Foros ›
Autor
Mensaxe
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 14:40
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

surfiboy escribió:
ayi estare!

Voy a ir porque mi última tirada la semana antes de Coruña es de 15 km. y esta carrera me viene al pelo. Pero no iré al 100%.

Seré de la partida! Bailar
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Mensaxes
Salceda de Caselas
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 16:31
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Alguien sabe el.recorrido de esya prueba? Que se será una extra llana?
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 16:36
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Hay un perfil en wikiloc, que no se si será el correcto: es.wikiloc.com/wikiloc...?id=118432

Que alguien que la conozca confirme, porfa.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 18:20
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

A Carreira de Pascua é practicamente chanciña,pero ten tres repechos que tiran do peito un pouco. Guiño
Así que con calma e boa letra!!!! Sorriso
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 18:33
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

lestrove escribió:
A Carreira de Pascua é practicamente chanciña,pero ten tres repechos que tiran do peito un pouco. Guiño
Así que con calma e boa letra!!!! Sorriso

También, quien no conozca el recorrido, cuando se regresa hacia Padrón, ves la población cercana, piensas en la meta y... hay que desviarse en perpendicular para pasar por ese túnel tan estrecho y volver a coger la carretera Muerto

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 18:56
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

bueno,aqui un que se apunta a correr en pascua.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 19:31
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

CesGti escribió:
bueno,aqui un que se apunta a correr en pascua.

Ti ultimamente tampouco perdes tirada!!!! Moi feliz
Escribanov

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 22:38
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Ben, supoño que este comentario non servirá de nada pero penso que paga a pena intentar conseguir o contrario.
Dende que volvín correr, despois dun tempo, unha das ilusións que teño é a de poder constatar o acabado que estou, comparando os meus tempos actuais cos pretéritos.
Ata o de agora, comprobo con frustración que a meirande parte das carreiras populares que frecuentaba cambiaron o seu percorrido: Santiago, Lugo, Ourense, Brión... A ver se algún dos históricos de Padrón -non vou dar nomes por ser innecesario- me pode confirmar que o percorrido desta edición é o mesmo cá do 94 (século XX). Aínda así tería o problema de que non estou seguro do tempo que fixen (antes lembrábame de tódolos tempos que facía, cos seus segundos, e incluso centésimas, no seu caso, pero os anos non perdoan). Alguén sabe -vólvome remitir ás vellas glorias- se nas carreiras de antes e, en concreto, nesta proba, se facían clasificacións por tempos e se esas clasificacións se conservan nalgún arquivo da historia da carreira?
Doulles, de antemán, a razón a todos aqueles que pensen que a miña pretensión é unha chorrada. Xa sei que, máis ou menos, comparando distancias e demáis podo ter referencias aproximadas, pero o que me fai ilusión é enfrentarme a min mesmo, polos mesmos camiños, coas mesmas pernas, con 18 anos máis, e a ver que pasa.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 22:48
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Pois a min paréceme normal o que pretendes, porque creo quetodos o facemos un pouco; eu non son o mesmo de hai 3 anos; pero cada vez que vou a unha carreira que ten un circuito similar pois comparo o que facía e o que fago para ver como estou e o que podo mellorar.

Eu chamaría ó Concello para obter esa información. En championchip terás os rsultados das edicións que cronometraron nos últimos anos (ver resultados).

O resto o Concello é a mellor fonte.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Mar 2012, 23:58
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Escrivanov pidelle peras o olmo!!! Guiño
Eso si fixeras como min,anotar todas as carreiras nunha libreta.....data,kilometros,participantes,ganador,posto,tempo,anecdotas,etc. Satisfecho
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5646 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mar 2012, 7:03
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Hola Escrivanov! bueno, lamento decirte q el recorrido actual no es el del 94, desde q hicieron la nueva variante q va desde Rois hasta la rotonda del Scala era inviable q la carrera pasara por allí, al ser una carrera de ida y vuelta, como ya te digo, era inviable ese corte tan prolongado del tráfico, q llevaría a cruzar de lado a lado la carretera. Antes la carrera la organizaba la Comisión de Fiestas de Pascua, en concreto una persona muy conocida en Padrón, pero llegó el momento de su merecida retirada y hace unos 7 u 8 años pasó a organizarla el Departamento de Deportes del Ayuntamiento, donde por entonces trabajaba yo, q fui el responsable de ese cambio de recorrido y dar ese pequeño rodeo por el puente pequeño q comenta Bernal, pasando de ser una carrera de 11,2 km a 13,3 km. Ya os digo, q miré todas las posibilidades y era la única opción de respetar el anterior recorrido todo lo posible. Así ahora puede decirse q el recorrido se mantiene, pero con esos 2 kms y pico a mayores de rodeo, por lo que los tiempos no valdrán de mucho, o no tanto como quisieras. De todas formas y como te veo interesado, preguntaré por esos archivos de clasificaciones.
En otro orden de cosas, esa libreta de Lestrove, debe valer mucho dinero... Ríndose Guiño
Animo y a participar en esta histórica carrera!!!
Escribanov

Novo foreiro
Novo foreiro
24/01/12
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2012, 0:02
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Empezo pola última resposta:
yomismo, así da gusto, dasme toda a información que precisaba apenas nuns minutos. Deséxoche a mesma rapidez nas túas próximas carreiras. Agora, se me consigues os tempos da edición do 94 xa sería o máis. Se a memoria non me falla, o gañador fora Jesús Becerra; eu quedara de cuarto, creo.
Estou pensando que non sería mala idea -ou si- tratar de recuperar, na medida do posible, as antigas clasificacións das nosas queridas carreiras populares e publicalas nalgún sitio. Isto suporía a suma de moitos esforzos individuais que non sei se levaría a algunha parte porque descoñezo o xeito de proceder dos organizadores da era prechip. De tódolos xeitos: alguén se anima a abrir fío? A min dame vergoña, que son novo.
Iso si, Lestrove, esta iniciativa suporía, sen dúbida, a depreciación desa mítica libreta -ou libretas, intúo- onde gardas, ata o de agora, a máis exclusiva información. Tes razón, agora xa apunto todo o que fago; antes era novo e tiña a cabeza loca (isto é moi do teu estilo).
derek, xa ves que rápido conseguín enchufe para que me fagan o traballo sucio (grazas, yomismo) no concello. Iso que dis de que hai tres anos non eras o mesmo lembroume á única desas teorías que tratan de demostrar a existencia da alma que non conseguín olvidar. Viña a dicir algo así como que o corpo, cada pouco tempo, se rexenera por completo e, sen embargo, non deixamos de ser a mesma persoa, e isto é porque temos a mesma alma, que non se perde aínda que o corpo mude. Non sei se a ti che pasa o mesmo, pero eu ben vexo que o meu corpo xa non é o de antes, e, aínda así, incluso nos anos que non podía correr, conservei sempre esa alma de corredor que, supoño, todos nós, dun xeito ou doutro, sentimos dentro.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5646 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2012, 12:55
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

Hola Escribanov, de momento no me crucé a esa persona por la calle q era la que llevaba la organización de esta carrera de Pascua en la era "pre-chip", y el móvil lo tiene "out", pero no t precocupes q pronto t diré algo. Además el Lunes estaré toda la mañana por las dependencias de deportes del Ayuntamiento, echando una mano en los últimos detalles de la organización de la carrera, y trataré de indagar en esa información.
Mientras no dejes de entrenar para acercarte a las referencias de hace 18 años, si quedaste 4º serías un buen galgo.
Saludos.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2012, 13:47
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

lestrove escribió:
Escrivanov pidelle peras o olmo!!! Guiño
Eso si fixeras como min,anotar todas as carreiras nunha libreta.....data,kilometros,participantes,ganador,posto,tempo,anecdotas,etc. Satisfecho

meu,aqui xa todos sabemos que tie eres home de libreta.

ultimamente de demasiada libreta xa,jajaj.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 31 Mar 2012, 16:21
Asunto: Re: Carrera de Pascua de Padrón 2012

CesGti escribió:
lestrove escribió:
Escrivanov pidelle peras o olmo!!! Guiño
Eso si fixeras como min,anotar todas as carreiras nunha libreta.....data,kilometros,participantes,ganador,posto,tempo,anecdotas,etc. Satisfecho

meu,aqui xa todos sabemos que tie eres home de libreta.

ultimamente de demasiada libreta xa,jajaj.

Ja,ja,ja!!!.Pero non te creas que vale calquera para ajuantar a libreta,non. Nono Hai que ter o seu correspondiente Master. Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos