Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Forum Index / Kedadas e grupos
Reply to topic

Author

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Posts
Sada,A Coruña
Reply with quote Post Tue, 09 Jan 2007, 0:49
Post subject:

Makoki escribió:
Yo con cava y mujeres no entreno. Me pasa como a Dinio: me confunde la noche Twisted Evil

Makoki,el cava es para después del entreno,las mujeres para compartir km,y lo más importante.....¡el entreno es día!,así que no vas a equivocarte Wink Razz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Posts
Gondomar
Reply with quote Post Wed, 10 Jan 2007, 15:02
Post subject:

Por certo, e xa que algúns do CARMA non vamos a estar por Vigo ¿alguén vai manter a continuidade este fin de semana?... digoo máis que nada por Charly que non ven a O Pino e por Aguita que xa está mellor e voltou aos entrenamentos... deixo ahí a pregunta... por preguntar ¿eh? Cool Cool Cool Cool Senón, vémonos máis adiante. ¡¡¡Que a cousa non decaia!!! que ahí veñen os paragüeiros e afiadores a dar caña Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Posts
Khenesfera
Reply with quote Post Wed, 10 Jan 2007, 15:17
Post subject:

Este fin de semana estaré por Cambre. Lo siento Embarassed Seguramente haré un rodaje largo y pastelero entre mi casa y Santa Cruz.

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Posts
Gondomar
Reply with quote Post Wed, 10 Jan 2007, 15:45
Post subject:

Contigo, meu querido amigo, xa non contaba... por iso non te nomeei, ainda que tamén eres membro honorífico e socio fundador do CARMA Wink Wink
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Posts
Rascandola a base de bien
Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 7:54
Post subject:

banderas escribió:
Por certo, e xa que algúns do CARMA non vamos a estar por Vigo ¿alguén vai manter a continuidade este fin de semana?... digoo máis que nada por Charly que non ven a O Pino e por Aguita que xa está mellor e voltou aos entrenamentos... deixo ahí a pregunta... por preguntar ¿eh? Cool Cool Cool Cool Senón, vémonos máis adiante. ¡¡¡Que a cousa non decaia!!! que ahí veñen os paragüeiros e afiadores a dar caña Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

En principio el Carma sigue adelante aunque sea solo con mi presencia testimonial Crying or Very sad ,yo seguire saliendo de alcampo a las 10h00 si alguien se apunta que me avise ,supongo que en esta salida rondare los 20km Very Happy e ire por la autovia esta vez.

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Posts
Gondomar
Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 10:14
Post subject:

¡¡¡¡Cara**o Charly!!!! Ben se ve que estás a preparar en serio o MAPOMA... igualiño que Makoki que estaba o martes en Castrelos dándolle duramente ás costas... ¡¡cómo chorreaba o home!!... eu espero poder asistir ó CARMA do día 21. En principio non teño pensado facer a Media de Viana ... ¿Manuela Machado?... pois esa ... ainda que o estou valorando como preparación para a Vig-Bay. ¿Qué me recomendas?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Posts
Khenesfera
Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 10:37
Post subject:

Me parece un poco absurdo hacer una media para preparar otra media Shocked Shocked . Creo que te apetece hacerla y que estás buscando una excusa Wink . Está bieeeeen. Laughing Cambio mi argumento:
Banderas, es una idea c*j****a !!! Very Happy La Media Maratón Manuela Machado es lo mejor que puedes hacer para preparar la Vig-Bay. Very Happy Ánimo que la disfrutarás mucho Very Happy . Ya hay muchos foreros anotados y lo vas a pasar muy bien Very Happy Very Happy Very Happy

Nos leemos Wink

CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Posts
Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 11:08
Post subject:

banderas escribió:
¡¡¡¡Cara**o Charly!!!! Ben se ve que estás a preparar en serio o MAPOMA... igualiño que Makoki que estaba o martes en Castrelos dándolle duramente ás costas... ¡¡cómo chorreaba o home!!... eu espero poder asistir ó CARMA do día 21. En principio non teño pensado facer a Media de Viana ... ¿Manuela Machado?... pois esa ... ainda que o estou valorando como preparación para a Vig-Bay. ¿Qué me recomendas?

Si te apetece adelante lo pasaras bien seguro,yo prefiero no hacerla y centrarme bien en la preparacion Vig-Bay Mapoma ya que me conozco y aunque todos decimos que lo hacemos como un rodaje largo al final nos calentamos y pasa lo que pasa ... Rolling Eyes

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Posts
Gondomar
Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 11:23
Post subject:

khene escribió:
Me parece un poco absurdo hacer una media para preparar otra media Shocked Shocked . Creo que te apetece hacerla y que estás buscando una excusa Wink . Está bieeeeen. Laughing Cambio mi argumento:
Banderas, es una idea c*j****a !!! Very Happy La Media Maratón Manuela Machado es lo mejor que puedes hacer para preparar la Vig-Bay. Very Happy Ánimo que la disfrutarás mucho Very Happy . Ya hay muchos foreros anotados y lo vas a pasar muy bien Very Happy Very Happy Very Happy

Nos leemos Wink

¿Cómo me coñeces, meu?... realmente estou buscando unha desculpa para ir a Viana a tomar "Bacalhau á braz" e meterme un bó "vinho verde" entre peito e lombo Twisted Evil Twisted Evil ... non é así... realmente, e despois do rodaxe de 17500 metros da inauguración do CARMA, pasar á unha media maratón tampouco é tanta diferencia... en distancia... (xa sei que son algo máis de 4 kms. ) ... a principal diferencia que eu lle vexo é a actitude diante da carreira... a de Viana sería para facela a ritmo de pachanga-rodaxe e máis que nada por ver o ambiente, e a Vig-Bay sería unha carreira para facer "marca" ou cando menos acadar un obxectivo en tempo... ¿pillas a "subtil" diferencia?... en calquera caso penso que ó final non me vou animar á Manuela Machado....¡¡¡¡OOOOOOOHH!!!! Cool Cool Cool Cool porque podo ir pola autovía ata Baiona ao mesmo ritmo, coas maravillosas vistas á Ria de Vigo e quedar alí coa muller e os nenos a comer un bacalhau á braz e darme un baño invernal na praia de Santa Marta Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil pero, iso sí, sen o ambiente dunha carreira Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Editando editando:

Visto o comentario de Charly deduzo que non vai ir a Viana, así que o 21 seguramente haxa nova edición do CARMA... Beeeeennn!!! Charly vai preparando o percorrido do 21 que ahí estarei... descartado Viana... repito ¡¡¡OOOOOOOOHH!!!!!! Cool Cool Cool Cool

Last edited by banderas on Thu, 11 Jan 2007, 11:26; edited 1 time in total
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Posts

Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 11:25
Post subject:

CHARLY escribió:

Si te apetece adelante lo pasaras bien seguro,yo prefiero no hacerla y centrarme bien en la preparacion Vig-Bay Mapoma ya que me conozco y aunque todos decimos que lo hacemos como un rodaje largo al final nos calentamos y pasa lo que pasa ... Rolling Eyes

No sabía que te habías cambiado de acera Twisted Evil
Mira que no ir a Viana... Aunque no resistas la tentación de darle caña, siempre estás a tiempo de recuperarte para Vigo y Madrid. Es más, yo creo que es un test coj*****. y es una carrera sensacional.
En fin, cada uno es como es Mr. Green

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Posts
Avda. Aeropuerto, vigo
Reply with quote Post Thu, 11 Jan 2007, 19:42
Post subject:

Saludos Charly, te pase un privado, espero poder acompañarte y que el CARMA no decaiga.
Me hubiese gustado ir a O Pino , pero no puede ser, asi que nos vemos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Posts
Reply with quote Post Fri, 12 Jan 2007, 8:11
Post subject:

Aguita escribió:
Saludos Charly, te pase un privado, espero poder acompañarte y que el CARMA no decaiga.
Me hubiese gustado ir a O Pino , pero no puede ser, asi que nos vemos.

Ya te he mandado un privado Aguita ,en principio quedamos a las 10h00 como es costumbre .

pd: A Tette decirle que ni siquiera me voy a dignarme en contestarle a alguien que vende sus regalos de reyes Rolling Eyes

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Posts
Gondomar
Reply with quote Post Fri, 12 Jan 2007, 9:30
Post subject:

uy! uy! uy! Haxa paz... que non é cuestión de escomenzar así o ano novo Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil e que reine o amor fraternal universal no CARMA e achegados Cool Cool Cool Cool (menudo discurso hippy me saíu Embarassed )

Por certo, que teñades boa rodaxe vos os dous Charly e Aguita... xa comentaredes qué tal o percorrido. Vémonos nunha semana. Laughing Laughing Laughing
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Posts

Reply with quote Post Fri, 12 Jan 2007, 9:39
Post subject:

CHARLY escribió:

pd: A Tette decirle que ni siquiera me voy a dignarme en contestarle a alguien que vende sus regalos de reyes Rolling Eyes

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Posts
Gondomar
Reply with quote Post Fri, 12 Jan 2007, 9:57
Post subject:

banderas escribió:
uy! uy! uy! Haxa paz... que non é cuestión de escomenzar así o ano novo Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil e que reine o amor fraternal universal no CARMA e achegados Cool Cool Cool Cool (menudo discurso hippy me saíu Embarassed )

Por certo, que teñades boa rodaxe vos os dous Charly e Aguita... xa comentaredes qué tal o percorrido. Vémonos nunha semana. Laughing Laughing Laughing

¿Qué pasa? Vou ter que repetir a mensaxe anterior ¿ou qué?... os piques hai que dirimilos noutro lugar e doutro xeito... así que vos cito máis ou menos unha frase que colgara alguén do foro: "¡¡¡Eso no me lo dices en la calle!!!" correndo, supoño. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum