Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 9:24
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

fonvigo escribió:
Bueno, como me ha sonado la música, al final nos vermos en Ferrol, con dos.. Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar así que espero veros antes de la prueba, ya que volveré a Vigo como un cohete!!!

Fon a cabeza non para Silbar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 10:27
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

xan escribió:
fonvigo escribió:
Bueno, como me ha sonado la música, al final nos vermos en Ferrol, con dos.. Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar así que espero veros antes de la prueba, ya que volveré a Vigo como un cohete!!!

Fon a cabeza non para Silbar .

sds
Molón

non para non para!!!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 12:36
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso o final conseguimos picarte Demo . Ali nos veremos compañeiro. Eu tamen volverei a Santiago como un tiro, pois teño comida familiar.

Como ben di Xan : a cabeza non paraaaaaaaaaa Ríndose Ríndose Ríndose
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Xan 2011, 14:21
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Esto está paradiiiisimo, jesús!!. Eso significa que estamos muy atareados y no podemos explayarnos escribiendo.

A lo que iba. Domingo de encuentro con mis compañeros de equipo, jeje, foto incompleta antes de la salida, como no podía ser de otra manera, quedando a la espera de verla.

Enhorabuena a todos y a vernos a más a menudo.
Seguro que este domingo coincidiremos en Boborás.

Eso, termino que ya no me queda tiempo.. jaja Silbar Silbar
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 18 Xan 2011, 17:10
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Empiezo a pensar que no queréis que salga en la foto... Ríndose El pasado domingo, en Ferrol, fue un placer veros tan bien. Saludos, y... ¡a seguir así!

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Xan 2011, 17:47
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ferraduro escribió:
Empiezo a pensar que no queréis que salga en la foto... Ríndose El pasado domingo, en Ferrol, fue un placer veros tan bien. Saludos, y... ¡a seguir así!

Yo sospecharía!!! jaja Silbar Silbar
ex_chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/08
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Xan 2011, 23:22
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola compañeros!
Como siempre un placer coincidir algún momento con vosotros en Ferrol. Empiezo a pensar que jamás sacaremos una foto con el equipo completo.
Por cierto koala, cuéntanos qué te dijo el médico el lunes. Amputamos o no??
Sau2

elcaserondenosferatu.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2011, 12:47
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola rapaces. Pido disculpas por non escribir antes, pero o certo e que estos dias anduben liadillo.

Para min tamen foi un placer coincidir en Ferrol con outros tres Camisolas Molladas (lastima que ainda nunca coincidiramos os cinco) Triste Triste .

Ferraduro, esta claro que ti eres o que non queres salir na foto (sera que temos pouca categoria para salir o teu lado??)

Ex_chema, eu tamen penso que esa foto de equipo o completo..........bueno, eso.

En canto a miña visita o medico, pois a verdade e que foi bastante decepcionante a cousa. Despois de un ano indo a un lado e a outro, pensei que cando fixen a ecografia e me dixeron que tiña unha hernia inglinal, por fin dera co problema e ahora solo quedaba solucionalo (operar). Pois ben, resulta que chego xunto o cirujano, e este utilizando os seus metodos palpatorios dime " aqui non hai ningunha hernia". Uffffff, casi se me cae o mundo encima. Despois de facerlle unhas cuantas preguntas as cales el me contestou de unha maneira que considero non foi a mais correcta, non me quedou outra que marchar dali, sin saber realmente que me pasa. En definitiva, estou como o principio, non sei que teño ( bueno, si sei que teño dolor, pero non sei por que),e por conseguinte non sei cal e a solucion; pero o que si que sei, e que ahora vou a entrenar e a correr, hasta que rompa por algun lado, e despois tocará buscar responsables Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado .

Menudo rollo bos metin.

Bueno, pois este fin de semana si todo vai ben irei a Boboras, co cal se alguen mais vai, pois ali nos veremos.

Saludos.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2011, 13:36
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

koala36 escribió:

Bueno, pois este fin de semana si todo vai ben irei a Boboras, co cal se alguen mais vai, pois ali nos veremos.


Ola,
Pois ali nos vemos, Fon tamén vai e algún máis.

Animo Satisfecho .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2011, 14:01
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

xan escribió:
koala36 escribió:

Bueno, pois este fin de semana si todo vai ben irei a Boboras, co cal se alguen mais vai, pois ali nos veremos.


Ola,
Pois ali nos vemos, Fon tamén vai e algún máis.

Animo Satisfecho .

sds
Molón


Gracias secretario, jaja, nos veremos el domingo en Boborás!!!!!!
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2011, 15:10
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

fonvigo escribió:
Gracias secretario, jaja, nos veremos el domingo en Boborás!!!!!!

A vos viñavos mellor unha secretaria por exemplo como a de onte a noite "a loira" Ríndose , ben a min tamen Demo sorrindo .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 23 Xan 2011, 18:05
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

¡Ay Koala, Koala...! A única categoría na que os gaño de longo é na dos que teñen gañas de mexar mil veces antes da saída. Póñome tan nervoso co asunto que xa no sei que facer, e cantos máis nervos, máis ganas de mexar. Único veñades a sacar a foto mentres eu mexo (perdoade se saio de costas) Moi feliz

¿Cómo vos foi o fin de semana? Eu decidín non participar en ningunha carreira...

ferraduro.blogspot.com

Última edición por Ferraduro o Mér, 26 Xan 2011, 17:06; editado 1 vez
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Xan 2011, 12:29
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

ayyy Xan... si eu che contara...

Ferraduro, no insistas tanto el tema, que te vamos a cambiar el nick, jaja. Eso, descansa que nos veremo este domingo en Viana.

Estuvimos Koala y yo en Boborás dando el do de pecho.

Vaya frío!!!! Yo corrí como siempre, sin matarme y me alegré de que Koala tuviera buenas sensaciones y vuelva a coger velocidad.

El chocolate calentito + la bica nos sentaron de maravilla.

Resaludos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Xan 2011, 18:47
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pois si, a Boboras nos fomos Fonvigo e mais eu. Carreira moi recomendable tanto por circuito , como por atencion o corredor.
E como di Fon, a verdade e que moi contento co meu resultado, que sin ser excelente, pois dende logo tampouco foi malo. E sobre todo, moi contento ca sensacion de que iba mais rapido, e con mais forzas que de costumbre. Esta claro que para correr hai que entrenar, e con solo duas semanas de entrenamento en serio que levo, xa me vexo moito mellor (e sobre todo xa me vexo con dous kiliños menos que tamen e super importante,jeje).

Para este proximo fin de semana, ainda estou en dudas de se ir a Viana ou non. Xa vos informarei.

Saudos.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 13:49
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ola,
Ferraduro, lein no post do ano pasado da MMViana que comestes co CAR Santiago nun bo sitio recomendable, poderías pasarme a info Rezar , imos comer en Viana e de momento non teño referencias persoais so por internet.

saudos equipo

Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos