Foros ›
preguntas sobre el triatlon de un novato
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
correcaminas

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/10
86 Carreiras
29 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 20:14
Asunto: preguntas sobre el triatlon de un novato

Boas, estou pensando en preparar algun triatlon, pero o certo e que teño moitas dudas, por exemplo , sempre hai q nadar con neopreno?, e necesario usar o mono que levan os triatletas? supoño que a roupa que levas devaixo do neopreno mollarase e despois seguir competindo con esa roupa mollada e unha molestia, hai algunha maneira que fagan os que non somos pros?, a bici non ten que ser nada profesional?, hai algun sitio para ver que tipo de entrenamientos se poden facer? hai competicions para xente que non esta federada? Bueno de momento isto son as dudas que se me ocorren supoño que cos km iran xurdindo mais. Un saudo e gracias
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 21:17
Asunto: Re: preguntas sobre el triatlon de un novato

Hola, intentarei sacarte dalgunha destas dúbidas. Eu son un recién chegado ao triatlón. Neste verán fixen 2 da modalidade mini-sprint(a máis pequena que hay) e a verdade é que me está enganchando moito. O próximo paso será aumentar a distancia e facer a sprint.
Hai moitos triatlóns nos que hai probas para populares, pódense consultar na páxina da federación galega de triatlón(fegatri), aínda que xa non deben quedar moitos para este ano.
Para participar, se non estás federado, tes que facer a licenza dun día.
O neopreno non é sempre obrigatorio, depende dá distancia que fagas é da temperatura da auga. Eu non o usei en ningún dos dous que fixen.
Eu uso un mono de triatlón, que é moi práctico porque che vale para os 3 deportes e ademáis seca muy rápido. E con respecto a bici, a miña e unha bh de carretera e con manillar plano, non é a típica bici dun triatleta,jeje.
Espero que che servira de axuda en algo. Xa verás como te acabas enganchando. Un saúdo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 21:38
Asunto: Re: preguntas sobre el triatlon de un novato

Perdoade, puxestes este fio no foro do circuito e está mais axeitado no foro de triatlon.

No meu tempo (91-94) eu nadaba sen neopreno... incluso en Malpica en Outubro... untado en vaselina industrial... obrigatorio non é que eu saiba e, de feito, o prohiben si a temperatura da auga é superior a certo punto que non lembro.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos