Foros ›
XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 22:17
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

maxi. escribió:

Conta, conta...que esa entrevista querémola ver.

Proximamente en Citius,Altius,Fortius.... Moi feliz
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 22:43
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

mi cuarta edicion y todo perfecto, felicidades a la organizacion y a toda la gente que hace posible que se celebre esta carrera Aplauso Aplauso Aplauso .

en cuanto a mi carrera, hice marca personal en esta carrera que se me resistia por las condiciones meteoroligicas(mi primera participacion en el 2009 hubo temporal y tuve flato y el año pasado ola de calor), el caso que este año comenze tranquilo rodando la primera vuelta con german y en la segunda vuelta subi el ritmo.

nos vemos pal año.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 13 Out 2012, 23:36
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

A verdade que personalmente quedei moi satisfeito con todos,cos colaboradores de repartiron o avituallamento,o rapaz de Coca Cola,que traballou arreo toda a xornada,o motorista Artur que guiou os atletas polo bo camiño,Moncholeiro que se encargou dos trofeos,Diego e o meu pai que marcaron o circuito e puxeron vallas a destajo,A FGA pola sua eficiente labor para levar a bo porto a Carreira. Aplauso Aplauso Aplauso
E mención aparte quero destacar a Emerxencias Rois,que vaia despliegue de medios que puxeron,pois non quedou cruce sin controlar,e en practicamente en cada un deses cruces habia un efectivo de Emerxencias Rois.A miña sorpresa grata foi que apenas acabado a entrega de trofeos,vexo que teñen as vallas todas recollidas,que non eran poucas.....chapó,chapó y chapó!!! Aplauso Aplauso Aplauso
En fin,todo funcionou como un verdadeiro equipo,como un reló suizo.Gracias a todos os que acabo de mencionar,que sin vós o éxito que me achacan,non seria posible....vai por vós!!! Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Out 2012, 22:45
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Pasou a Carreira,e aliviado me quedei,esperando a edición do 2013......con sosiego e tranquilidade. Moi feliz
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 8:24
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Segunda participación y ya estoy esperando por la tercera.

No puedo hacer otra cosa que felicitar a Lestrove y a la organización de la carrera. Si hasta el desastre de marca de Coruña se quedó en nada aquí jejeje.


Mención aparte a dos corredores que adelanté dos veces (una vez en la primera vuelta y otra en la segunda) sin que ellos me adelantaran a mí, pero eso ya es cosa de cada uno y no de la organización.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 8:28
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

juancho_fg escribió:
Segunda participación y ya estoy esperando por la tercera.

No puedo hacer otra cosa que felicitar a Lestrove y a la organización de la carrera. Si hasta el desastre de marca de Coruña se quedó en nada aquí jejeje.


Mención aparte a dos corredores que adelanté dos veces (una vez en la primera vuelta y otra en la segunda) sin que ellos me adelantaran a mí, pero eso ya es cosa de cada uno y no de la organización.

Me alegro que disfrutases de la Carrera,me alegro. Moi feliz
En cuanto a esos dos atletas que rebasaste dos veces inexplicablemente durante el transcurso de la prueba,para tu tranquilidad juancho_fg,fueron descalificados como manda la Ley. Satisfecho
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 10:10
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

lestrove escribió:
juancho_fg escribió:
Segunda participación y ya estoy esperando por la tercera.

No puedo hacer otra cosa que felicitar a Lestrove y a la organización de la carrera. Si hasta el desastre de marca de Coruña se quedó en nada aquí jejeje.


Mención aparte a dos corredores que adelanté dos veces (una vez en la primera vuelta y otra en la segunda) sin que ellos me adelantaran a mí, pero eso ya es cosa de cada uno y no de la organización.

Me alegro que disfrutases de la Carrera,me alegro. Moi feliz
En cuanto a esos dos atletas que rebasaste dos veces inexplicablemente durante el transcurso de la prueba,para tu tranquilidad juancho_fg,fueron descalificados como manda la Ley. Satisfecho

Independientemente de que se les descalificara o no creo que es engañarse a uno mismo. Hasta el amigo Xan de Ris cuando llegó a meta pensó que uno de ellos había abandonado cuando llegó y lo vió, jejeje.

Pero lo importante es que es una carrera muy bien organizada y para dar zapatilla, cada uno a nuestro nivel, claro. Además últimamente la climatología no respetaba mucho en esta carrera ( o tormentón o un calor de narices :D).

Saludos!
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 17:45
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Buenas tardes Lestrove:
Solo una palabra IMPRESIONANTE, hay que quitarse el sombrero ante todo el buen trabajo realizado, enhorabuena.

Saludos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 18:03
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

luisoceive escribió:
Buenas tardes Lestrove:
Solo una palabra IMPRESIONANTE, hay que quitarse el sombrero ante todo el buen trabajo realizado, enhorabuena.

Saludos


Dios,va llegar Navidad,y halagos voy a seguir teniendo!!! Moi feliz
Definitivamente,vosotros sois mi oxigeno,para que la Pedestre de Lestrove siga siendo mi gran reto en el tiempo. Satisfecho
kun71

Novo foreiro
Novo foreiro
18/09/10
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 19:32
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Enhorabuena Lestrove. A organización foi todo un éxito. A min, persoalmente ,encantoume. Mocitas gracias por todo tamén os fotógrafos que colgaron as fotos, porque a todo o mundo gústalle verse. En fin, que xa estou esperando a próxima edición. No plano persoal, mellor do que pensaba, polo tanto un gran día. En fin, omitas gracias a todos por este fantástico día.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 19:39
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

kun71 escribió:
Enhorabuena Lestrove. A organización foi todo un éxito. A min, persoalmente ,encantoume. Mocitas gracias por todo tamén os fotógrafos que colgaron as fotos, porque a todo o mundo gústalle verse. En fin, que xa estou esperando a próxima edición. No plano persoal, mellor do que pensaba, polo tanto un gran día. En fin, omitas gracias a todos por este fantástico día.

Esta claro que este ano vou ser nominado os Oscar de "O mellor organizador de Carreiras Populares" Moi feliz
And the winner is....Lestrove!!! Bailar
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 20:16
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

non falta por comentar aqui un tal anonimo? lalala Bailar Silbar
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2012, 22:43
Asunto: PULSERA PERDIDA EN LESTROVE

hola a todos,o venres na carreira de lestrove perdin unha pulsera de plata e poño esta mensaxe por se alguen a topou ou a poida atopar, non e polo que coste a pulsera senon polo seu valor sentimental,leva inscrito "diego"por unha cara,se alguen a topa porfa que me mande un mensaxe privado ou a este correo superdieji23 @ hotmail.com , gracias por certo as miñas sospeitas son que a perdin na zona de aparcamento donde se recollian os dorsais dentro do recinto
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 13:20
Asunto: Re: PULSERA PERDIDA EN LESTROVE

Ahora mismo arranco en busca de tu pulsera.Haber si hay suerte. Sorriso
isalopez

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/10
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2012, 17:24
Asunto: Re: XIV Carreira Pedestre de Lestrove [12/10/12]

Enhorabuena Lestrove por la estupenda carrera





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos