Foros ›
Autor
Mensaxe
Sirius

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/09
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 9:51
Asunto: Apología del nazismo

¿Está permitida en el foro?
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 10:00
Asunto: Re: Apología del nazismo

Claro que no. Si lees algún comentario en ese sentido no dudes en avisar que será borrado al momento.

Saludos.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 10:01
Asunto: Re: Apología del nazismo

Eu penso que non está permitida nin vai ser ben recibida.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 10:31
Asunto: Re: Apología del nazismo

Si es en referencia al comentario del triatlon, me parece que es exagerar, lo considero un comentario desafortunado pero no una apologia del nazismo, es mas creo que se refiere que en el triatlon el mejor es Jan Frodeno punto de vista que no comparto para nada pero no por ello lo voy atacar. desde mi punto de vista la apologia del nazismo es un tema muy serio que no se deberia permitir pero espero que el caso al que te refieres solo sea un malentendido.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Xul 2010, 10:51
Asunto: Re: Apología del nazismo

Sirius escribió:

A ver troll, deja de tocar las narices por el foro y da la cara un día en la quedada de los del foro, o que pasa, ¿que no quieres que veamos tu cara de amargado?

Ni la apología del nazismo ni los insultos, faltas al respeto, amenazas....
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Xul 2010, 12:59
Asunto: Re: Apología del nazismo

Boas, estou de volta do camiño de Santiago.

Sí, son admirador dos teutones

Iso causa algún problema nos hipersensibles???

Saúdos
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 22:15
Asunto: Re: Apología del nazismo

Sirius escribió:
¿Está permitida en el foro?

Non preguntes... Observa a actitude dalgúns... Guiño

Ivanno, perdoa, pero non me faigas rir... Silbar
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 22:32
Asunto: Re: Apología del nazismo

No está permitida la apología del nazismo ni del fascismo, sí la apología de las formas democráticas y de las libertades, de las libertades de opinion,de expresion,de la libertad de discrepar, de ser y pensar distinto, siempre que se haga con respeto y educacion hacia los demás.En este país tenemos que asimilar en mayor medida estos valores y a ser más tolerantes con los demás.

Friends forever
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 8:26
Asunto: Re: Apología del nazismo

Nono .
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 10:03
Asunto: Re: Apología del nazismo

sinceramente, después de que este "post" se "cerrará" en Julio no se a que viene reabrirlo ahora....ya son ganás de marear la perdíz e intentar remover viejos fantasmas del pasado

Saludos

www.jeffxavi.blogspot.com
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 11:19
Asunto: Re: Apología del nazismo

xabi escribió:
sinceramente, después de que este "post" se "cerrará" en Julio no se a que viene reabrirlo ahora....ya son ganás de marear la perdíz e intentar remover viejos fantasmas del pasado

Saludos

pues sí xabi , toda la razon ,a ver si nos damos cuenta de una vez y no le seguimos el rollo a este personaje, Rezar .
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 12:16
Asunto: Re: Apología del nazismo

Tampoco entiendo a que viene "revivir" este tema antiguo, supongo que a algunos les cuesta creer que las "heridas" curen y seamos capaces de "pasar página".

Como supongo entiende la mayoría de foreros en los foros públicos de Correr en Galicia no está permitido hablar de política, fútbol o religión por el sencillo motivo de que esto es un foro deportivo y no nos gustan los malos rollos que suelen salir en esos debates.

Si sólo por esto somos tachados de censores... pues bueno, que le vamos a hacer... Triste nuesta voluntad ha sido, es y seguirá siendo que la mayoría de participantes encuentren un lugar agradable donde compartir experiencias deportivas y nada más.

Hay cientos o miles de foros en Internet donde hablar de otros temas y largar lo que quieras (insultos incluidos) sin que nadie te diga nada... pero este no es uno de esos Parar Parar

Muchas gracias a los que entienden esto sin más y no nos amenazan con llevarmos al juzgado por coartarles "su libertad de expresión" (aunque ellos no respeten la de los demás, claro).

Jesús.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 17:56
Asunto: Re: Apología del nazismo

Admin escribió:
Tampoco entiendo a que viene "revivir" este tema antiguo, supongo que a algunos les cuesta creer que las "heridas" curen y seamos capaces de "pasar página".

Como supongo entiende la mayoría de foreros en los foros públicos de Correr en Galicia no está permitido hablar de política, fútbol o religión por el sencillo motivo de que esto es un foro deportivo y no nos gustan los malos rollos que suelen salir en esos debates.

Si sólo por esto somos tachados de censores... pues bueno, que le vamos a hacer... Triste nuesta voluntad ha sido, es y seguirá siendo que la mayoría de participantes encuentren un lugar agradable donde compartir experiencias deportivas y nada más.

Hay cientos o miles de foros en Internet donde hablar de otros temas y largar lo que quieras (insultos incluidos) sin que nadie te diga nada... pero este no es uno de esos Parar Parar

Muchas gracias a los que entienden esto sin más y no nos amenazan con llevarmos al juzgado por coartarles "su libertad de expresión" (aunque ellos no respeten la de los demás, claro).

Jesús.

Si se me permite, por alusións...

(Antes que nada. Xabi, decirche que esto non ten nada que ver contigo, senón dunha situación que creo que descoñeces (polo menos pola miña parte) e da que estás á marxe. Así pois, non é por ti).

Primeiro punto: Grazas. Grazas ao señor Administrador por contestar a un privado logo de case un mes de espera, aínda que a resposta sexa en público para ventilar ben o asunto. Logo digan que as normas poñen que esto se debe facer en privado.

Segundo. Eso de que non se permite falar de política, relixión ou futbol me imaxino que se referirá aos foros que non son Fora de Tema. Porque neste sí se fixo habitualmente, que eu sepa. Outra cousa é o xeito de facelo.

Terceiro: O de escribir 'largar lo que quieras (insultos incluidos)' parece sinalarme como autor de insultos. Invitóo a que me ensine un post meu onde fixera tal. Enlazando co mesmo, creo que é de sumo cinismo que se me acuse de non respetar a liberdade de expresión, cando son eu (e un par de foreiros mais) os que somos boicoteados ao falar de certos temas. Mesmo un activo foreiro, por todos coñecido, e que está nas antípodas do meu ser, tamén recoñeceu públicamente a existencia de tal censura e coacción. E menos mal que non son forofo do fútbol, senón me acribillan...

Cuarto, o tema do xulgado: Creo que o señor Administrador agardaba unha baixada de pantalóns deste servidor logo de que permitiu durante 2 semanas a publicación no seu foro dun insulto sen telo borrado, despois de eu telo doblemente solicitado a el e ao señor moderador do devandito subforo, con nulo resultado (ata que o falei co foreiro en cuestión, que sí solventou o asunto). Sinto telo desilusionado: non creo que este foro, por moi magnífico que poida ser (que o é nun 99% dos casos), non permita a defensa dos dereitos individuales de cadaquén, ¿ou sí?

Quinto: o de reabrir este tema terá que ver co de pasar páxina e sandar feridas, ao que estou disposto, mais que nada por hixiene mental. Pero ante a actitude dalgún, que borra todo sen ler o que se escribe, sen explicar os motivos dunha expulsión sumaria, arbitraria e indefinida (que ata os que están no cárcere saben cánto tempo de condena lles queda), creo que non hai ningunha intención pola súa parte de pasar páxina nin de sanar nada. E é esta actitude, que me recorda os tempos pretéritos de '...porque lo digo yo, cojones.', a que me fixo reabrir o fío deste tema de título 'Apología del nazismo'. E si ten que ser publicamente, sexa. Pensando

PD: Señor Killoke, considérome persoa, non persoaxe. ¿Parécelle ben? Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos