Foros ›
Autor
Mensaxe
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 21:41
Asunto: Re: eso si que é deporte

Sin palabras. Esto si es querer y amar el deporte. Toda mi admiración para ese chaval y ojalá le llegue esa bici que tan generosamente le regala montxo.
Saludos!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 7:20
Asunto: Re: eso si que é deporte

vaia por diante que NON busco crear polémica (venda antes da ferida).

onte vin este fío, e lin nel a "admiración" que mostrades por esta persona e destacades que esto "si que é deporte".

eu mostro o meu respeto por el e a súa forma de practicar a carreira a pe. Hats off!! Chapó!

pero... admiración? qué feito ou conducta debe ser admirada? Porque digo eu que se case non o coñecedes dificilmente podedes admirar a persona e como moito darédeslle mérito ao feito de dedicar gran parte da súa enerxía vital ao feito de desplazarse de carreira a carreira e sobrevivir de xeito moi económico. Se de admirar se trata, eu creo que é máis admirable ese grupo de personas que cada semana termina unha carreira dentro dos dez últimos pero mostrando sempre un espíritu alegre, deportivo e orgullo pola superación personal. Sen dúbida hai que ter forza de vontade, porque a gran maioría respetámolos porque sabemos e coñecemos o que significa o seu esforzo, pero desde fora non sempre son vistos así.

recoñezo que podo padecer certa tara que me fai difícil sentir admiración, e menos por cousas triviais como "correr". Non "admiro" nin a Iniesta, así que mira como será a cousa Avergonzado Quizáis polo coñecemento empirico de que tod@s temos claros e oscuros na nosa conducta e hai feitos dignos de admiración, pero moi poucas personas. Na miña opinión.

Repito, respeto moito a esa persona, pero no entendo o tono do fío. Pareceme máis destacado o feito de que montxo altruistamente lle consiga unha bicleta.

Non escribín nada onte, e case non o fago hoxe, pois ante as vosas mensaxes creo que estou "quedando mal", un pouco "insensible", e o peor é que igoal tedes razón. Pero moléstame moito (pero moito) a banalización das palabras e os conceptos que tentan expresar.
Resumindo: para min "admirar" é unha palabra que lle vai grande ao caso.

-- Chámame "ghose"
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 8:10
Asunto: Re: eso si que é deporte

Yo dije hace días en este filo que es fácil en la vida ser pobre y lo repito, hace años yo era muy pobre y no tenía nada de nada, ni una bicicleta y he luchado muchísimo trabajando como un cabrón 20 horas diarias para ganar resperto, fuerza, admiración en mi trabajo...podía conformarme con nada o menos que nada, pero no soy así...admiro a Bill Gates, a Warren Buffet, CarlosSlim, Amancio Ortega, hay que respetar estas opiniones, no puedo admirar a este chabal...pero lo respeto hasta donde soy capaz, saludo

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 8:59
Asunto: Re: eso si que é deporte

graçias polos animos, sodes os que o fan posible. Menos mal que me trouxeron de ponferrada, porque preguntei á organización, pero non sabian de buses especiales.
tamén me axudaron un preparador físico do clube as gandaras na carreira de ferreira de Pantón, cando volvía cara lugo poco despois de monforte.
E un veciño daqui de lugo que ten un bar na avenida da coruña, enfronte do mercasofa tamen me trouxo de volta da carreira de monte que houbo este ano en Arteixo. Con este veterán e outro de Xinzo de Limia ( Ourense ) participamos o ano pasado na maratón do miño, na modalidade de relevos.
E os rapaçes de Boi Morto, xa me ofreceran axuda na volta da cerreira dos pescadores na Pontenova, e foron os que me trouxeron da media de Ponferrada.
Tamén moitas garzas as persoas que nos fan fotos, e as que estan nas masas façendo posible todas as competición nas que participades, que son unha maravilla, e merecen a pena disfrutalas ainda que rematemos nas ultimas, a lembranza a quedar en tod@s as veciñ@s que nos viron
pablocrojo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/01/11
22 Carreiras
436 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 10:04
Asunto: Re: eso si que é deporte

Chacal escribió:
Yo dije hace días en este filo que es fácil en la vida ser pobre y lo repito, hace años yo era muy pobre y no tenía nada de nada, ni una bicicleta y he luchado muchísimo trabajando como un cabrón 20 horas diarias para ganar resperto, fuerza, admiración en mi trabajo...podía conformarme con nada o menos que nada, pero no soy así...admiro a Bill Gates, a Warren Buffet, CarlosSlim, Amancio Ortega, hay que respetar estas opiniones, no puedo admirar a este chabal...pero lo respeto hasta donde soy capaz, saludo

Vaites, é que non o podo creer...."lo fácil en la vida es ser pobre" Abraiado ... en fin, sen comentarios
Bueno si, un. Non sabía que Carmen Lomana escribira no foro.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1573 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 11:59
Asunto: Re: eso si que é deporte

O que está claro é que non poucos correlegas o están a pasar mal por culpa desta crise económica na que nos meteron. Creo que nestes momentos hai que ser solidarios cos que o peor o están a pasar. Oxalá todas estas cousas non sucederan xamáis nun país que tras anos de derrochar cartos e enriquecerse (algúns) agora loita por non caerse do euro cunha política de recortes onde os máis perxudicados continúan a ser os de sempre.. Saúdos.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 12:32
Asunto: Re: eso si que é deporte

xa sei que a censura eliminará algún comentario,como este, pero eu admiro moito mais a xafu que a Chacal, Amancio Ortega, Gates, etc.
Nunca sería amigo dunha persoa ambiciosa e narcisista, pero si dunha humilde e que se esforza contra as dificultades da vida.

Non é todo competitividade na vida, e as veces temos que relaxarnos para contemplar a paisaxe.

parabéns para Montxo pola iniciativa, e a Xafu por presentarse no foro, e a ver se compartimos kilómetros en breve.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 14:58
Asunto: Re: eso si que é deporte

*** Editado por Admin por salirse del tema ***


Última edición por Chacal o Sáb, 28 Xul 2012, 4:38; editado 1 vez
kikito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/03/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 15:07
Asunto: Re: eso si que é deporte

ya lo puse alguna vez en otro hilo, yo admiro a chacal ya que es un tio que trabaja en la bbc(bodas bautizos y comuniones, ya hay que ser masoca como para llevar a un personaje de estas caracteristicas), es un maratoniano que ha bajado de las 2 h en maraton lo que pasa es que ese dia habia norte y no le validaron el record, es muy humilde, en fin gracias chacal por escribir en este foro ya que gracias a ti ya no me tengo que tragar los capitulos repetidos de la que se avecina

de todos modos chacal, espero no verte algun dia tirado en una plaza lleno de mugre y tocando la gaita

un fenomeno jajaja
veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 15:21
Asunto: Re: eso si que é deporte

autoretirado por que se sale del tema


Última edición por veterano o Lun, 30 Xul 2012, 20:27; editado 1 vez
KLVO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/03/10
0 Carreiras
165 Mensaxes
MEIS
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 15:51
Asunto: Re: eso si que é deporte

Es increible como le gusta el follon a algun forero.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 17:37
Asunto: Re: eso si que é deporte

como o admin vai borrar todo , da igual o que se poña aqui.

Chacal, ti queres ser protagonista dun post que non te corresponde, pois o heroe non es ti, por mais que te pese, senon un rapaz que non pide nada nen saca peito fachendoso.

Pd: te coñecin nunha boda, pero eu era o único que non estaba bébedo, e dou fe que a túa execución de violín non foi apreciada polo resto dos convidados que cantaban o "ondiñas veñen e van.. "
A ti dábache igual a pouca cultura musical do público, pois levache os cartiños para casiña.
Serei gordo e calvo , pero o de feo e gafotas nada, e xa me gustaría verte a ti no meu chollo dende hai case 20 anos, meténdolle o brazo polo cú a unha vaca ata o codo para inseminala. ¿ que , farialo ti ?

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Kenia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/12/11
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 19:58
Asunto: Re: eso si que é deporte

retirado por autor para no dar publicidad ni alimento a quien no es protagonista del hilo


Última edición por Kenia o Lun, 30 Xul 2012, 20:30; editado 1 vez
Figurín

Novo foreiro
Novo foreiro
18/12/11
1001 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 20:45
Asunto: Re: eso si que é deporte

Bonita historia, humanidad, sencillez y pasión.Todo envuelto en un halo de sencillez.Esta historia la coje un director americano y hace una película de ella.A mi me ha hecho hasta ilusión saber de esta persona, y me ha hecho más ilusión aún que sus semejantes, personas que hacen un alto y se fijan en estos detalles, han dado a esta persona un mimo, un cariño.Seguro que será un día especial para él.Alguien que vive así merece que se le conozca.Lo que haya detrás de esa forma de vida, no quita lo esencial, que es una historia llena de humanidad, una dura realidad, de alguien que hace del deporte su ilusión de vida.Por mi parte será un placer compartir alguna carrera con este "peregrino" del deporte.Felicidades a los que habeis reparado en él.Y no voy a dar protagonismo a nadie más.El protagonista es esta persona con su bohemia historia y su peregrinar por el deporte.
rafilla

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/12
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 8:39
Asunto: Re: eso si que é deporte

retirado para respetar la historia original y no dar cancha a otras situaciones


Última edición por rafilla o Lun, 30 Xul 2012, 20:32; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos