Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 23:49
Asunto:

Makoki escribió:
Yo con cava y mujeres no entreno. Me pasa como a Dinio: me confunde la noche Demo sorrindo

Makoki,el cava es para después del entreno,las mujeres para compartir km,y lo más importante.....¡el entreno es día!,así que no vas a equivocarte Guiño Razz
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 14:02
Asunto:

Por certo, e xa que algúns do CARMA non vamos a estar por Vigo ¿alguén vai manter a continuidade este fin de semana?... digoo máis que nada por Charly que non ven a O Pino e por Aguita que xa está mellor e voltou aos entrenamentos... deixo ahí a pregunta... por preguntar ¿eh? Molón Molón Molón Molón Senón, vémonos máis adiante. ¡¡¡Que a cousa non decaia!!! que ahí veñen os paragüeiros e afiadores a dar caña Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 14:17
Asunto:

Este fin de semana estaré por Cambre. Lo siento Avergoñado Seguramente haré un rodaje largo y pastelero entre mi casa y Santa Cruz.


banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 14:45
Asunto:

Contigo, meu querido amigo, xa non contaba... por iso non te nomeei, ainda que tamén eres membro honorífico e socio fundador do CARMA Guiño Guiño
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 6:54
Asunto:

banderas escribió:
Por certo, e xa que algúns do CARMA non vamos a estar por Vigo ¿alguén vai manter a continuidade este fin de semana?... digoo máis que nada por Charly que non ven a O Pino e por Aguita que xa está mellor e voltou aos entrenamentos... deixo ahí a pregunta... por preguntar ¿eh? Molón Molón Molón Molón Senón, vémonos máis adiante. ¡¡¡Que a cousa non decaia!!! que ahí veñen os paragüeiros e afiadores a dar caña Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo

En principio el Carma sigue adelante aunque sea solo con mi presencia testimonial Chorando ,yo seguire saliendo de alcampo a las 10h00 si alguien se apunta que me avise ,supongo que en esta salida rondare los 20km Moi feliz e ire por la autovia esta vez.

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 9:14
Asunto:

¡¡¡¡Cara**o Charly!!!! Ben se ve que estás a preparar en serio o MAPOMA... igualiño que Makoki que estaba o martes en Castrelos dándolle duramente ás costas... ¡¡cómo chorreaba o home!!... eu espero poder asistir ó CARMA do día 21. En principio non teño pensado facer a Media de Viana ... ¿Manuela Machado?... pois esa ... ainda que o estou valorando como preparación para a Vig-Bay. ¿Qué me recomendas?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 9:37
Asunto:

Me parece un poco absurdo hacer una media para preparar otra media Abraiado Abraiado . Creo que te apetece hacerla y que estás buscando una excusa Guiño . Está bieeeeen. Ríndose Cambio mi argumento:
Banderas, es una idea c*j****a !!! Moi feliz La Media Maratón Manuela Machado es lo mejor que puedes hacer para preparar la Vig-Bay. Moi feliz Ánimo que la disfrutarás mucho Moi feliz . Ya hay muchos foreros anotados y lo vas a pasar muy bien Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Nos leemos Guiño


CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 10:08
Asunto:

banderas escribió:
¡¡¡¡Cara**o Charly!!!! Ben se ve que estás a preparar en serio o MAPOMA... igualiño que Makoki que estaba o martes en Castrelos dándolle duramente ás costas... ¡¡cómo chorreaba o home!!... eu espero poder asistir ó CARMA do día 21. En principio non teño pensado facer a Media de Viana ... ¿Manuela Machado?... pois esa ... ainda que o estou valorando como preparación para a Vig-Bay. ¿Qué me recomendas?

Si te apetece adelante lo pasaras bien seguro,yo prefiero no hacerla y centrarme bien en la preparacion Vig-Bay Mapoma ya que me conozco y aunque todos decimos que lo hacemos como un rodaje largo al final nos calentamos y pasa lo que pasa ... Disimulando

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 10:23
Asunto:

khene escribió:
Me parece un poco absurdo hacer una media para preparar otra media Abraiado Abraiado . Creo que te apetece hacerla y que estás buscando una excusa Guiño . Está bieeeeen. Ríndose Cambio mi argumento:
Banderas, es una idea c*j****a !!! Moi feliz La Media Maratón Manuela Machado es lo mejor que puedes hacer para preparar la Vig-Bay. Moi feliz Ánimo que la disfrutarás mucho Moi feliz . Ya hay muchos foreros anotados y lo vas a pasar muy bien Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Nos leemos Guiño

¿Cómo me coñeces, meu?... realmente estou buscando unha desculpa para ir a Viana a tomar "Bacalhau á braz" e meterme un bó "vinho verde" entre peito e lombo Demo sorrindo Demo sorrindo ... non é así... realmente, e despois do rodaxe de 17500 metros da inauguración do CARMA, pasar á unha media maratón tampouco é tanta diferencia... en distancia... (xa sei que son algo máis de 4 kms. ) ... a principal diferencia que eu lle vexo é a actitude diante da carreira... a de Viana sería para facela a ritmo de pachanga-rodaxe e máis que nada por ver o ambiente, e a Vig-Bay sería unha carreira para facer "marca" ou cando menos acadar un obxectivo en tempo... ¿pillas a "subtil" diferencia?... en calquera caso penso que ó final non me vou animar á Manuela Machado....¡¡¡¡OOOOOOOHH!!!! Molón Molón Molón Molón porque podo ir pola autovía ata Baiona ao mesmo ritmo, coas maravillosas vistas á Ria de Vigo e quedar alí coa muller e os nenos a comer un bacalhau á braz e darme un baño invernal na praia de Santa Marta Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo pero, iso sí, sen o ambiente dunha carreira Chorando Chorando Chorando

Editando editando:

Visto o comentario de Charly deduzo que non vai ir a Viana, así que o 21 seguramente haxa nova edición do CARMA... Beeeeennn!!! Charly vai preparando o percorrido do 21 que ahí estarei... descartado Viana... repito ¡¡¡OOOOOOOOHH!!!!!! Molón Molón Molón Molón


Última edición por banderas o Xov, 11 Xan 2007, 10:26; editado 1 vez
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 10:25
Asunto:

CHARLY escribió:


Si te apetece adelante lo pasaras bien seguro,yo prefiero no hacerla y centrarme bien en la preparacion Vig-Bay Mapoma ya que me conozco y aunque todos decimos que lo hacemos como un rodaje largo al final nos calentamos y pasa lo que pasa ... Disimulando

No sabía que te habías cambiado de acera Demo sorrindo
Mira que no ir a Viana... Aunque no resistas la tentación de darle caña, siempre estás a tiempo de recuperarte para Vigo y Madrid. Es más, yo creo que es un test coj*****. y es una carrera sensacional.
En fin, cada uno es como es Mr. Green

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 18:42
Asunto:

Saludos Charly, te pase un privado, espero poder acompañarte y que el CARMA no decaiga.
Me hubiese gustado ir a O Pino , pero no puede ser, asi que nos vemos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 7:11
Asunto:

Aguita escribió:
Saludos Charly, te pase un privado, espero poder acompañarte y que el CARMA no decaiga.
Me hubiese gustado ir a O Pino , pero no puede ser, asi que nos vemos.

Ya te he mandado un privado Aguita ,en principio quedamos a las 10h00 como es costumbre .



pd: A Tette decirle que ni siquiera me voy a dignarme en contestarle a alguien que vende sus regalos de reyes Disimulando

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 8:30
Asunto:

uy! uy! uy! Haxa paz... que non é cuestión de escomenzar así o ano novo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo e que reine o amor fraternal universal no CARMA e achegados Molón Molón Molón Molón (menudo discurso hippy me saíu Avergoñado )

Por certo, que teñades boa rodaxe vos os dous Charly e Aguita... xa comentaredes qué tal o percorrido. Vémonos nunha semana. Ríndose Ríndose Ríndose
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 8:39
Asunto:

CHARLY escribió:

pd: A Tette decirle que ni siquiera me voy a dignarme en contestarle a alguien que vende sus regalos de reyes Disimulando


Demo Demo Demo

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 8:57
Asunto:

banderas escribió:
uy! uy! uy! Haxa paz... que non é cuestión de escomenzar así o ano novo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo e que reine o amor fraternal universal no CARMA e achegados Molón Molón Molón Molón (menudo discurso hippy me saíu Avergoñado )

Por certo, que teñades boa rodaxe vos os dous Charly e Aguita... xa comentaredes qué tal o percorrido. Vémonos nunha semana. Ríndose Ríndose Ríndose

¿Qué pasa? Vou ter que repetir a mensaxe anterior ¿ou qué?... os piques hai que dirimilos noutro lugar e doutro xeito... así que vos cito máis ou menos unha frase que colgara alguén do foro: "¡¡¡Eso no me lo dices en la calle!!!" correndo, supoño. Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos