Foros ›
Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Incluirías carreiras moi duras no Circuíto?
Si
67%
67% ( 97 )
Non
32%
32% ( 47 )

Votos Totais : 144

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Dec 2011, 8:53
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

Admin, que manía tendes de cando alguén discrepa nalgún punto, "crucificalo" e porlle a cruz de "liante"

Se fas a enquisa será pra debatir, non sí? Realizar unha consulta agardando recibir tan soio palmitas na espalda carece de sentido.

Vasme permitir rebele unha conversa privada: eu o ano pasado díxen en púbrico que non entendía que puntuase Viveiro.

Coma orgañizadores apaludirei sempre o voso fantástico esforzo, pero có circuíto en marcha e xa habendo puntuado Penedos e Chandrexa coido que non é "de recibo" esta enquisa.

Se por ilo me ides levar ó "paredón", pois nada, " allo e auga" , pasarei de opinar e punto

ademais, noutros fíos xa teño expresado que millor sería pra vindeira edición que decidísedes non puntuasen as carreiras de montaña e daquela remataríamos con polémicas esteris

O que non se pode e ir moldeando o regulamento "sibilinamente" .

No foro de GMT mencioei que o sistema de puntuación era inxusto e naide me bateu, pero eiqui,ufff

unha vez mais lewmbro o meu voto: SI

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 21 Dec 2011, 9:37
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

Boas Xabi, penso que estas falando sen saber de que. O meu comentario non foi por nada do que ti escribiras, de feito ninguén dixo ca organización estivera a favor ou en contra de incluir estas probas así que malamente imos enfadarnos con alguén por expresar a súa opinión.

Pero houbo quen outra vez volveu a comentar que tomamos as decisións por "decretazo" (as que non lle benefician, claro) e iso si que me molesta. Se abrimos a enquisa e lemos todos os comentarios É porque queremos saber a opinión dos participantes, non facer o que nos veña mellor a nós.

De feito con este número de comentarios e votos xa se pode dicir que estas probas tamén serán puntuables.

Moitas gracias a todos pola vosa participación.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 21 Dec 2011, 18:07
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

De feito eu teño votado pero me abstiven de opinar no debate porque sei que para a maioría non son corredor senon organizador e que a miña opinión se tomaría dende ese punto de vista.

Mirade unha cousa; si Admin abriu este debate é porque non tiñamos un criterio definido definitivo e sabemos que estas cousas as fan grandes os participantes.

E semella que a vosa opinión está tan dividida como a nosa pero ten unha clara compoñente.

Saúde e forza para a segunda parte desta tempada, vémonos no asfalto... ou no monte Guiño

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 9:08
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

Yo creo que una de las cosas mas buenas de las carreras de montaña,de los trail,de los ultras es que verdaderos paquetes como yo pueden correr,hablar con los mejores del mundo.A mi me ha pasado hablar con Ainhoa Cortazar ,con Salvador GArcia Calvo,con Carlos Saa.Y eso pasa porque todos estan juntos en la linea de salida.Ademas son carreras menos competitivas que las de asfalto,con menos gente y el ambiente es buenisimo ¿Eso no es popular?
AMADOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/11/09
0 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Dec 2011, 16:19
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

Buena tardes.
Te deseo que pases unas felices fiestas navideñas y un prospero año nuevo, con tu familia y seres mas queridos
youtu.be/5HiPT_Gynkc
Humberto

Novo foreiro
Novo foreiro
26/12/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Dec 2011, 11:14
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

Un saludo y felices fiestas a todos.
El calendario tiene que tener a mi gusto un poco de todo y que cada quien elija lo que le apetezca que por suerte tenemos bastante para elegir.
La mayoría de las carreras no son duras sino que uno las hace duras porque siempre queremos un poquito mas, nos vemos el año que viene
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 25 Dec 2011, 23:10
Asunto: Re: Incluir ou non carreiras moi duras no Circuíto

Animaladas NON!!!! Nono





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos