sotonda.... pois a distancia aprox 9.250 metros era a cifra mais manexada....

Veña un saudo
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 18:56
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

A mi en concreto el sportstracker del nokia me dio 9.400 pero siempre me suele dar de mas respecto a los garmin .....


Última edición por ageitos o Dom, 16 Xan 2011, 21:37; editado 1 vez
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 19:30
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

Boas.

Pois a min gustoume a organización, o ambiente, o percorrido, a camiseta, etc, supoño que terán cousas que poidan mellorar, pero para min todo estivo correcto. En canto a distancia, simplemente sei que son +- 9250 e co meu tempo vou a calculadora de tempos que hai en distintas paxinas de correr, e sei perfectamente a media que da, se alguen quere ir a un 10.000 exacto, hai varios por ahí adiante e nas bases xa o poñen, nesta non vin nada de 10.000 homologado. En fin cada quen busca problemas donde quere.

Saudos
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 19:35
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

Mi garmin me dijo 9.230.
Mi ritmo fue de 4:10/km pero championchip me dice 3:52!! Abraiado Abraiado (que pasada... ni con conducto F....)

La carrera me encantó de todas formas, no encuentro ningún 'pero' al fin y al cabo es una popular y las distancias suelen variar con respecto al an uncio.

ageitos prueba en una pista de atletismo, por la calle de dentro te tiene que dar 400m, puedes probar a dar 10 vueltas y ver que diferencia tienes con los 4.000 metros.
franbomber

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 19:47
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

medido sobre google maps bastante estricto 9,392,pero bueno a saber, anda mas o menos en esas distancias...
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 21:05
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

montxo escribió:
guti290971 escribió:
O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo.

Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras.

O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc....

A vindeira semana toca en.......Boborás (co can )

Ola Guti

Con ese tempo e esa distancia 4'21'' o km.,

Non te trabucarias en aljuna sotonda.... pois a distancia aprox 9.250 metros era a cifra mais manexada....

Veña un saudo


o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 21:07
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

guti290971 escribió:
montxo escribió:
guti290971 escribió:
O meu gps marcou 9,620 kmts, a un ritmo de 4:31, pois levoume 42 min polo meu reloxo.

Prefiro mil veces o de hoxe, que o do ano pasado, ca confusión que houbo nas duas voltiñas derradeiras.

O mais importante,non mancarse e saudar oa colegas: Norris, Peixe, Maceda, Secaiv,Evarist, Vanefcb,Bernal,Montxo,Irdam,Taurus, Paulkoech (que gañou trofeo por ser 2º ),Dr Slump, Home de nejro, etc....

A vindeira semana toca en.......Boborás (co can )

Ola Guti

Con ese tempo e esa distancia 4'21'' o km.,

Non te trabucarias en aljuna sotonda.... pois a distancia aprox 9.250 metros era a cifra mais manexada....

Veña un saudo


Tes razón, Montxo, enganeime escribindo, pois mediume o gps 9,260 kmts.
Un saudo.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Xan 2011, 21:40
Asunto: Re: XXVIII Carreira Popular de San Xiao, Ferrol

mandacarallo escribió:
Boas.

Pois a min gustoume a organización, o ambiente, o percorrido, a camiseta, etc, supoño que terán cousas que poidan mellorar, pero para min todo estivo correcto. En canto a distancia, simplemente sei que son +- 9250 e co meu tempo vou a calculadora de tempos que hai en distintas paxinas de correr, e sei perfectamente a media que da, se alguen quere ir a un 10.000 exacto, hai varios por ahí adiante e nas bases xa o poñen, nesta non vin nada de 10.000 homologado. En fin cada quen busca problemas donde quere.

Saudos

Si a distancia e a que e... e punto, pero o comico e que os propios xuicis da Federacion (profesionales e cobran por elo), ian preguntando os propios atletas que distancia lles saira nos GPS.... ver pa creer

Con isto sigo pensando o mesmo que pensaba, os organizadores deste tipo de eventos deberian prescindir deste "malos" profesionales... e deixo este tema porque teño material dabondo pa sacarlle os colores a mais dun... Enfadado

Felicitar os organizadores e os atletas que participamos que somos os que facemos que este deporte-hobby sexa o millor vicio que temos

saudos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos